מתמודד. איתמר שמעוני
איתמר שמעוני

"אני חוזר": איתמר שמעוני הכריז כי יתמודד לראשות העיר

לאחר חודשים ארוכים של ספקולציות, תהיות וספקות, ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני הכריז כי יתמודד שוב לראשות העירייה

פורסם בתאריך: 26.7.18 18:11

     

השלטים כבר תלויים בבתי התומכים, המטה כבר מוכן ומאויש, הפעילים עומדים וממתינים וכעת הגיע הזמן של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני להכריז כי האו מתמודד לראשות עיריית אשקלון.

המערכה הפוליטית ניצבת דרוכה כבר מזה מספר חודשים, למרות שכבר היה די ברור כי הוא יתמודד, עדיין היו מי שהיה להם ספק.

המטה של שמעוני בשכונת מגדל

המטה של שמעוני בשכונת מגדל

היום החליט שמעוני להסיר את הספק והעלה פוסט קצר בו נכתב "קיבלנו החלטה, אני מתמודד לראשות העיר אשקלון. יום אהבה שמח לכולם, בשם ה׳ נעשה ונצליח!".

שלטי הבחירות המעודכנים של שמעוני

שלטי הבחירות המעודכנים של שמעוני

לצד הפוסט העלה שמעוני תמונה שלו יחד עם משפחתו והבהיר בדיוק למה התכוון כשכתב: "קיבלנו החלטה".

תומכיו הרבים של שמעוני הגיבו מיד בקריאות שמחה ובירכו אותו על החלטתו להתמודד. כעת נכנסת מערכת הבחירות לתפקוד מלא, יחד עם המועמדים הרבים המתמודדים לתפקיד זה.

ההכרזה של שמעוני לא מסתיימת כאן, בשבוע הבא צפוי להתקיים טקס קביעת מזוזה במטה הבחירות שלו ובעוד כשבועיים אמורה להתקיים ההכרזה החגיגית בכנס בחירות אותו יקיים באחד מאולמות השמחה בעיר.

בכל אופן, בין ההכרזה בפייסבוק להכרזה הרשמית ייאלץ שמעוני להתמודד ביום רביעי הקרוב עם עדותו של עד המדינה בתיק המשפטי המתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

מבחינת החוק נכון להיום, אם שמעוני ייבחר הוא לא יוכל להיכנס לתפקידו בקלות כפי שהיה בבחירות 2013, זאת מאחר וההשעיה שלו מהתפקיד תימשך עד לתאריך 30 בנובמבר, כחודש לאחר הבחירות. עד תאריך זה ייאלץ שמעוני לעבור משוכה לא פשוטה של הוועדה לבחינת השעיה של ראשי רשויות.

הוועדה צפויה להתכנס בתאריך 6 בנובמבר ולהתחיל לדון בהמשך ההשעיה כאשר הפרקליטות צפויה לדרוש את ההארכה. שמעוני שמקווה לנצח את הבחירות, מתכוון לחזור אל הוועדה כראש עירייה נבחר ולבקש את סיום ההשעיה לאור מה שהוא מכנה "התמשכות המשפט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר