גן ילדים. צילום אילוסטרציה: תומר אפלבאום
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: תומר אפלבאום

ההורים מבולבלים: יש קייטנות מחר או אין קייטנות מחר?

יום לפני פתיחת הקייטנות בגני הילדים והמון סימני שאלה, מצד אחד הודעות של ועד הגננות על שביתה שתמנע את פתיחת הקייטנות ומצד שני הודעות הרגעה של העירייה כי הכל יתנהל מחר כרגיל

פורסם בתאריך: 30.6.19 12:04

     

הבוקר, קיבלו הורים רבים ברחבי העיר הודעה המבשרת להם כי ככל הנראה מחר לא יתקיימו קייטנות בגני הילדים ברחבי העיר, "הורים יקרים, עקב אי הגעה להבנות בין העירייה לוועד הגננות, ככל הנראה מחר לא תפתח הקייטנה. נקווה לבשורות מהעירייה. עמכם הסליחה", נכתב בהודעה שדי הלחיצה את ההורים.

צהרון בגן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו

הרקע למחאה של הגננות והסייעות הוא הכוונה להפחית כשליש מששכרן בזמן קייטנות הקיץ וכן סגירת רשת "פיכמה" והעברתה לידי החברה העירונית. ביום חמישי האחרון הייתה אמורה להתקיים הפגנה מול בניין העירייה, אלא שהיא בוטלה ונקבעה פגישה בין ראש העירייה לבין ועד הגננות, היום אחר הצהריים.

תומר גלאם ואיציק ויצמן. צילום: דוברות העירייה

היום תתקיים פגישה עם גלאם. צילום: דוברות העירייה

ההודעה שעוררה סערה הגיעה גם לידיעתם של הנהלת רשת "פיכמה" ושם מיהרו להכחיש אותה, תוך שמעבירים מסר לוועד כי הרשת הצטיידה בכוח אדם חלופי, "ההודעה הנ"ל יצאה שלא בסמכות. ההודעה הנ"ל כמוה כשביתה פראית, שנועדה לכאורה לפגוע בשגרת יומם של ציבור ההורים העובדים. לתשומת לבך, כדי לאפשר את קיומן של קייטנות הקיץ כמתוכנן, וכדי לאפשר את שגרת יומם של ההורים העובדים, רשת "פיכמה" ערוכה עם כוח אדם חלופי, שיכנס לכל מסגרת חינוכית ממנה נעדר כ"א מכל סיבה שהיא. רשת "פיכמה" שומרת לעצמה את הזכות, להמשיך ולהעסיק את הצוותים שיפתחו את קייטנות הקיץ ביום 1.7.19 למשך כל ימי הקייטנה", נכתב בהודעה שעליה חתומה חדווה תורג'מן, מנהלת משאבי אנוש ברשת "פיכמה".


באותו עניין:


לאחר מכן הוציא ועד הגננות עוד הודעה נוספת, מסויגת יותר ובה נכתב "היום תתקיים ישיבה עם ראש העיר תומר גלאם בשעה 17:30 במתנ"ס וולדנברג כמתוכנן. מחר תתקיים הקייטנה, יחד עם זאת שימו לב המשך הקייטנה תלוי בתוצאות הפגישה עם ראש העיר. אנו מלאים בתקווה שראש העיר ישכיל למנוע את הסכסוך. הנכם מוזמנים לבוא ולהיות לצידנו".

ומה אומרים על כך בעירייה? שם ביקשו להבהיר כי "מחר, 01.07.19 יפתחו קייטנות הקיץ העירוניות בגני הילדים ובתי הספר, כסדרן", לשון ההודעה של העירייה. כמו כן, נכתב עוד כי "במסגרת הקייטנות ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר יחשפו למגוון רחב של הפעלות מושקעות ועולמות תוכן מותאמות גיל, בהם, תכניות מדע, רובוטיקה, מחול ותנועה, ספורט על ענפיו, הצגות ומופעים, פעילויות חוץ ושלל אטרקציות אותם יובילו מדריכים מקצועיים. כמו כן, ייהנו התלמידים מארוחות בוקר וצהריים, מגוונות, בריאות ומזינות בפיקוח וליווי יועץ הזנה ובאישור משרד החינוך. נזכיר כי מחזור ב' לתלמידי בתי הספר יתקיים במרכזים הקהילתיים, בתנועות הנוער ובאגודות הספורט. מידע בנושא יפורסם באופן מרוכז בהמשך. שיהיה שבוע טוב וקיץ מהנה ובטוח לכל ילדי אשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר