רופא. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
רופא. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שוחרר למעצר בית הרופא החשוד במעשים מגונים במטופלת

הרופא ישהה במעצר בית עד ליום חמישי, בבית בנו. "בידי המשטרה, ראיות המבססות חשד סביר שהרופא ביצע את המעשים", כתב היום השופט

פורסם בתאריך: 2.8.20 22:12

     

רק אתמול האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרו של הרופא החשוד במעשים מגונים במטופלת שלו בשלושה ימים וכבר היום, קיבל בית המשפט המחוזי את ערעור שהגיש הרופא ושחרר אותו למעצר בבית בנו.

סנגורו של הרופא, עו"ד אבנר שמש טען בערעור כי מדובר ברופא, אדם מכובד וכי הטענות של המתלוננת נגדו הן "גירסה מול גירסה" והוסיף: "מדובר באדם בן 62, ללא עבר פלילי, ללא תלונות בעברו. אדם המוכר בקהילה ויש ניסיון לפגוע בשמו הטוב".

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE



בדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, טענה נציגת המשטרה עו"ד הגר אלמגור וקסמן כי "מדובר באירוע מאוד וחמור יכול להיות שעוד נשים נפגעו" ודרשה לדחות את הערעור, "יש אינטרס ציבורי בהשארת העורר במעצר… מדובר בחשד חמור ואירוע חמור של ניצול מיני על ידי רופא ויש בכך חומרה יתרה כיוון שמדובר ברופא שפוגע במטופלים. אז יש כאן ניצול. התביעה ביקשה לפרסם את שמו. בית המשפט מבין שברגע שמפרסמים את שמו של העורר, צצות מתלוננות נוספות כלפי העורר".

השופט אליהו ביתן כתב כי לאחר שעיין בתיק החקירה, "נחה דעתי שבידי המשטרה, ראיות המבססות חשד סביר שהעורר ביצע את המעשים המיוחסים לו. השאלה שעל הפרק הינה האם יש עילה המצדיקה את מעצר העורר", וציין כי "החשש שמא העורר ביצע בעבר מקרים דומים אמנם קיים. אך בשלב זה אין כל בדל ראייה לכך, ואם בהמשך תגענה תלונות נוספות המשטרה תוכל לשוב ולנקוט בצעדים המתאימים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הוא הורה על שחרורו של הרופא למעצר בית בבית בנו, אשר אף הוא רופא, עד ליום חמישי השבוע.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר