בני שלמה
בני שלמה

ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה הורשע באיומים: ירצה 9 חודשי מאסר

בני שלמה הורשע כי איים על קבלן כי "יראה נְמָלִים כל שארית חייו" זאת בשל קשר זוגי שקיים הקבלן עם אישה גרושה. "הכל נכון", אמר שלמה בבית המשפט

פורסם בתאריך: 16.5.19 10:05

     

העבריין בני שלמה, מי שהמשטרה רואה בו ראש ארגון פשיעה ומתגורר במושב חלץ, הורשע באיומים על קבלן לאחר שדרש ממנו להיפרד מבת הזוג שלו. שלמה הורשע במסגרת הסדר הטיעון כך האישומים נגדו הופחתו מסחיטה לאיומים בלבד.

על פי האישום נגד שלמה, לאותו הקבלן יש בת זוג מזה כשנתיים, אלא שהגרוש שלה לא ראה את הקשר ביניהם בעין טובה. על רקע זה הגיע הגרוש יחד עם אדם נוסף אל אתר עבודה בו עבד הקבלן. במקום התפתחה תגרה בין הצדדים. למקום הוזעקה משטרה שעצרה את הגרוש ואת חברו. לאחר האירוע כעס החבר על מעצרו והוא דרש מהקבלן כי יפצה אותו על כך בסכום כספי גבוה.

לאחר שלא קיבל את מבוקשו, פנה האיש לבני שלמה וביקש ממנו לגרום לקבלן לשלם וכן לעזוב את בת הזוג שלו. כמה ימים לאחר מכן, זימן שלמה את דודו של הקבלן, משה עשוש שהוא קבלן בפני עצמו ודרש ממנו להביא את אחיינו אליו לביתו במושב חלץ.

בני שלמה מובא להארכת מעצר

בני שלמה מובא להארכת מעצר

עשוש סיפר זאת לאחיינו ואמר לו כי בני שלמה יחליט מה לעשות עם הדרישות של האיש, אך ציין גם כי אם הוא יתחייב לעזוב את בת זוגו, ניתן יהיה להסכים על סכום נמוך יותר מהדרישה המקורית וכך הסכסוך יסתיים ואף אחד לא יפגע בו.

הקבלן ודודו הגיעו לביתו של שלמה במושב חלץ בשעת לילה, שם המתין להם שלמה שעל פי כתב האישום המתוקן איים על הקבלן בכך שאמר לו כי הוא "יראה נמלים כל שארית חייו", נכתב.

בני שלמה הודה כאמור במסגרת הסדר טיעון בעובדות כתב האישום ואמר בבית המשפט כי כתב האישום הוקרא לו וכי "הכל נכון".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


בפרקליטות הסבירו כי הסדר הטיעון הוצג מאחר וישנו קושי ראייתי והשופט יואל עדן אישר אותו וגזר כמאור, תשעה חודשי מאסר על בני שלמה וכן קבע כי הוא יפצה את הקבלן ב-20 אלף ש"ח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר