רואי חשבון באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock
רואי חשבון באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון באשקלון: המומחים שכדאי שתכירו

מחפשים אחר רואה חשבון באשקלון? יצאנו להכיר את רואי החשבון המובילים באזור והבנו שאת ענייני הכספים, עדיף שנפקיד בידיים שלהם

פורסם בתאריך: 5.6.19 05:37

     

רואה חשבון – משה קופרשמידט

יש דברים בחיים שצריכים לעבוד בשיתוף פעולה מושלם על מנת להמשיך להתקיים: בני אדם צריכים מזון ומים; צמחים צריכים שמש ומים; ועסק מצליח צריך רואה חשבון מקצועי.
במציאות של היום כאשר הכל כלכך דינאמי ושינויים מתרחשים כהרף עין, על כל בעל עסק מוטלת האחריות להשגיח ולבצע ביקורת על הדוחות הכספיים שמפיק העסק שלו למען עתידו והמשך קיומו.

משה קופרשמידט, רואה חשבון במקצועו, סיים את לימודיו בתחום החשבונאות באוניברסיטת בר אילן, וב-2014 הקים את משרדו – ״רו״ח משה קופרשמידט״. יחד עם צוות המשרד המסור, מנהל קופרשמידט משרד מוביל כשלנגד עיניו 3 ערכים מרכזיים המובילים אותו בעבודתו: מקצועיות, זמינות, ושירות איכותי ואישי.
את ההבנה של רזי התחום הוא דואג לשפר ולתחזק אחת לכמה חודשים, דרך השתלמויות בהן הוא מרחיב את אופקיו המקצועיים, בהן הוא נחשף לחידושים ושינויים בתחום. ב-2017 לאחר שהשתתף במספר גדול של השתלמויות, קיבל מלשכת רואי החשבון תעודת הכרה כ-״משתלם מצטיין״ של מחוז דרום.

״אני מסתכל על כל בעל עסק שמגיע אליי כמו על אדם המתכונן לצאת למסע ועליי כמדריך של אותו אדם למסע. כמו בכל מסע גם במסע העסקי ישנם זאבים, 3 ליתר דיוק, וכל אחד מהם רוצה חתיכה מאותו אדם״, מסביר קופרשמידט עם חיוך. ״3 הזאבים בסיפור שלנו הם המע״מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, ותפקידי הוא לשמור על הלקוח שלי ולוודא שהם לא טורפים אותו״.

הגישה הזו בדיוק – המניעה את קופרשדמיט להילחם ולהגן על לקוחותיו, היא זו אשר דחפה אותו להיכנס לתחומים שונים בהם זיהה כיצד אנשים מפסידים כסף שהיה יכול לעמוד לרשותם, אם רק היו ערים לחוק ולזכויות שלהם.
בתור אדם שפעל שנים כעצמאי בתחום המסחר, מסוגל קופרשמידט לסגל לעצמו הבנה עמוקה יותר של צרכיי לקוחותיו, בדיוק כשם שהיה עושה זאת עבור צרכיו. ההיכרות וניסיון העבר שלו כעצמאי בתחום המסחר, העניקו לו את היכולת להסתכל על לקוחותיו משני משקפיים: הן כבעל עסק עצמאי והן כרואה חשבון. בזכות השקפה הוליסטית זאת, הוא מצליח לעמוד לרשות לקוחותיו בצורה שמיטיבה איתם באופן יוצא דופן.

בין תחומי פעילותו, הוא פועל גם כדי לעזור לאנשים לקבל את החזרי מס השבח שלהם הם זכאים, וכך הוא מסביר: ברגע שמוכרים נכס נדל"ני, יש לשלם מס שבח, ואת זה כולם כבר יודעים. מה שהרבה אנשים אינם יודעים, הוא שניתן לקבל כסף רב בחזרה בתנאים מסוימים. כמעט כל אדם שביצע עסקה נדל"נית זכאי להחזר מס, אך על מנת לקבל אותו יש להכיר את רזי החוק. רק לא מזמן לקוח שלי ששילם מס שבח של 280 אלף שקל בגין מכירת שתי חנויות, קיבל בחזרה 70 אלף שקל לאחר שבדקנו את זכאויותיו".
אני מעניק ייעוץ וליווי אישי לפני קניה ומכירה של נכסים, כך שאף לקוח שלי לא צריך לקבל את ההחלטה של קניה או מכירה של נכס מבלי שהוא מודע לכל החוקים ולכל זכויותיו.

בין שאר תחומי אחריותו של המשרד ישנה ביקורת דוח״ות כספיים לחברות, ייעוץ משכנתאות, ייעוץ לעוסקים מורשים ופטורים, הכוונה מקצועית בעת הקמה של עסק, ליווי במהלך כל הדרך ומעקב מתמיד.
על ידי בחינה והשגחה מתמשכות, מצליח המשרד לנתר ולזהות אי סדרים ופעולות אשר עלולים להוביל בעתיד את החברה להפסדים וקשיים כלכליים אחרים. היכולת של צוות המשרד לזהות את כל אותם מוקדי סכנה היא זו שמבטיחה כי העסק ובעליו יוכלו להמשיך לפעול ללא מפריע וללא הפתעות בלתי צפויות.
אחד האלמנטים שעוזרים לו למנוע מהלקוח הפתעות לא נעימות לקראת סוף השנה הוא הערכת מצב עסקית שהוא עורך ללקוחותיו. לקראת אמצע או סוף השנה, נפגש משה עם לקוחותיו לשם תכנון מס. יחד הם עוברים על הנתונים והמספרים של העסק על מנת להבטיח התנהלות שוטפת ומלאה של הפעילות העסקית ללא שום הפתעות בהמשך.

בקרוב משיק המשרד קורס דיגיטלי בו הוא מעניק לעוסק פטור את כל הכלים שהוא צריך על מנת שיתנהל לבד. בקורס הדיגיטלי ילמדו העוסקים פטורים כיצד לפתוח תיק "עוסק פטור" לבד מול הרשויות, איך להתנהל מול רשויות המס, איך להגיש דוח שנתי לבד, ועוד המון הפתעות וטיפים שכל עוסק פטור צריך וישמח לקבל .
מטרת הקורס היא ללמד עוסקים פטורים כיצד להתנהל באופן עצמאי, ואיך להבין את העסק שלהם ואת המספרים של העסק כך שיצברו בטחון לאורך הדרך ויחסכו אלפי שקלים בשנה.

עסק בעל היקף פעילות רחב, המבקש לעצמו עתיד ורוד ומוצלח חייב לשכור את שירותיו של רואה חשבון מקצועי שיילך איתו יד ביד אל עבר ההצלחה. משרד ״רו״ח משה קופרשמידט״ מצליח לצעוד לצד לקוחותיו בהצלחה וללא לאות וכל זאת על מנת להבטיח כי לקוחות המשרד יוכלו לנהל עסק מניב ומצליח בראש שקט .

כתובת: רחוב צה״ל 99, אשקלון (בניין אביאל, קומה 3). בוויז: שדרות התעשיה 3.
נייד: 054-8060743
טלפון: 08-6751004, 08-6751013
פקס: 08-6722096

שעות פעילות:
א-ה': 17:00-08:00
ו': בתיאום מראש

למעבר לאתר

משה קופרשמידט. מקצועיות, זמינות, ושירות איכותי ואישי. (צילום עצמי)

משה קופרשמידט. מקצועיות, זמינות, ושירות איכותי ואישי. (צילום עצמי)


אביב זגורי

רואה חשבון אביב זגורי מעניק שירותי ראיית חשבון, לצד ייעוץ עסקי לעצמאים וחברות. משרדו שם דגש על שירות מקצועי מקיף, בסטנדרטים גבוהים, תוך מתן יחס אישי לכל לקוח.

בין אם אתם עוסקים פטורים או מורשים, עסק מקומי או חברה, אתם ללא ספק זקוקים לרואה חשבון שיסייע לכם לנהל את העסק שלכם.

אביב זגורי הינו רואה חשבון בעל ערך מוסף, כיוון שהוא מתפקד גם כיועץ עסקי עבור עסקים. "אני מאמין שראיית חשבון וליווי עסקי הם שירותים אשר כרוכים זה בזה וכל עסק זקוק לשניהם על מנת להצליח", מדגיש אביב.

אביב הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה ושני במנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון ואת התמחותו עשה ב-KPMG. "אנחנו שמים דגש בראש ובראשונה על מתן שירות מקצועי מקיף, בסטנדרטים גבוהים, תוך חיבור אישי  ללקוח", משתף אביב.

ראיית חשבון עבור עוסקים מורשים ועוסקים פטורים
אביב מציע לעוסקים פטורים ומורשים שירות מקיף, הכולל מגוון שירותים – הגשת דוחות שנתיים, הצהרות הון, הכנת דו"ח שנתי עבור מס הכנסה, הערכות מס במהלך השנה שימנעו מצב של חובות לרשויות המס וייעוץ שוטף. לצד זאת, לאביב מספר שירותים חשובים וייחודיים, ביניהם קביעת תמהיל ההפרשות לקרן הפנסיה ולקרן ההשתלמות. "מס הכנסה מאפשר כיום הטבות מס לעצמאיים המפקידים אחוז מסוים מההכנסה שלהם לקרנות השונות", מסביר אביב, "לכן חשוב לי להביא את הנושא לידיעת הלקוחות ולייעץ להם על גובה החסכון המקסימלי, על בסיס ההכנסה השנתית הצפויה, שיעניק להם הטבה במס".

שירות נוסף וייחודי שמציע אביב נועד למיצוי זכויות העוסקים מול מס הכנסה, טרם הגשת הדו"ח השנתי. "בסוף השנה אני ממפה עם הלקוח, בעזרת שאלון מקיף שבניתי, את כל ההפרשות, ההפקדות לקרנות וההוצאות שהיו במהלך השנה, אנחנו בודקים גם את נקודות הזיכוי של העוסק, האם הוא גר ביישוב שמוגדר כזכאי לנקודות מס, האם ביצע תרומות במהלך השנה ועוד. כל אלו מסייעים לי להבין האם הלקוח זכאי להחזרי מס".

החזר מס לשכירים
בכל הנוגע לשכירים, אביב מעניק שירות של בדיקת זכאות להחזר מס. שכיר שהחליף מקום עבודה במהלך השנה, או שחל שינוי משמעותי בגובה השכר שלו, וכן במידה ולא עבד במשך תקופה, עשוי להיות זכאי להחזר מס.  כמו כן, ישנם מגוון מצבים שבהם שכירים זכאים להחזרי מס, כמו למשל כאשר השלימו תואר אקדמי. "אנשים לא תמיד מודעים לזכויות שלהם, ולכן השירות הזה כה חשוב", מדגיש אביב, שמאפשר בדיקה מקדמית ללא עלות לגבי הזכאות להחזר מס. "חשוב לי להיות הוגן ולכן בחרתי להציע לשכירים בדיקת זכאות ללא עלות, וכן את הטיפול בבקשה להחזרי מס מול מס הכנסה אני מציע במחיר נוח".

ייעוץ עסקי לעצמאים וחברות
"רואה חשבון טוב הוא כזה שיכול להביט בתמונה הגדולה ולאפשר ייעוץ עסקי-פיננסי לעסק", אומר אביב. כך, אביב מציע לעסקים בינוניים וקטנים שירותי ייעוץ עסקי, הכוללים בין היתר: בדיקת רווחיות העסק, ניתוח לדו"חות רווח והפסד, הכנת תכנית עסקית שמטרתה לתכנן את היעדים הפיננסיים בהקמת עסק חדש או בפיתוח עסק קיים, בדיקת כדאיות המוצרים והשירותים שמציע העסק בכל הנוגע לעלות-תועלת פיננסית, גיוס הלוואות לעסקים ועוד.

"אני בעצם מציע לעסקים שירות אבחון עסקי", מדגיש אביב, "שמטרתו לבחון את ההתנהלות הפיננסית של העסק והרווחיות שלו, ולתכנן באמצעות תכנית עסקית צעדים לשיפור רווחיות העסק. ראיית חשבון וייעוץ עסקי כרוכים זה בזה", מדגיש אביב, "ולכן חשוב לבחור ברואה חשבון שיש לו הבנה עסקית פיננסית כוללת לגבי עסקים".

צור קשר

טלפון: 054-7721189

כתובת- בניין פאר סנטר | הגבורה 1, אשקלון

האתר של רו"ח אביב זגורי

עמוד הפייסבוק של רו"ח אביב זגורי

אביב זגורי. צילום: ג'ני פפרמן

אביב זגורי. צילום: ג'ני פפרמן


גלינה פריידזון

כשרואת החשבון גלינה פריידזון מאשקלון מקבלת לקוחות חדשים היא לא רואה מספרים או דו"חות מול העיניים, היא רואה את הלקוח ואת כל מערך השיקולים שעומד מאחוריו. היא רואה את החלום שהיה לו, את החזון שלו, את המטרות ואת ההישגים. היא שמה לב למה מניע אותו, היא מקשיבה לרעיונות שלו והיא שומעת את רחשי ליבו. היא שם בשבילו לאורך כל הדרך.

להיות הרבה מעבר לרואת חשבון, זה מה שהוביל את גלינה לצאת לדרך עצמאית. היא למדה ראיית חשבון ומחזיקה בתואר מורחב בכלכלה וחשבונאות, כשאת שנת ההשלמה לראיית חשבון והתמחות ביצעה במקביל לתואר. אחרי למעלה מ-20 שנה בחברות גדולות ובגופים עסקיים כמנהלת כספים וכחשבת היא החליטה לתת לעצמה מתנת יום הולדת ולפתוח משרד עצמאי שמלווה עסקים קטנים. הניסיון העצום שלה בתחום בו התמקצעה כל חייה והיותה יועצת פיננסית של משרד הכלכלה ומעוף מעניקים לה יתרון שלו זוכים לקוחותיה. כמי שבעצמה פתחה משרד עצמאי היא יודעת בדיוק מה עובר על לקוחותיה הפרטיים. לא רק התחום מוכר לה, אלא גם הרצון להיות אדון לעצמך הוא שנוגע ללבה.

"המשרד שלי הוא אני, ומבחירה", אומרת גלינה. "אני מאמינה בשירות אישי, ביחס אישי ובמפגש של פנים מול פנים. אני מודעת למהפכה הדיגיטלית ואני מנצלת אותה גם לטובתי, אבל למרות הכל אני עדיין לא מוותרת על מענה אנושי. בדיוק כמו שאני, כלקוחה, רוצה לראות ולדבר עם הפקידה בבנק או בקופת החולים ולא להמתין שיענו לי במרכז התמיכה, כך אני פועלת מול הלקוחות שלי".

כיאה לשירות האישי אותו היא מציעה, גלינה מעניקה ליווי מלא לכל בעלי העסקים הקטנים, עוסקים מורשים, עוסק פטור, עצמאים ושכירים. במטרה לשמור על כל הזכויות שמגיעות להם לצד החובות, היא תקרא את התיק שלהם, תיפגש איתם כמה פעמים בשנה, תעבור על הדוחות ותדאג שיעברו גם על האותיות הקטנות שרובנו נוטים לפספס. היא מכירה את כל התקנות והחוקים, בקיאה בנהלים הרבים ובנבכי הבירוקרטיה ומתעדכנת כל העת בתחום.

"אני לא מטפלת בעסקים, אני מטפלת באנשים. אני רואה אותם אחרת. כל אחד מהם הוא סיפור ולא רק דוח בסוף שנה. כל אחד מהם עומד ברשות עצמו, והאג'נדה שלי היא לתת להם להרגיש מיוחדים כמו שמגיע להם. להראות להם שאכפת לי. לכן, מעבר למילוי הטפסים עצמם אני דואגת לצייד אותם גם בטיפים להתנהלות נכונה. חשוב לי להתקדם ולצמוח יחד איתם. חשוב לי מאוד לראות את האדם, לפרוס לפניו את כל האופציות ולתת לו לבחור את הבחירה הנכונה ביותר עבורו".

לדבריה של גלינה יש המון גורמים להתייחס אליהם בעת הגשת דו"חות לרשות המיסים. הפרמטרים השונים, מילוי השדות הנכונים, פירוט ההכנסות, ההוצאות, ניהול הספרים והיכולת להגיב נכון גם לבעיות לא צפויות, הם לא עניין של מה בכך. לכל שורה יש משמעות וכל נתון יכול להתאים לכמה משבצות. ליווי של רואה חשבון מוסמך יכול להיות במקרה שכזה הבדל בין רווח להפסד כלכלי עצום. "כל דו"ח שונה מדו"ח קודם, גם של אותו בעל עסק. שום דבר לא קורה באוטומט ומאחורי כל מסמך ישנה חשיבה עמוקה ומתוכננת לפרטים. כמו שמומלץ להצטייד בעורך דין בדיון משפטי, כך מומלץ להתנהל עם רואה חשבון. אחרת, הנזק שעלול להיגרם לבעל העסק הוא גדול יותר מהנזק שעלול להיגרם לרשות המיסים. הם הרי יקבלו את מה שמגיע להם, ומי שמשלם על זה ביוקר הם הלקוחות עצמם. ניהול נכון והתעמקות בכל הנתונים עוזרים לנו ללמוד מהטעויות שלנו ומההצלחות שלנו ולהתנהל אחר כך נכון יותר".

גלינה מודעת לעובדה כי בעת פתיחת העסק שלכם כל תשומת הלב נתונה ללקוחות, לשירות ולניהולו בפועל. לכן, קל מאוד לפספס את מה שקורה בין לבין. את הדברים שפחות נעים לגעת בהם ולרוב גם אין כל כך זמן. זו הסיבה שהיא רואה לא מעט לקוחות שבטוחים שהם מכניסים כסף אך באיחור של שנה מבינים שההוצאות עלו על ההכנסות. "התפקיד שלי הוא להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק כדי שהלקוחות ידעו איפה הם נמצאים בכל רגע נתון, וכדי שיהיה להם גם את הזמן לתקן. חבל שבגלל עדכון לא נכון או חוסר תשומת לב הם ימצאו את עצמם בחקירות, איחורים ומסים שיאלצו לשלם. חשוב לי מאוד להיות מודעת על כל מה שקורה, להסביר ללקוח את ההשלכות, לכוון אותו לעבוד נכון יותר ולתת לו את כל הכלים שקבלתי אני מתוך הניסיון והוותק שלי. ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלי".

כתובת: נוגה 5, אשקלון

טלפון: 052-8848628
מייל:
[email protected]

מעבר לכרטיס ביקור

מעבר לפייסבוק

"ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלי" – גלינה פריידזון.צילום: עמליה לוקש.


מירי ברקוביץ' יחיאל

כל בית עסק זקוק לשירותיו של משרד רואי חשבון. לעיתים בתהליך פתיחת העסק רבים מבעלי העסקים מנסים לחסוך בעלויות, מוותרים על שירותיו של רואה חשבון משיקולי חסכון כספי ומתחילים בתהליך ללא כל ידע והכוונה מקצועיים.

"רבים מהמעוניינים לפתוח בית עסק משלהם שוכחים שהבירוקרטיה היא חלק בלתי נפרד מהדרך לפתיחת העסק. כשאדם פותח עסק הוא חייב לפתוח תיקים ברשויות המס : מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. במקביל עליהם לנהל ספרים מתאימים לפי ענף כלכלי ועיסוק וזאת על פי הוראות ניהול ספרים .כאשר הם מבצעים את ההליך באופן עצמאי אין בידיהם את הידע הנדרש  לכך והם אינם בקיאים בחובותיהם כבעלי עסקים לעתיד" אומרת רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל. "לעיתים טעויות וחוסר הידע בנושא ניהול הספרים בתחילת הדרך עלולות לגרום לפסילת ספריו של העוסק- דבר הניתן לערעור רק בבית משפט מחוזי , או להטלת קנסות בגין אי הגשת דוחות במועד. הדוגמאות שציינתי הן מקצת מהמחדלים שקורים לעוסקים  שפועלים  באופן עצמאי, ואשר  כל חטאם הוא שלא היו בקיאים בנבכי הנהלים, החוקים והצעדים שיש לנקוט בעת פתיחת עסק. לכן הבחירה במשרד רואה חשבון מקצועי, מנוסה ובעל ידע נרחב שמעניק ליווי אישי לכל אורך התהליך הוא חשוב מאין כמוהו להצלחת העסק".

"מעבר להגשת דוחות תקופתיים, הצהרות הון וייצוג מול רשויות המס שאלה דברים חשובים כשלעצמם, יש לתת דגש רב גם על היחס האישי והליווי המקצועי אותו מעניק משרד רואי החשבון איתו תבחרו לעבוד" מסבירה רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל. "המשרד שלי פועל באווירה ביתית ומשפחתית. ללקוחותינו מוענק יחס אישי וצוות העובדים הקטן מכיר את הלקוחות באופן כזה שמאפשר לו להעניק יחס פרטני, מענה לכל שאלה ושירות מקצועי ואישי בהתאם לצרכי בית העסק".

את משרד הבוטיק שלה הקימה רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל בשנת 2016, לאחר 16 שנים בתחום. המשרד מעניק שירותים למגוון לקוחות : עצמאים שהינם עוסק פטור או עוסק מורשה וחברות בע"מ. בין השירותים שמציעה משרד של רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל: עריכת וביקורת דוחות, שירותי הנהלת חשבונות, החזרי מס לשכירים, הצהרות הון, חשבות שכר, ביקורת פנים וניהול סיכונים, סיוע במתן אשראי בנקאי וחוץ בנקאי וייצוג מול רשויות המס. כמו כן, המשרד מעניק שירותי ליווי וייעוץ מקצועי לעסקים במטרה להביא לפיתוח העסק והגדלת הרווחים וההכנסות.

רו"ח מירי ברקוביץ' יחיאל בעלת רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR), בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובחשבונאות מהמכללה למנהל וחברה בלשכת רואי החשבון בישראל. לרו"ח ברקוביץ' יחיאל ניסיון של 20 שנים בתחומי הכספים והפיננסיים. הידע הרב והניסיון המקצועי אותו רכשה במהלך עבודתה מאפשר לה ולצוות משרדה לפעול על הצד הטוב ביותר עבור העסק שלך.

"על מנת להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר אנחנו מקפידים להתעדכן כל הזמן בשינויים, בחוקים, ברפורמות ובהצעות החוק שמתקבלות בתחומים דוגמת מיסוי, ביטוח לאומי, דיני עבודה ועוד סוגיות פיננסיות חשובות. כל אלה מאפשרים לנו להעניק שירות מקצועי, יעיל ומדויק לכל לקוח בהתאם לצרכיו".

מירי ברקוביץ' יחיאל, רואת חשבון באשקלון

אורט 30, אשקלון

טלפון: 08-6511170
פקס: 08-6511172
נייד: 0544545546

דואל: [email protected]

מירי ברקוביץ' יחיאל, רואת חשבון באשקלון

מירי ברקוביץ' יחיאל, רואת חשבון באשקלון



כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר