איתמר שמעוני
איתמר שמעוני

השעיית שמעוני הוארכה בהסכמה

איתמר שמעוני שמתכנן להתמודד שוב על תפקיד ראש העירייה, הגיע להסכמות עם הפרקליטות בדבר הארכת השעייתו עד לאחר הבחירות ולא עד חודש מרץ כפי שהתבקש מההתחלה. המגבלות שהוטלו עליו הוארכו אף הן

פורסם בתאריך: 15.5.18 22:56

     

לאחר סאגה ארוכה ומביכה מצד הפרקליטות ש"שכחה" לבקש את הארכת השעייתו של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני, הגיעו הצדדים להסכמות.

היום הייתה אמורה להתכנס הוועדה להשעיית ראשי ערים ולדון בהשעייתו של שמעוני מהתפקיד, אלא שאתמול הגיעו הצדדים להסכמות לפיהם ההשעיה תוארך עד לתאריך 30 בנובמבר השנה. זאת אומרת חודש לאחר הבחירות המקומיות.

הוועדה צפויה להתכנס עוד קודם לכן, בתאריך 6 בנובמבר ולהתחיל לדון בהשעיה כאשר הפרקליטות צפויה לדרוש את ההארכה. שמעוני שמקווה לנצח את הבחירות, מתכוון לחזור אל הוועדה כראש עירייה נבחר ולבקש את סיום ההשעיה לאור מה שהוא מכנה "התמשכות המשפט".

השתלשלות העניינים:

על ההסכמות חתמו מצד אחד סנגוריו של שמעוני עוה"ד מנחם רובינשטיין וגבריאל רפפורט ומצד שני נציגות הפרקליטות עוה"ד יסכה פישר-יוסף וסילבה רביד.

עד תום ההשעיה מוטלות על שמעוני מספר הגבלות בתור חבר מועצה:

שמעוני מנוע מלכהן כסגן ראש עיר, וכן מנוע מלכהן בתפקיד כלשהו באחד התאגידים העירוניים.

כמו כן, יהיה מנוע מלעמוד בראשה של כל ועדה בעירייה. ובכלל הוא יהיה מנוע מלכהן בוועדות: הנהלה, ביקורת, ועדה מקומית לתכנון ובנייה וכן בוועדת המשנה שלה, בכל ועדה הנוגעת להיבטים כספיים, לרבות בוועדת הכספים, בוועדת מכרזים, בוועדת תמיכות ובוועדת הנחות וכן בכל ועדה העוסקת בהתקשרות עם ספקים, קבלנים או נותני שירותים לעירייה.

בנוסף, יהיה שמעוני מנוע מלכהן בכל ועדה שלה השפעה על העסקת עובדים, לרבות בוועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר