רופא וחולה. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
רופא וחולה. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

בוצע עימות בין הרופא החשוד במעשים מגונים למתלוננת; מעצרו הוארך

במהלך העימות טענה המתלוננת כי הרופא נגע באבריה האינטימיים, אך הוא הכחיש זאת. בנוסף, יש עדויות של שני אנשים אותם שיתפה המתלוננת לאחר שקרה המקרה לכאורה

פורסם בתאריך: 2.8.20 09:45

     

אמש התקיים דיון נוסף בהארכת מעצרו של הרופא החשוד במעשים מגונים במטופלת שלו. לאור דרישת בית המשפט מיום שישי, כבר במהלך השבת התקיים עימות בין הרופא למטופלת, במהלך העימות חזרה המתלוננת על הטענות לפיהן הוא נגע באיבריה האינטימיים. הרופא מצידו הכחיש בעימות כי הוא נגע בה באיבריה האינטימיים, אך הסביר מדוע היה צריך לגעת קרוב לאותם אזורים במסגרת הטיפול שלו.

התיק אף הועבר לפרקליטות לעיון, והמשטרה נדרשה לבצע עוד השלמות חקירה. לאור זאת ביקשו במשטרה להאריך את מעצר הרופא בחמישה ימים נוספים.

סנגורו של הרופא, עו"ד אבנר שמש דרש לשחרר את מרשו וטען "השלמות פרקליטות היא לא מילת קסם… מדובר על גרסה מול גרסה. הוא בן 62, שמו הטוב הולך לפניו, אין לו עבר פלילי. הוא נמצא במעצר. העימות בוצע. אין לנו בעיה של הרחקה ממקום העבודה למספר ימים, ערבויות כספיות. אני לא סתם פונה למידת הרחמים של בית המשפט… אין צורך לעצור אותו".

מיטה בקליניקה. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

השופט עידו כפכפי שקיבל לידיו את רשימות הפעולות הנוספות שהמשטרה צריכה לעשות לפי בקשת הפרקליטות ציין כי מלבד העימות החשד כלפי הרופא התחזק מאחר ויש עדויות של שני אנשי שאותם שיתפה המתלוננת מיד לאחר שקרה המקרה אשר על כן, אני סבור כי לעת הזו, התחזק החשד מעבר למה שהיה בדיון הקודם, ועל כן לא ניתן לומר עוד כי העילה היחידה היא שיבוש, שכן לכאורה יש עבירות מיניות ממשית ובוטות בהתנהגות המיוחסת למשיב", כתב השופט והאריך את מעצרו בשלושה ימים.

בדיון שהתקיים ביום שישי גולל, נציג המשטרה, השוטר אלכס שניטמן את טענותיה של המתלוננת וסיפר כי תלונתה התקבלה בתחנה ביום חמישי אחר הצהריים היא סיפרה כי פנתה אל הרופא בשל בעיות גב שיש לה והוא שלח אותה לטיפול בבית החולים ולאחר מכן, כשהיא חזרה אליו הוא הציע לה טיפול אלטרנטיבי במרפאתו הפרטית. לשאלתה הוא השיב כי הטיפול הוא ללא תשלום. "לאחר הגעתה החשוד החל הטיפול ובמהלכו ביקש מהמתלוננת לשכב על גבה", סיפר שניטמן ואמר כי בשלב הזה החל הרופא לגעת בה באזורים אינטימיים והיא ביקשה ממנו להפסיק ואמרה לו כי היא נשואה. לטענתה, הרופא אמר זה בסדר והמשיך לגעת בה באזורים אינטימיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"לאחר ששוב ביקשה להפסיק אמר סליחה, היא התלבשה ועזבה את המקום. הוא הציע להסיע אותה הביתה והיא סירבה. הוא חזר והציע להסיע אותה לביתה והיא סירבה. מדובר ברופא משפחה, עובד ציבור, נותן טיפול להמון אנשים ואנחנו מבקשים להאריך את מעצרו", אמר שניטמן.

הרופא מצידו מסר גרסה וטען בפני החוקרים כי טיפל בה ונגע בה בצורה מקצועית והכחיש נגיעות באיברים אינטימיים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר