רואי חשבון בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון בדרום

מחפשים אחר רואי חשבון שיתמודדו עבורכם בהצלחה בכל הסוגיות החשובות בנושאים הפיננסים של העסקים שלכם? יצאנו להכיר רואי חשבון בדרום ששיתפו אותנו בטיפים מניסיונם בתחום

פורסם בתאריך: 7.4.19 08:04

     

רו"ח משה דואני

בצמיחת העסקים הדינמית בישראל, כמו גם ביתר המדינות בעולם, לרואי החשבון יש תפקיד מכריע בהצלחת העסק. לשם כך, נדרשת מרואי החשבון המובילים הבנה וראיה עסקית ואסטרטגית, מלבד חשיבה כלכלית.

משרד רואה חשבון משה דואני, הפועל בשני סניפים, באשדוד ובמתחם הבורסה בר"ג, מספק את כל השירותים הקשורים לראיית חשבון, הנהלת חשבונות, ייעוץ ולווי עסקי ופיננסי. המשרד קיים החל משנת 2012 בבעלותו של רו"ח משה דואני, אשר צבר ניסיון וידע אצל מיטב המומחים בתחום.

רו"ח משה דואני סיים את לימודיו במסלול האקדמי במכללה למנהל בראשון לציון בשנת 2008, התמחה ועבד כרואה חשבון במשרדים המובילים והגדולים בתל אביב, ביניהם משרד KPMG  סומך חייקין  – פירמה ישראלית לראיית חשבון ויעוץ, אחת מארבע הפירמות הגדולות בארץ (big 4) החברה ברשת העולמית KPMG  מהמובילות בעולם לשירותים פיננסיים ויעוץ עסקי. תוך כדי התמחותו ועבודתו במשרדים אלו, צבר ידע מקיף וניסיון רב בעבודה מול לקוחות קטנים, בינוניים ועד לחברות וארגוני ענק. חבר פעיל בלשכת רואי החשבון, ובקדנציה הקודמת נבחר לכהן בוועד המנהל של לשכת רואי חשבון במרחב תל אביב. כמו כן, כיהן כיו"ר וועדות שונות בלשכה ואף כיהן בתפקיד בכיר בוועדת הקשר עם מס הכנסה.

המשרד מספק בנוסף את השירותים הבאים: דוחות שנתיים, הנהלת חשבונות, שכר, ביקורת ועריכת דוחות כספיים לעסקים קטנים ובינוניים, חוק האריזות, החזרי מס לשכירים, גילוי מרצון, ניהול תזרים מזומנים וכן ייעוץ ולווי עסקי ופיננסי לחברות ולעצמאיים וסיוע בקבלת אשראי ומימון.

רו"ח דואני מספק מגוון רחב של שירותים המסייעים לבעלי עסקים להיות מאורגנים כלכלית ולטובת צמיחתם העסקית. התנסה במגוון רחב של נושאים והיבטים ולקוחותיו נהנים מהתאמת כישוריו לצרכיהם, גודלם ותחומי עיסוקיהם.

על יתרונות המשרד, מספר רו"ח משה דואני: "המשרד צעיר ומודרני וכולל את מיטב הטכנולוגיות המתקדמות לטובת זריזות ואיכות הטיפול בלקוחות. מעבר לשירותים הסטנדרטים של ראיית החשבון, אני מספק ניהול תזרים מזומנים, לווי מול הבנקים, משמש כמומחה מטעם בית המשפט לחוות דעת כלכליות וכן בורר (מוסמך) ומגשר בסוגיות פיננסיות.

הידע הנרחב והמעמיק שלי בתחום המסים מאפשר לי להעניק ללקוחותיי פתרונות ויתרונות מיסויים ופיננסיים להגדלת הרווחיות. בנוסף, בהיותי חבר לשכה פעיל, היני מעודכן ובקיא בכל הנוגע לעדכונים מקצועיים, חקיקה וחידושים.

כתובת משרד רואה חשבון משה דואני (סניף אשדוד): רוגוזין 43 אשדוד

טלפון: 08-8539993

מעבר לאתר

רו"ח משה דואני. צילום: ניר סטולו

רו"ח משה דואני. צילום: ניר סטולו


פרי את שמואל – הצלחת הלקוחות היא ההצלחה שלנו 

"עבודתו של רואה החשבון היא הרבה יותר מהכנת דו"ח ביקורת שנתי", מסביר רו"ח אדיב שמואל, ממשרד "פרי את שמואל" בבאר שבע. "כשבעל עסק נותן בך את אמונו, אתה לא יכול לפגוש אותו פעם אחת בשנה ובשאר הזמן לתת לו להתנהל לבד. כל רואה חשבון צריך לזכור שהתנהלות נכונה של עסק תלויה לא מעט במידת המעורבות שלו גם ביום-יום, זו הסיבה שאנחנו מלווים ומייעצים לעסקים מיום הקמתם ולאורך כל השנה בכל צומת החלטה".

לא שוכחים איך אנחנו התחלנו

רואה החשבון אדיב שמואל ורואה החשבון אליהו פרי, השותפים במשרד "פרי את שמואל", עוסקים בתחום כ- 6 שנים."שנינו בני 32. יהיו מי שיאמרו אולי שאנחנו צעירים, אבל מבחינתנו זה יתרון ענק", מסביר רו"ח שמואל. "אנחנו מרגישים בחוש כיצד אנו צומחים יחד עם לקוחותינו. את הידע המקצועי והניסיון שלנו אנחנו מיישמים בכל יום מול הלקוחות שלנו, תוך הבנה שהצלחתם היא הצלחתנו".

משרד "פרי את שמואל" נותן שירותים במגוון תחומים: פתיחת חברות ועוסקים עצמאיים במוסדות השונים, הנהלת חשבונות חד-צידית וכפולה, ביקורת חברות, ייצוג מול רשות המיסים וביטוח לאומי, הצהרות הון, תכנוני מס, תכנוני פרישה, ייעוץ עסקי ועוד.

משרד "פרי את שמואל" הוא לא עוד משרד של ראיית חשבון. רו"ח שמואל משמש ככלכלן מטעם הקרן להלוואות בערבות המדינה, ושני השותפים פעילים גם בעולם האקדמיה – רו"ח פרי מרצה להנהלת חשבונות במכללת ״אתגר״ ורו"ח שמואל מרצה ב-BDO האקדמיה לפיננסים. "אנחנו מתעדכנים כל הזמן בחוקים, נהלים, תקנות, ולומדים אותם לאשורם. היכולת שלנו לעמוד מול הסטודנטים ולהסביר את המונחים החשבונאיים באה לידי ביטוי גם בפגישות שלנו עם לקוחות. אנחנו משקיעים זמן רב ובסבלנות מסבירים להם מה מצב העסק, היכן יש מקום לשיפור, מה ניתן לשנות כדי שהעסק יתרומם ומלווים אותם ביישום ההחלטות", ממשיך רו"ח שמואל.

משרד רואי חשבון פרי את שמואל (צילום: S&P)

משרד רואי חשבון פרי את שמואל (צילום: S&P)

לצאת לגימלאות בצורה מושכלת

אחת ההתמחויות הבולטות של משרד "פרי את שמואל" הוא ליווי פלח באוכלוסיה העומד לפני פרישה וגימלאים. "לפני מספר שנים נוסף תיקון 190 לפקודת מס הכנסה שנועד בבסיסו להקל על הגימלאים", מסביר רו"ח שמואל. "התיקון מקל על ציבור הגמלאים ועשוי להביא לחיסכון של עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים, אך הוא מורכב וכדאי מאוד להיוועץ ברואה חשבון הבקיא בתחום לפני שמקבלים החלטה. כך למשל, אדם יכול להחליט באם הוא מעוניין למשוך את כל מענקי הפרישה שקיבל וליהנות מפטור מירבי על הסכום, או שמא יעדיף ליהנות מפטור גבוה יותר על הקצבה החודשית שיקבל. מדובר בהחלטה כבדת משקל ולה השלכות רבות. יחד עם רואה החשבון יוכל אותו גימלאי לקבל החלטה מושכלת שתיקח בחשבון את מצבו הכלכלי היום, מה צופן לו העתיד, האם יש לו צורך בכסף נזיל כעת, האם הוא רוצה למשוך את כל הסכום היום ולהשקיע בנדל"ן ועוד פרמטרים רבים ומגוונים".

במשרד "פרי את שמואל" חושבים על טובת הלקוח עוד בטרם נכנס בשערי המשרד. "בחרנו במודע במיקום אסטרטגי – הכניסה לעיר העתיקה. המקום משופע במקומות חניה בחינם, יש גישה לנכים ובבניין יש מעלית. אנחנו אולי צעירים, אבל מלאי מוטיבציה וחדורי תודעת שירות. במציאות בה מצד אחד השינויים במיסוי ובהוראת החוק משתנים בתדירות גבוה, ומצד שני אנו רואים אחוזים גבוהים של עסקים קטנים שנסגרים, עלינו להיות רגישים, מקצועיים וזמינים ללקוחות שלנו. זו המטרה שלנו וזה החזון שלאורו אנחנו פועלים", מסכם רו"ח שמואל.

כתובת: החלוץ 136, דירה 22, באר שבע.

טלפון: 055-6803438

להשארת פרטים

למעבר לפייסבוק

רו"ח אליהו פרי ורו"ח אדיב שמואל (צילום: S&P)

רו"ח אליהו פרי ורו"ח אדיב שמואל (צילום: S&P)


רו"ח אפרת כהן, פתרונות פיננסיים חכמים בקריית גת

שכירים ועצמאיים בעלי עסקים קטנים וגדולים מכירים בחשיבותם הרבה של שירותי רואה חשבון. מדובר במעטפת שירותים שהנה חלק בלתי נפרד מניהול הכספים שלכם. רבים ממשרדי רואי החשבון מעניקים שירותים פיננסיים דוגמת עריכת ובדיקת דוחות שנתיים, ייעוץ מס וליווי עסקי בעת פתיחת עסקים. רו"ח אפרת כהן מעניקה לצד כל אלו גם הדרכות וייעוץ אישי המנגישים ללקוחות את המספרים, הדוחות והנתונים.

"ניסיוני כמרצה לחשבונאות ולחשבות שכר מאפשר לי להעניק ללקוחותיי כלים להבנת העסק שלהם, הלקוח שחשוף לנתונים זוכה  למידע שמגיע באופן נגיש וברור יותר. ההבנה והידע האלה הם שיאפשרו לו לנהל את העסק באופן נכון, יעיל וטוב יותר. ברגע שהלקוח מגלה הבנה פיננסית בעסק שלו- הוא הראשון שמרוויח זה ואנחנו שותפים להצלחתו" אומרת רו"ח אפרת כהן.

משרד הבוטיק של רו"ח אפרת כהן מעניק שירותים בהם הגשת דוחות שוטפים לרשויות המס, ביקורת והגשת דוחות שנתיים, הצהרות הון , הערכות שווי לעסקים וחברות.

במשרד ישנן מספר מחלקות ייחודיות המעניקים שירות מקצועי בתחומים שונים:

מחלקת מיסוי מקרקעין: הצוות המקצועי מעניק שירותים בכל הקשור בתחום מיסוי המקרקעין, ייעוץ לפני קניה ומכירה של נכסים "אנו מסייעים ללקוחות בהגשת השומות באופן הטוב, הנכון והחוקי ביותר עבורם".

מחלקת חוק עידוד השקעות הון: יזמים ובעלי עסקים והמעוניינים להשקיע באזורי פיתוח  דוגמת שדרות, קרית גת ועוטף עזה יקבלו במחלקה מידע וכלים להצלחה "לא רבים מודעים להטבות המס הרבות המגיעות להם במסגרת חוק עידוד השקעות הון. אנחנו מעניקים שירות מקצועי שיסייע להם"

מחלקת ביקורת חקירתית: במקרים בהם יש חשד למעילה בכספים, סכסוך בין שותפים ותיקי גירושין. תודות לידע מקצועי וניסיון רב אנו יכולים לסייע במקרים סבוכים אלה במקצועיות ויעילות.

רו"ח אפרת כהן ואנשי המשרד מעניקים פתרונות פיננסיים חכמים ללקוחות עסקיים ופרטיים בתחומי השכר, החשבות והביקורת. המקצועיות הבלתי מתפשרת, הניסיון רב השנים, הידע הנרחב, השירות והיחס האישי יהיו אלה שיבטיחו את הצלחת העסק שלכם.

רו"ח אפרת כהן, פתרונות פיננסיים חכמים

רחוב הגפן 5, קניון גת סנטר קומה א' קריית גת

טלפון: 08-9969277

מעבר לאתר

דוא"ל: [email protected]

רו"ח אפרת כהן.קרדיט: סטדיו ליז

רו"ח אפרת כהן.קרדיט: סטדיו ליז


דינה סבן, משרד רואי חשבון בנתיבות

הבחירה במשרד רואי חשבון מנוסה, מקצועי המעניק טיפול אישי ומסור היא חשובה. יחד עם זאת ניסיון עשיר, הבנה בתחומים הפיננסיים, ידע נרחב והכרת מערכת רשויות המס מבפנים מעניק חשיבות רבה בבחירת משרד רואי החשבון איתו תבחרו לעבוד.

רו"ח דינה סבן בעלת רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR) וחברה בלשכת רואי החשבון בישראל. דינה שימשה במשך תשע שנים כמפקחת בכירה במס הכנסה אשקלון ובפשמ"ג (פקיד שומה מפעלים גדולים וחברות בורסאיות). קדמו לכך 12 שנים בהן היתה מנהלת חשבונות "ההבנה, הניסיון העשיר והידע שאותו רכשתי וצברתי במסגרת עבודתי ברשויות המס ובתחום הפיננסיים הם שמאפשרים לי להעניק ללקוחות שכירים ועצמאיים כאחד שירות מקצועי ויחס אישי", אומרת רו"ח דינה סבן.

רו"ח דינה סבן.צילום: עו"ד יואב סבן

רו"ח דינה סבן.צילום: עו"ד יואב סבן

את משרדה הקימה רו"ח דינה סבן בשנת 2008 בנתיבות והוא מעניק שירותים פיננסיים ללקוחות שכירים, עצמאיים ובעלי חברות קטנות, בינוניות וגדולות. צוות המשרד כולל לבד מרו"ח דינה סבן גם רואות חשבון, יועצות מס ומנהלות חשבונות המספקות ללקוחות מעטפת פתרונות פיננסיים. המשרד מעניק שירותי החזרי מס לשכירים, חשבות שכר והנהלת חשבונות תוך מתן ייעוץ מקצועי וליווי לקוח מיום פתיחת העסק ובמהלך כל השנה. הצוות המקצועי מתמחה בייעוץ מס בכל תחומי המס, ייצוג לקוחות מול רשויות המס וכן, בדיקה, עריכה והגשת דוחות פיננסיים שנתיים ובביקורת לחברות בנוניות קטנות ועצמאים.

כיום כך נראה כולם אוהבים להשתמש במונח כוח נשי. במשרדה של רו"ח דינה סבן גם מיישמים את צמד המילים בעל החשיבות. צוות משרדה מורכב כולו מנשים חרדיות "הנשים שמועסקות במשרדי עוברות הכשרה בתחומי הנהלת חשבונות, חשבות שכר וייעוץ מס. תודות להכשרתן והידע שרכשו אנו במשרד מעניקים ללקוחות מעטפת שירותים כוללת, שירות מקצועי ויחס אישי" אומרת רו"ח דינה סבן.

עבודת הצוות המקצועי במשרדה של רו"ח דינה סבן נעשית בשיתוף פעולה מלא עם לקוחות המשרד. "העבודה המשותפת עם הלקוח, הליווי המקצועי, הזמינות, הטיפול המסור והיחס האישי הם שמביאים להצלחה העסקית של הלקוחות".

דינה סבן, משרד רואי חשבון בנתיבות

הארזים 80, נתיבות

טלפון: 08-9930420

דוא"ל: [email protected]

דינה סבן, משרד רואי חשבון בנתיבות

דינה סבן, משרד רואי חשבון בנתיבות. צילום: עו"ד יואב סבן


לרואי חשבון באשקלון – לחצו כאן

שבתאי בירן, משרד רואי חשבון

משרד רואה חשבון שבתאי בירן ושות' הינו משרד מקצועי ביותר באזור הדרום עם צוות ותיק ומנוסה, בעל ידע נרחב ומוניטין המעניק ליווי אישי עם ראייה עסקית מרחבית.

משרד רו"ח שבתאי בירן ושות' הינו משרד בעל מוניטין של שנים. שמו הטוב של בירן ביחד עם צוות העובדים המסור והוותיק העניקו לו שם טוב בקרב מאות הלקוחות וכל שכן מול כל גורמי הממסד.(כגון מס הכנסה ומע"מ )

שבתאי בירן משמש בתפקיד ציבוריים רבים ובניהם :

  1. יו"ר ועדת קשר של לשכת רואה חשבון עם פקיד שומה אשקלון
  2. יו"ר ועדת קשר של לשכת רואה חשבון עם מע"מ אשדוד .

באחרונה עבר המשרד מתיחת פנים של ממש ולאור כמות העסקים שנוספו המשרדים הורחבו וכך גם מצבת כח האדם.

רו"ח שבתאי בירן

עובדה זו בנוסף לידע המקצועי מאפשרת ללקוח מענה מהיר ויעיל תוך מציאת פתרונות מיידיים. אין ספק כי הידע העצום וההבנה בתחומים  הפיננסיים והמיסוי והיכרות מבפנים את מערכת רשויות המס הפכו את שבתאי בירן, משרד רואי חשבון באשקלון למשרד רואי חשבון בעל מוניטין מפואר. לפני כשנה מאור בירן , הבן של שבתאי, קיבל רישיון רואה חשבון והצטרף לצוות המקצועי של המשרד .

רו"ח שבתאי בירן הינו רואה חשבון בכיר ותיק ומקצועי, כלכלן, בורר ומגשר. כבר יותר מ- 30 שנות ניסיון במערכת רשויות המס ובמגוון תפקידים בכירים בחברות ממשלתיות ובחברות הגדולות במשק היו שהביאו לו את הצלחתו הרבה- לה הוא זוכה בקרב לקוחותיו המרוצים. רו"ח בירן בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR) וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל. הוא משמש במגוון תפקידים בהם: סגן יו"ר וועד לשכת רואי החשבון בסניף הדרום, חבר ועד מרחב בלשכת רואי החשבון בתל אביב. כמו כן, משמש כמרצה בכנסים ובהדרכות רבות בתחומם הפיננסיים, המיסים והכלכלה.

"במהלך עבודתי רבת השנים במערכת רשויות המס וחברות ממשלתיות צברתי ידע, ניסיון, הבנה וקשרים בתחום. כל אלו מאפשרים לי ולצוות המשרד להעניק ללקוחות שכירים ועצמאיים בעלי חברות קטנות, בינוניות וגדולות ייעוץ וליווי מקצועי, יחס אישי וטיפול מסור" אומר רו"ח שבתאי בירן.

משרדו של שבתאי בירן זכה במכרזים של משרדי ממשלה כמבקר , כגון : משרד הפנים ומשרד האוצר, ואף שישמש בתפקידים חשובים, כגון חבר ועדת ערר של מס רכוש וכדומה.

המשרד ממוקם באשקלון ומעניק שירותים ללקוחות פרטיים, עסקיים וממשלתיים. תושבי אשקלון, אשדוד והסביבה ואף לקוחות מאזור המרכז ומאילת זוכים להנות משירותי המשרד.

צוות המשרד כולל 15 עובדים המתמחים בין היתר בשירותי הנהלת חשבונות, ביקורת ועריכת דוחות כספיים, ייעוץ בנושא מס ובנושאים עסקיים לבעלי עסקים מורשים, עריכת משכורות והגשת מאזנים שנתיים. כמו כן, רו"ח בירן מומחה בדיני עבודה ומיסים, ייעוץ עיסקי וניהול חשבונות לעסקים, מפעלים ועצמאים.(וכן הוסמך כבודק שכר מוסמך ע"י משרד הכלכלה).

"לקוחות המשרד יודעים שבנוסף לשירותי הנהלת חשבונות ניתנים גם שירותים כמו ייעוץ בפיתוח העסק, ושירות לתכנון מס שיהיה זה שיאפשר לכם לשלם מסים נמוכים ככל הניתן, במסגרת החוק. במשרדנו מייעצים ומבצעים בדיקות חבויות לרשויות המס".

לדברי רו"ח שבתאי בירן הצלחה של עסק תלויה בניהול עסקי נכון. לכן קיימת חשיבות רבה לבחירת צוות המקצועי המטפל בעסק שלכם ומביא להצלחתו.

"צוות משרדנו כולל אנשי מקצוע המעניקים ייעוץ נרחב בנושאים פיננסיים, כלכליים ועסקיים. אנו מספקים ייעוץ פיננסי בנושאי מס הכנסה, מע"מ, דיני עבודה וביטוח לאומי להשגת המרב בהתנהלות מול רשויות המס. פעילות זאת מאפשרת לנו להנגיש ללקוחות נושאים פיננסיים סבוכים. לקוחותינו זוכים להדרכות במגוון נרחב של נושאים המסייעים להצלחה העסקית שלהם"

שבתאי בירן, משרד רואי חשבון באשקלון

צה"ל 6 אשקלון

טלפון: 08-6750119

מעבר לאתר

משרד רואה חשבון שבתאי בירן ושות'

משרד רואה חשבון שבתאי בירן ושות'


רו"ח יניב כהן: ראיית חשבון מתקדמת דיגיטלית

משרד רואה חשבון יניב כהן מנגיש את עולם החשבונאות לדיגיטל ויצר מודל מתקדם של חשבונאות פיננסית דיגיטלית לייעול התהליכים הפיננסיים עבור לקוחותיו והבטחת שירותים מתקדמים, מהירים ואפקטיביים לניהול היבטי המס.

רואה חשבון יניב כהן מנהל משרד בוטיק, איכותי ומתקדם לראיית חשבון באשקלון. הוא עוסק בתחום מזה 15 שנים ולצידו עובדות רואת חשבון ומנהלת חשבונות מקצועיות ומנוסות.

בין שירותי החשבונאות שמספק משרד רואה חשבון יניב כהן: שירותים לחברות, לעוסקים מורשים ופטורים, הכוללת :הנהלת חשבונות למגוון של עסקים חברות ועצמאיים, הפקת תלושי משכורת, דיווח לרשויות המס, חשבות שכר, החזרי מס בגין פעילות ניירות ערך ושבח מקרקעין, תכנון והחזרי מס, ייעוץ וליווי עסקים, בדיקת כדאיות לרכישת עסקים, הגדלת הרווחיות בעסק, הצהרות הון, ופירוק חברות.

ראיית חשבון מתקדמת ודיגיטלית

משרד רואה חשבון יניב כהן מספק שירותים למגוון עסקים עם פינה חמה בלב ללקוחות מתחום ההייטק והטכנולוגיה, יניב, פיתח מודל מתקדם של שירות ראיית חשבון והנהלת חשבונות בטכנולוגיה מתקדמת ודיגיטלית.

רו"ח יניב כהן, אומר: "מתוך תפישת שירות הלקוחות הגבוהה במשרדנו וראיית הלקוח כליבת העסק, פיתחנו עבור לקוחותינו מודל ייעודי לטיפול בכלל ההיבטים הפיננסיים שלהם במערכות דיגיטליות מתקדמות".

מה כולל המודל?

"המודל הינו כמעט אוטומטי, המתזכר את לקוחות המשרד מה לדווח ומתי. במשרד שמים דגש מיוחד על תחזיות מס ותכנוני מס, כיוון שכאשר מכינים את הדוח השנתי למס הכנסה השנה כבר הסתיימה. אני מקפיד מדי שנה, להכין תחזיות מס לכלל לקוחות המשרד. תחזיות המס נערכות בסיוע מערכת הסורקת את הלקוחות ומתריעה לנו על כלל הלקוחות בהם יש צפי להפרשי מס. זוהי מערכת ממוחשבת מתקדמת המאפשרת ביצוע תחזיות מס מדויקות מאוד, ובהתאם להן אנו מספקים ללקוחתנו המלצות כיצד לפעול עד סוף השנה בכדי לצמצם את המס ולהגדיל את הרווחים.

"אנו מציגים בפני הלקוח את תחזית המס, מציגים בפניו את מצבו מול ביטוח לאומי ומס הכנסה בזמן אמת ונותנים לו המלצות כיצד לפעול בנושאים שונים כגון: להגדיל את המקדמות למס הכנסה וביטוח לאומי, מהו הסכום המקסימלי להפקדה לקרן השתלמות ומה החיסכון במס שיהיה לו, בכמה כדי לא לשפץ את את הרכוש הקבוע הקיים. כאשר המטרה היא להקטין עבורו את המס. לקוחות הפועלים בהתאם להמלצותינו חוסכים הרבה מאוד כסף.

"כל זמנו של המשרד מתועל לכיוון טיפול נכון בלקוחות. המשרד לא מתעסק באדמיניסטרציה של: כתיבת שיקים לרשויות המס, המתנה בדואר לטובת דיווח ותשלום גביה של שכ"ט מהלקוחות. הכל מנוהל בהוראת קבע ובאופן אוטומטי. לפני תקופת הדיווח, המערכת האוטומטית שלנו במשרד שולחת מיילים ללקוחות לגבי כל מה שאנו זקוקים מהם בזמן הנדרש: העברת חומרים להכנת משכורות, העברת חשבוניות וקבלות, חומר שוטף לדיווח למע"מ, וכד'".

כיצד הלקוחות מעבירים לכם את החומרים?

"זמן זה כסף – אני לא רוצה שלקוח יהיה טרוד בלזכור מתי הוא צריך להביא חומר, לכן, לפני כל תקופת דיווח, כל לקוח מקבל מייל תזכורת המפרט את מה שיש להגיש. בכדי להרחיב את הזמינות למסירת חומר ע"י הלקוחות ייעדנו 3 תיבות דואר גדולות הפזורות באשקלון ומחוץ לעיר, בכדי שכל לקוח יוכל להשאיר לנו שם את החומרים מבלי ישצטרך להגיע עד למשרד. מאחר והתשלומים מועברים בהוראת קבע ולא באמצעות שקים, אין חשש להשאיר את החומרים בתיבות הדואר".

כיצד אתם מבצעים את הדיווח לרשויות המס?

"גם במקרה זה, הכל נעשה כמובן במערכות דיגיטליות מתקדמות לצורך ווידוא הגשת הדיווחים בזמן, תוך דיוק ויעילות מקסימלית.

"אנו מקלידים את החומרים שהם העבירו לנו למערכת, והמערכת מבצעת את החישובים לגבי התשלום הנדרש לרשויות המס. אנו יוצרים קשר עם הלקוחות, מעדכנים אותם כמה עליהם לשלם והם משלמים ע"י הוראת קבע.

"השקענו כספים רבים ברכישת מערכות דיגיטליות חכמות ומתקדמות, להבטחת שירות יעיל, מהיר ובהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח. לפני כחצי שנה הוספנו למשרד מערכת מתקדמת נוספת המסונכרנת עם המחשב בו אנו מקלידים את החומרים שהלקוח העביר. המערכת אוספת את הסכומים שהוקלדו במחשב, ומדווחת באופן אוטומטי לרשויות המס".

מה עוד אתם מאפשרים לבצע בקלות באונליין?

"בכדי לפתוח תיק של עוסק פטור או מורשה, אנו שולחים ללקוח קישור לטופס דיגיטלי באמצעות הודעת טקסט לנייד. הוא ממלא את הטופס באופן מקוון, ומחזיר לי אותו למייל, כך אני פותח עבורו את התיק מבלי שיצטרך אפילו להגיע למשרד.

"אנו משקיעים המון כסף ושעות הדרכה לעובדים במערכות המתקדמות הללו, בכדי לייעל את התהליכים שאנו מספקים ולהגיע לביצועים מקסימליים עבור הלקוחות. התראות בדוא"ל מספקות עדכונים ותזכורות, ופלטפורמות דיגיטליות אחרות מעניקות ללקוחות אפשרות לצפייה במצבם מול רשויות המס.

"אנו משתמשים בעזרים המתקדמים האחרונים שפותחו ובאוטומציה מתקדמת עבור מרב התהליכים, בכדי להשיג את התוצאות הטובות והמדויקות ביותר בדרך נוחה וקלה המשחררת את הלקוחות מהצורך להגיע למשרדנו בכל פעם שנדרש דיווח או פעולה מסוימת".

רו"ח יניב כהן מציין ומוסיף: "על אף ש30% מהעסקים נסגרים במהלך חמש השנים הראשונות, אנו גאים ומאושרים בכך שכמות סגירת העסקים של הלקוחות שלנו כמעט אפסית. אצלנו, הלקוחות הפטורים הופכים מהר מאוד לעוסקים מורשים, וחלק מהמורשים אף מתקדמים לחברות".

רואה חשבון יניב כהן – משרד דיגיטלי לראיית חשבון

כתובת המשרד: הרצל 17, אשקלון (קומה 5)

למעבר לאתר

טלפון: 074-7045405

רואה חשבון יניב כהן. תמונה: Sabrina Paramidani Photographer

רואה חשבון יניב כהן. תמונה: Sabrina Paramidani Photographer


כתבה שיווקית 


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר