ניסים "נינה" דומרני בהארכת מעצרו

הותר לפרסום: ניסים דומרני נעצר בחשד לחטיפה לשם סחיטה

במסגרת פרשת "סימן לבנים" עצרה המשטרה גם את ניסים דומרני, בנו של שלום דומרני, לאחר שסוכן שסמוי הפליל אותו בעבירות של חטיפה וסחיטה. "אם זה לא היה דומרני הייתה עילת מעצר?", תהה סנגורו

פורסם בתאריך: 13.2.18 17:46

     

כפי שפורסם הבוקר, חייל בארגון פשיעה ששימש כסוכן סמוי של המשטרה הפליל עשרות חשודים מאשקלון בעבירות של אלימות, סחיטה ואיומים מאשקלון והסביבה. הסוכן, כך הותר לפרסום, הביא גם למעצרו של ניסים "נינה" דומרני, בנו של ראש ארגון הפשיעה, שלום דומרני, השוהה כעת מאחורי סורג ובריח לאחר שהורשע אף הוא בשל פרשיה בה הפעילה המשטרה סוכן.

ניסים הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, כשהוא חשוד בעבירות של חטיפה לשם סחיטה, סחיטה באיומים וכן עבירות של תקיפה וחבלה. על פי טענת המשטרה דומרני וחבריו הפעילו מסכת מעשי סחיטה באלימות כנגד אדם אחד ובאחד המקרים אף חטפו אותו.

עו"ד רועי אטיאס המייצג את דומרני הבן, אמר בדיון כי "המשטרה הגיעה לשיא חדש, מעולם לא ראיתי תיק שהמתלונן הפך להיות סוכן. לקחו אדם שחייב מאות אלפי שקלים ברחבי אשקלון, כי הוא הימר במקומות לא ראויים, הגיע לחובות, לקח חובות מכל מיני מקומות והחובות הגיעו לכל מיני סכומים, יכול להיות שבעלי החוב מבקשים את החוב בחזרה ועכשיו זה נקרא סחיטה באיומים והוא סוכן המשטרה", אמר אטיאס ותקף את התנהלות המשטרה: "המשטרה בחסות החוק נותנים פרוטקשן לחייבים בבתי הימורים. זה שהוא עם עבר פלילי מה זה חשוב, כי זה ניסים דומרני ויש הזדמנות להביא אותו. יש לשים דברים בפרופורציה".

עוד תהה עו"ד אטיאס: "אם זה לא היה דומרני הייתה עילת מעצר? אני מבקש לברור את המוץ מן התבן. אני לא צריך את החוקר שיגיד לי אם יש ראיות או לא, אני יכול להגיד שמר דומרני לא עשה את זה, לא היה מעורב בחטיפה".

נציג המשטרה בדיון רס"מ עופר בניטה אמר כי "מדובר באירועים קשים, עבירות חמורות, אי אפשר להתעלם מהבריונות שהייתה באירועים" וביקש להאריך את מעצרו של דומרני ב-14 ימים.

השופט אבישי כהן לא קיבל את בקשת המשטרה במלואה והאריך את מעצרו של דומרני הבן בשישה ימים בלבד תוך שהוא מציין כי המעשים המיוחסים לו מהווים "מסוכנות רבה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר