תיעוד ההתעללות
תיעוד ההתעללות

15 חודשי מאסר למטפלת המתעללת ספיר בוקשטיין

הסרטון שלה מטלטלת בתינוק רך זעזע את מדינת ישראל וכעת הגיע שלב גזר הדין שלה. ספיר בוקשטיין תרצה מאסר בפועל מאחורי סורג ובריח. "עונש מזערי", טענה סבתו של התינוק

פורסם בתאריך: 3.5.18 10:07

     

כשנה לאחר שנחשפו מעשי ההתעללות שלה בתינוק בו טיפלה באשקלון, נגזר דינה של המטפלת המתעללת ספיר בוקשטיין.

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע ,אליהו ביתן, גזר עליה היום 15 חודשי מאסר בפועל, 12 חודשים על תנאי וכן פיצוי בגובה 20,000 ש"ח למשפחתו של התינוק.

סבתו של התינוק הגיבה לגזר הדין וכתבה "עונש מזערי לעומת הנזק שעשתה לאהוב שלנו. את גזר הדין האמיתי תקבל בשמיים. כולי תקווה שהשהות בכלא תמחיש לה ולו במעט ממה שעשתה לתינוק".

עוד נמסר ממשפחתו של התינוק כי "יש לזכור שמעשיה של המפלצת יכלו לגרום לתינוק נזקים חמורים או חלילה אף יותר מכך ולעולם לא נדע אם היא תחזור לטפל בילדים ואיפה. כן גם ריקי שי, מי שהכשירה את המטפלת וידעה על הבעיתיות שלה ואנו מקווים שהציבור ישפוט אותה על כך. אנו קוראים לכל ההורים לפקוח עיניים, לסמוך רק על עצמם ולא להפסיק לוודא שהטיפול שילדיהם מקבלים ראוי להם".

על פי כתב האישום שהוגש נגד בוקשטיין בת ה-24, בכמה הזדמנויות במהלך תקופת העסקתה כמטפלת, בעת שהפעוט ישב כשהוא קשור בתוך העגלה, הנאשמת הפילה את העגלה במכוון ארצה באופן שהפעוט תלוי בה במאונך, כשרגליו מטה וראשו שמוט לפנים והוא בוכה.

כתב האישום תיאר גם כיצד בכמה הזדמנויות דחפה בוקשטיין את אצבעותיה עמוק לתוך גרונו של התינוק, לעתים עד שדם זב מפיו, וכיצד בהזדמנות אחרת הניפה הנאשמת את התינוק וגלגלה אותו בכוח על הרצפה, ולאחר שנפל על גבו וצרח בבכי, הניפה אותו באגרסיביות, תוך שהיא תופסת במותניו והטיחה אותו בכוח לתוך העגלה ולאחר מכן דחפה את אצבעותיה לגרונו. המעשים הללו גרמו לו לחבלות.

לפני שבועות מספר הורשעה בוקשטיין במסגרת הסדר טיעון שבו נמחקו מכתב האישום כמה סעיפים.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


“קשה לי להאמין לחרטה שלה”

אימו של התינוק עלתה במהלך המשפט לדוכן העדים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע ושם החלה לספר כי הגיעה לבוקשטיין “באמצעות המלצות ברמה של מישהי שהסמיכה אותה כמטפלת מוסמכת. הנאשמת שיטתה בנו לאורך כל התקופה. היא הציגה חזות של אישה נעימה וטובה ואוהבת ואולי טיפה אובססיבית כלפי התינוק. תמיד ראינו תמונה חיובית במצלמות האבטחה. כמה ימים לפני שטסתי הבאתי את הנאשמת לבייביסיטר, והיא התקשרה ומסרה לי שיצא לו דם מהאף. באותה סיטואציה אני חושבת שאפשר לראות בצורה הברורה ביותר את הדו פרצופיות של הנאשמת”.

תיעוד ההתעללות

באותו עניין:

בשלב הזה שלפה האימא את הצעצוע שלדבריה היא זרקה על פניו של התינוק ושגרם לו לדימום, “הצעצוע הוא גדול יותר מהפנים שלו”, אמרה האם. “לכן קשה לי להאמין לחרטה שהיא מביעה. היא דחפה אצבעות ללשון של בני מספר פעמים. כל האירועים שמצוינים בכתב האישום קרו בסמיכות זמנים של שבוע-שבועיים. איננו יודעים כמה אירועים היו. היא התעללה בו באופן שיטתי. אנו חווים את הרוע שעברנו, ולא רק התינוק הוא הקורבן. אנחנו מרגישים כולנו קורבנות. זה מלווה אותנו. הנפש של האדם היא לא און ואוף. גם כשייגמר המשפט, עוד נמשיך לחוות את זה”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר