ספיר בוקשטיין. מתוך פייסבוק

"אהבתי את הילד, תסלחו לי": המטפלת המתעללת ספיר בוקשטיין הורשעה

במסגרת הסדר טיעון, נמחקו מספר אירועים מכתב האישום נגד ספיר בוקשטיין והיא הורשעה בהתעללות ובתקיפת קטין חסר ישע. היא הביעה התנצלות בפני משפחתו של הפעוט

פורסם בתאריך: 2.1.18 13:36

     

חמישה חודשים לאחר הגשת כתב האישום שזעזע את העיר אשקלון, הורשעה "המטפלת המתעללת" ספיר בוקשטיין, זאת לאחר שהודתה במעשים במסגרת הסדר טיעון. הצדדים לא הגיעו להסכמות בנוגע לעונש ולכן בית המשפט יצטרך להכריע בנוגע לעונש.

הסדר הטיעון שגובש בחודשים האחרונים הביא למחיקתם של מספר אירועים שהופיעו בכתב האישום כמו המקרה שבו הואשמה בכך שמשכה את ידו בחוזקה וגרמה לפריקת המרפק של התינוק עליו שמרה. או מקרה שבו הטיחה בפניו צעצוע שגרם לו לנפיחות.

לפני מספר ימים התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע ובוקשטיין הודתה בכתב האישום המתוקן "אני מודה בכל עובדות כתב האישום המתוקן", אמרה בוקשטיין. והשופט אליהו ביתן הרשיע אותה.

לאחר מכן אמר סנגורה כי בוקשטיין מבקשת לנצל את ההזדמנות שבני משפחת התינוק שנפגע נמצאים באולם בית המשפט, כדי לפנות אליהם בדברים. ואז פנתה בוקשטיין לבני משפחתו של תינוק ואמרה להם: "אני מביעה חרטה והתנצלות על כל המעשים שלי. אני אהבתי את הילד. תסלחו לי בבקשה".

על פי כתב האישום שהוגש נגד בוקשטיין, בת ה-24 במספר הזדמנויות במהלך תקופת העסקתה כמטפלת, בעת שהפעוט ישב כשהוא קשור בתוך העגלה, הנאשמת הפילה את העגלה במכוון ארצה באופן שהפעוט תלוי בה במאונך כשרגליו מטה וראשו שמוט לפנים, תוך שהתינוק בוכה.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


כתב האישום תיאר גם כיצד במספר הזדמנויות דחפה בוקשטיין את אצבעותיה עמוק לתוך גרונו של התינוק, לעיתים עד שדם זב מפיו, וכיצד בהזדמנות אחרת הניפה הנאשמת את התינוק וגלגלה אותו בכוח על הרצפה ולאחר שנפל על גבו וצרח בבכי, הניפה אותו באגרסיביות, תוך שהיא תופסת במותניו, והטיחה אותו בכוח לתוך העגלה ולאחר מכן דחפה את אצבעותיה לגרונו. המעשים הללו גרמו לו לחבלות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר