תיעוד ההתעללות
תיעוד ההתעללות

סבתו של התינוק שעבר התעללות: "לילות ללא שינה, לב דואב ונשמה בוכה"

הסבתא שישבה בבית המשפט בעת ההרשעה תיארה את שעבר עליה מאז שנחשף סיפור ההתעללות בנכד שלה. במשפחה מבקשים להעביר את המסר שאסור לסמוך על זרים "אם אם יש להם המלצות"

פורסם בתאריך: 3.1.18 17:41

     

"פני הרוע", כך מכנה סבתו של התינוק שעבר התעללות על ידי המטפלת ספיר בוקשטיין. כפי שפורסם אתמול, במסגרת הסדר טיעון הודתה בוקשטיין והורשעה בתקיפה והתעללות בחסר ישע. לאחר שהורשעה פנתה בוקשטיין לבני המשפחה ואמרה: "אני מביעה חרטה והתנצלות על כל המעשים שלי. אני אהבתי את הילד. תסלחו לי בבקשה".

סבתו של הפעוט שבו התעללה בוקשטיין, ישבה בבית המשפט כאשר היא התנצלה, אבל הסבתא כמובן אינה סולחת לה והיא כינתה את בוקשטיין – "פני הרוע". בפוסט שכתבה הסבתא היא תיארה את שעבר עליה מאז נחשפה להתעללות: "לילות ללא שינה, לב דואב ונשמה בוכה זה מנת חלקי בחצי השנה האחרונה. היום ראיתי אותה במלוא כיעורה ואיבדתי את עשתונותיי. היום הייתה הקראה של כתב האישום. היא הודתה והורשעה 'כאילו שהייתה לה ברירה'".

ספיר בוקשטיין. מתוך פייסבוק

הסבתא הוסיפה עוד כי רבים שאלו אותה כיצד היא מצליחה להשתלט על עצמה כשהיא פוגשת את בוקשטיין והיא הסבירה: "לכל הטוענים כלפיי מדוע לא הכיתי אותה אענה כי הכל טוב בתאוריה, בפועל אתה עומד מול שטן ומאבד שליטה על הגוף ורעד ובכי בלתי נשלטים גוברים עליך. את יהבי אני מפנה לבורא עולם שייתן לה ולשולחיה את שמגיע להם. במקביל יום יום מודה לבורא עולם על הנס שנעשה עמנו".

הסבתא הזכירה גם את מי שהמליצה למשפחתה על בוקשטיין כמטפלת עבור הילד, חברת המועצה ד"ר ריקי שי, וכתבה: "הגועל והאכזריות בהתגלמותו ללא המנטורית שלה ריקי שי זו שמצרפת לשמה תואר דוקטור. זו שהגנה על השטן ובלי בושה המליצה על בת טיפוחיה כמטפלת. אותה מטפלת שהתעללה בנכדי".

בני המשפחה מבקשים להעביר מסר לפיו "אסור לסמוך על זרים גם אם יש להם המלצות. כשרוצים לשמור על הדבר הכי חשוב בחיים, אפשר לסמוך רק על בני משפחה. בשום אופן לא על זרים", הם אומרים.

על פי כתב האישום שהוגש נגד בוקשטיין, בכמה הזדמנויות בתקופת העסקתה כמטפלת, בעת שהפעוט ישב כשהוא קשור בתוך העגלה, הנאשמת הפילה את העגלה במכוון ארצה, וכך הפעוט נתלה בה במאונך, כשרגליו מטה וראשו שמוט לפנים, והוא בוכה.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


בכתב האישום תואר גם כיצד בכמה הזדמנויות דחפה בוקשטיין את אצבעותיה עמוק לתוך גרונו של התינוק, לעיתים עד שדם זב מפיו, וכיצד בהזדמנות אחרת הניפה הנאשמת את התינוק וגלגלה אותו בכוח על הרצפה. לאחר שנפל על גבו וצרח בבכי, הניפה אותו באגרסיביות, תוך שהיא תופסת במותניו, הטיחה אותו בכוח לתוך העגלה ולאחר מכן דחפה את אצבעותיה לגרונו. כל המעשים הללו גרמו לפעוט לחבלות.

עו"ד דן נתיב, המייצג את בוקשטיין, לא מסר תגובה.

ד"ר ריקי שי מסרה בתגובה: "אני מבינה ומזדהה עם כאבם של המשפחה. הדברים שנעשו על ידי המטפלת… אלה דברים שאי אפשר לעבור לסדר יום. אני סומכת על בית המשפט שהיא תקבל את העונש המגיע לה וחבל שגולשים להאשמות שבאות מתוך כעס וכאב. מי שפשע הוא ורק הוא אשם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר