בני שלמה מובא להארכת מעצר
בני שלמה מובא להארכת מעצר

בני שלמה הוא ראש ארגון הפשיעה שנעצר; מעצרו הוארך

שלמה וקבלן בשם משה אשוש חשודים כי סחטו באיומים את אחיינו של הקבלן. מעצרו של שלמה הוארך בחמישה ימים, "מדובר בפנטזיה. שום דבר לא קרה", אמר סנגורו

פורסם בתאריך: 20.2.19 14:02

     

ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה, הוא האיש שנעצר אתמול בחשד לעבירות של סחיטה באיומים. שלמה המתגורר במושב חלץ, ידוע כיריבו של ראש ארגון פשיעה אחר, שלום דומרני. ובין השניים שהיו בעבר שותפים לדרך, ישנה כיום יריבות מדממת.

שלמה נעצר אתמול על ידי שוטרי היחידה המרכזית של מרחב לכיש ויחד איתו נעצר גם הקבלן, משה אשוש המתגורר במושב תלמים. השניים הובאו הבוקר להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

על פי החשד, שלמה והקבלן אשוש סחטו באיומים את אחיינו של הקבלן לפני כשבועיים. למשטרה נודע על הסחיטה ומאז ביצעה חקירה סמויה שהפכה לגלויה אתמול עם מעצרם של שלמה ושל הקבלן.

בני שלמה בהארכת מעצר בביה"מ באשקלון

בני שלמה בהארכת מעצר בביה"מ באשקלון

בדיון שהתקיים בבית המשפט טען נציג המשטרה, רס"ב נחום מליחי, כי מדובר בעבירות של קשירת קשר לעשות פשע וסחיטה באיומים. לדבריו, שלמה נחקר אתמול חקירה ראשונית אך לא שיתף פעולה ושמר על זכות השתיקה לאורך כל החקירה.

סנגורו של שלמה, עו"ד נס בן נתן טען בדיון כי שלמה "נעצר הפעם על כלום. יש פה איזושהי פנטזיה, איזשהו ניסיון לקרוא את התמונה בצורה מאוד מעוותת. שום דבר לא קרה. המשיב לא פנה לאותו בחור, המשיב לא ביקש דבר מאותו בחור… איפה הסחיטה? הוא לא פנה לאדם הזה, הוא לא ביקש דבר מהאדם הזה, לא לחץ על האדם הזה, לא איים על האדם הזה. שום דבר ממה שאמרתי לא קרה".

בני שלמה וסנגורו עו"ד נס בן נתן

בני שלמה וסנגורו עו"ד נס בן נתן

הסנגור טען גם כי המשטרה מדביקה לו תארים, "כל פעם שאומרים בני שלמה, טוענים לסחיטה. אסור לו ללכת ברחוב ולבקש ממישהו משהו כי הבקשה בשילוב הדמות זה סחיטה לטעמם. הוא לא דיבר עם הקורבן הזה מעולם. הוא לא פנה אליו. איך הם הצליחו לשרבב אותו לתיק הזה, אין לי מושג… למרות הדמות שחברי מנסה לצייר פה, הכל שמועות. הכל רכילויות. יש פה בחור נשוי, יש לו ילדים, עובד באופן מסודר. היום אומרים שהוא סחט מישהו. אם יש ראיות שהוא סחט מישהו, קורה שאנשים הולכים ומבקשים משהו ואומרים אני בא בשמו של אדם כזה וכזה. במקרה הזה היחידה החוקרת לטעמי טעתה. יש ניסיון לחפש אותו איפה שניתן. עולה שמו, האזיק עוד לא הושם על היד שלו, הודעת דוברת לכל הכתבים במדינה שראש ארגון פשע נעצר. יש פה אינטרסים שאני לא מצליח להבין אותם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השופט אבישי כהן שמע את הצדדים וקבע כי ישנו חשד סביר כנגד שלמה וכתב "מבלי להיכנס 'להילה' הקשורה בשמו של המשיב, הרי שחומר החקירה מצביע על מסוכנות ממשית שהינה אינהרנטית לעבירות מהסוג המיוחס למשיב, עבירה של סחיטה באיומים". השופט האריך את מעצרו של שלמה בחמישה ימים.

לאחר מכן התקיים דיון בעניינו של של הקבלן אשוש. סנגורו של אשוש, עו"ד שרון וקנין אמר כי אשוש מספק לאחיינו עבודות במיליוני שקלים, "יעלה על הדעת שירצה לסחוט אותו? שיביא אותו כדי שיסחטו אותו? הוא מהכסף שחייב לו יכול להפריש מה שרוצה. הוא זה ששולט לו בכסף ובכמה הוא ירוויח. נכון שיש מחלוקת על התנהגות לא מוסרית בתיק הזה. כשרוצים במשטרה מישהו, לא נותנים לעובדות לבלבל אותם. יש איזושהי מחלוקת על ההתנהלות של הקורבן עם אשה נשואה והמשיב כדוד שלו מדבר איתו על זה הרבה זמן אבל בין פה לבין לבוא לסחוט אותו זה שמים וארץ".

עוד אמר וקנין כי אשוש הוא אדם ללא עבר פלילי, "יש לו עסקים במיליונים. עושה את כל האבנים המשתלבות באזור לכיש. יש לו פה משפחה, גר בתלמים. יש למשיב מעל 150 עובדים. באמת הוא צריך את הכסף מהמתלונן שהוא אחיין שלו?".

השופט אבישי כהן לא קיבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים וקבע כי מעצרו יוארך עד למחר.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר