מי התרשל שם? פרקליטות מחוז תל אביב. צילום: תומר אפלבאום

בפרקליטות התרשלו ושמעוני עשוי לחזור הלילה לתפקיד ראש העירייה

איתמר שמעוני עשוי לחזור באופן פורמלי לתפקיד ראש העירייה החל מחצות הלילה, זאת לאחר שהפרקליטות "שכחה" להגיש בקשה להארכת השעייתו מהתפקיד. "זה מסמל את כל ההתנהלות בתיק הזה", אמר סנגורו של שמעוני

פורסם בתאריך: 6.3.18 15:39

     

בפרקליטות מחוז תל אביב התעכבו עד לרגע האחרון עם הבקשה לכינוס הוועדה לבחינת השעייה של ראשי רשויות. הבקשה הוגשה רק אתמול, על ידי היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט. מנדלבליט אף ציין את הדחיפות של הבקשה בכך שההשעיה מסתיימת היום.

מחכה לחצות. שמעוני

אלא שהיום התקבלה תגובת הוועדה שתהתה על האיחור הרב בהגשת הבקשה, "לא ברור מדוע הבקשה הוגשה ברגע האחרון לגבי מועד שהיה יודע מראש", נכתב בתגובת הוועדה.

באותו עניין:

כמו כן, הודיעה הוועדה כי היא תתכנס רק ביום חמישי בשעה 10 בבוקר. אם לא ייעשו מאמצים של הרגע האחרון לכנס את הוועדה עוד היום, משמעות הדבר היא כי הלילה בחצות תפוג השעייתו של שמעוני והוא ישוב לכהן כראש העירייה.

בעיה לא פשוטה. גלאם. צילום: אורי קריספין

הדבר יוצר בעיה קשה למי שמכהן כיום כראש העירייה בפועל, תומר גלאם, שייאלץ להתמודד שוב על קולותיהם של חברי המועצה על מנת להיבחר שוב לתפקיד.

"בשעה חצות ודקה מסתיימת ההשעיה שלו והוא חוזר להיות ראש העיר", אומר סנגורו של שמעוני, עו"ד מנחם רובינשטיין ואומר כי הדבר הזה מגלה הרבה על ההתנהלות כולה בתיק שמעוני, "זה מסמל את ההתנהלות של כל הגורמים הממלכתיים בתיק הזה, למעט בית המשפט. כאשר הפרקליטות מנהלת את התיק ומבקשת לנהל חקירה באמצע התיק, זה מעיד שמישהו נרדם בהכנת התיק. מישהו לא ביצע את עבודתו כמו שצריך לבצע. כשבונים תיק שאין בו ראיות ועל כל מיני תזות ואין ביסוס ככה נראה התיק. זה תיק מרושל שלא היו בו ראיות מלכתחילה ומישהו לא ראה את זה ומישהו לא שקל כראוי את הדברים והזדרז להגיש כתב אישום".


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


ממשרד פנים נמסר בתגובה: "לאור פניית היועץ המשפטי לממשלה להארכת תקופת השעייתו של מר איתמר שמעוני, יתקיים דיון בעניינו בוועדה להשעיית ראשי רשויות לאחר הגשת כתב אישום, ביום חמישי 8.3.18".

בעקבות כך, בפרקליטות פנו בבקשה בהולה לוועדה על מנת שתתכנס כבר היום ותשעה שאת שמעוני.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר