רואי חשבון באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock
רואי חשבון באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון באשקלון: המומחים שכדאי שתכירו

מחפשים אחר רואה חשבון באשקלון? יצאנו להכיר את רואי החשבון המובילים באזור והבנו שאת ענייני הכספים, עדיף שנפקיד בידיים שלהם

פורסם בתאריך: 5.6.19 05:37

מירי ברקוביץ' יחיאל

כל בית עסק זקוק לשירותיו של משרד רואי חשבון. לעיתים בתהליך פתיחת העסק רבים מבעלי העסקים מנסים לחסוך בעלויות, מוותרים על שירותיו של רואה חשבון משיקולי חסכון כספי ומתחילים בתהליך ללא כל ידע והכוונה מקצועיים.

"רבים מהמעוניינים לפתוח בית עסק משלהם שוכחים שהבירוקרטיה היא חלק בלתי נפרד מהדרך לפתיחת העסק. כשאדם פותח עסק הוא חייב לפתוח תיקים ברשויות המס : מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. במקביל עליהם לנהל ספרים מתאימים לפי ענף כלכלי ועיסוק וזאת על פי הוראות ניהול ספרים .כאשר הם מבצעים את ההליך באופן עצמאי אין בידיהם את הידע הנדרש  לכך והם אינם בקיאים בחובותיהם כבעלי עסקים לעתיד" אומרת רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל. "לעיתים טעויות וחוסר הידע בנושא ניהול הספרים בתחילת הדרך עלולות לגרום לפסילת ספריו של העוסק- דבר הניתן לערעור רק בבית משפט מחוזי , או להטלת קנסות בגין אי הגשת דוחות במועד. הדוגמאות שציינתי הן מקצת מהמחדלים שקורים לעוסקים  שפועלים  באופן עצמאי, ואשר  כל חטאם הוא שלא היו בקיאים בנבכי הנהלים, החוקים והצעדים שיש לנקוט בעת פתיחת עסק. לכן הבחירה במשרד רואה חשבון מקצועי, מנוסה ובעל ידע נרחב שמעניק ליווי אישי לכל אורך התהליך הוא חשוב מאין כמוהו להצלחת העסק".

"מעבר להגשת דוחות תקופתיים, הצהרות הון וייצוג מול רשויות המס שאלה דברים חשובים כשלעצמם, יש לתת דגש רב גם על היחס האישי והליווי המקצועי אותו מעניק משרד רואי החשבון איתו תבחרו לעבוד" מסבירה רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל. "המשרד שלי פועל באווירה ביתית ומשפחתית. ללקוחותינו מוענק יחס אישי וצוות העובדים הקטן מכיר את הלקוחות באופן כזה שמאפשר לו להעניק יחס פרטני, מענה לכל שאלה ושירות מקצועי ואישי בהתאם לצרכי בית העסק".

את משרד הבוטיק שלה הקימה רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל בשנת 2016, לאחר 16 שנים בתחום. המשרד מעניק שירותים למגוון לקוחות : עצמאים שהינם עוסק פטור או עוסק מורשה וחברות בע"מ. בין השירותים שמציעה משרד של רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל: עריכת וביקורת דוחות, שירותי הנהלת חשבונות, החזרי מס לשכירים, הצהרות הון, חשבות שכר, ביקורת פנים וניהול סיכונים, סיוע במתן אשראי בנקאי וחוץ בנקאי וייצוג מול רשויות המס. כמו כן, המשרד מעניק שירותי ליווי וייעוץ מקצועי לעסקים במטרה להביא לפיתוח העסק והגדלת הרווחים וההכנסות.

רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל בעלת רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR), בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובחשבונאות מהמכללה למנהל וחברה בלשכת רואי החשבון בישראל. לרו"ח ברקוביץ' יחיאל ניסיון של 20 שנים בתחומי הכספים והפיננסיים. הידע הרב והניסיון המקצועי אותו רכשה במהלך עבודתה מאפשר לה ולצוות משרדה לפעול על הצד הטוב ביותר עבור העסק שלך.

"על מנת להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר אנחנו מקפידים להתעדכן כל הזמן בשינויים, בחוקים, ברפורמות ובהצעות החוק שמתקבלות בתחומים דוגמת מיסוי, ביטוח לאומי, דיני עבודה ועוד סוגיות פיננסיות חשובות. כל אלה מאפשרים לנו להעניק שירות מקצועי, יעיל ומדויק לכל לקוח בהתאם לצרכיו".

מירי ברקוביץ' יחיאל, רואת חשבון באשקלון

אורט 30, אשקלון

טלפון: 08-6511170
פקס: 08-6511172
נייד: 0544545546

דואל: [email protected]

מירי ברקוביץ' יחיאל, רואת חשבון באשקלון

מירי ברקוביץ' יחיאל, רואת חשבון באשקלון


גלינה פריידזון

כשרואת החשבון גלינה פריידזון מאשקלון מקבלת לקוחות חדשים היא לא רואה מספרים או דו"חות מול העיניים, היא רואה את הלקוח ואת כל מערך השיקולים שעומד מאחוריו. היא רואה את החלום שהיה לו, את החזון שלו, את המטרות ואת ההישגים. היא שמה לב למה מניע אותו, היא מקשיבה לרעיונות שלו והיא שומעת את רחשי ליבו. היא שם בשבילו לאורך כל הדרך.

להיות הרבה מעבר לרואת חשבון, זה מה שהוביל את גלינה לצאת לדרך עצמאית. היא למדה ראיית חשבון ומחזיקה בתואר מורחב בכלכלה וחשבונאות, כשאת שנת ההשלמה לראיית חשבון והתמחות ביצעה במקביל לתואר. אחרי למעלה מ-20 שנה בחברות גדולות ובגופים עסקיים כמנהלת כספים וכחשבת היא החליטה לתת לעצמה מתנת יום הולדת ולפתוח משרד עצמאי שמלווה עסקים קטנים. הניסיון העצום שלה בתחום בו התמקצעה כל חייה והיותה יועצת פיננסית של משרד הכלכלה ומעוף מעניקים לה יתרון שלו זוכים לקוחותיה. כמי שבעצמה פתחה משרד עצמאי היא יודעת בדיוק מה עובר על לקוחותיה הפרטיים. לא רק התחום מוכר לה, אלא גם הרצון להיות אדון לעצמך הוא שנוגע ללבה.

"המשרד שלי הוא אני, ומבחירה", אומרת גלינה. "אני מאמינה בשירות אישי, ביחס אישי ובמפגש של פנים מול פנים. אני מודעת למהפכה הדיגיטלית ואני מנצלת אותה גם לטובתי, אבל למרות הכל אני עדיין לא מוותרת על מענה אנושי. בדיוק כמו שאני, כלקוחה, רוצה לראות ולדבר עם הפקידה בבנק או בקופת החולים ולא להמתין שיענו לי במרכז התמיכה, כך אני פועלת מול הלקוחות שלי".

כיאה לשירות האישי אותו היא מציעה, גלינה מעניקה ליווי מלא לכל בעלי העסקים הקטנים, עוסקים מורשים, עוסק פטור, עצמאים ושכירים. במטרה לשמור על כל הזכויות שמגיעות להם לצד החובות, היא תקרא את התיק שלהם, תיפגש איתם כמה פעמים בשנה, תעבור על הדוחות ותדאג שיעברו גם על האותיות הקטנות שרובנו נוטים לפספס. היא מכירה את כל התקנות והחוקים, בקיאה בנהלים הרבים ובנבכי הבירוקרטיה ומתעדכנת כל העת בתחום.

"אני לא מטפלת בעסקים, אני מטפלת באנשים. אני רואה אותם אחרת. כל אחד מהם הוא סיפור ולא רק דוח בסוף שנה. כל אחד מהם עומד ברשות עצמו, והאג'נדה שלי היא לתת להם להרגיש מיוחדים כמו שמגיע להם. להראות להם שאכפת לי. לכן, מעבר למילוי הטפסים עצמם אני דואגת לצייד אותם גם בטיפים להתנהלות נכונה. חשוב לי להתקדם ולצמוח יחד איתם. חשוב לי מאוד לראות את האדם, לפרוס לפניו את כל האופציות ולתת לו לבחור את הבחירה הנכונה ביותר עבורו".

לדבריה של גלינה יש המון גורמים להתייחס אליהם בעת הגשת דו"חות לרשות המיסים. הפרמטרים השונים, מילוי השדות הנכונים, פירוט ההכנסות, ההוצאות, ניהול הספרים והיכולת להגיב נכון גם לבעיות לא צפויות, הם לא עניין של מה בכך. לכל שורה יש משמעות וכל נתון יכול להתאים לכמה משבצות. ליווי של רואה חשבון מוסמך יכול להיות במקרה שכזה הבדל בין רווח להפסד כלכלי עצום. "כל דו"ח שונה מדו"ח קודם, גם של אותו בעל עסק. שום דבר לא קורה באוטומט ומאחורי כל מסמך ישנה חשיבה עמוקה ומתוכננת לפרטים. כמו שמומלץ להצטייד בעורך דין בדיון משפטי, כך מומלץ להתנהל עם רואה חשבון. אחרת, הנזק שעלול להיגרם לבעל העסק הוא גדול יותר מהנזק שעלול להיגרם לרשות המיסים. הם הרי יקבלו את מה שמגיע להם, ומי שמשלם על זה ביוקר הם הלקוחות עצמם. ניהול נכון והתעמקות בכל הנתונים עוזרים לנו ללמוד מהטעויות שלנו ומההצלחות שלנו ולהתנהל אחר כך נכון יותר".

גלינה מודעת לעובדה כי בעת פתיחת העסק שלכם כל תשומת הלב נתונה ללקוחות, לשירות ולניהולו בפועל. לכן, קל מאוד לפספס את מה שקורה בין לבין. את הדברים שפחות נעים לגעת בהם ולרוב גם אין כל כך זמן. זו הסיבה שהיא רואה לא מעט לקוחות שבטוחים שהם מכניסים כסף אך באיחור של שנה מבינים שההוצאות עלו על ההכנסות. "התפקיד שלי הוא להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק כדי שהלקוחות ידעו איפה הם נמצאים בכל רגע נתון, וכדי שיהיה להם גם את הזמן לתקן. חבל שבגלל עדכון לא נכון או חוסר תשומת לב הם ימצאו את עצמם בחקירות, איחורים ומסים שיאלצו לשלם. חשוב לי מאוד להיות מודעת על כל מה שקורה, להסביר ללקוח את ההשלכות, לכוון אותו לעבוד נכון יותר ולתת לו את כל הכלים שקבלתי אני מתוך הניסיון והוותק שלי. ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלי".

כתובת: נוגה 5, אשקלון

טלפון: 052-8848628
מייל:
[email protected]

מעבר לפייסבוק

"ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלי" - גלינה פריידזון. צילום: ג'ני פפרמן

"ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלי" – גלינה פריידזון. צילום: ג'ני פפרמן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר