מחלצים את התינוק. צילום: ידידים
מחלצים את התינוק. צילום: ידידים

ניצן: פעוט בן שנה וחצי ננעל בתוך רכב

מי שחילצו אותו מתוך הרכב הם מתנדבי ידידים. האמא: "תחושת חוסר אונים. אלפי תודות"

פורסם בתאריך: 20.1.22 23:13

     

הבוקר התקבלה קריאת חירום אודות תינוק כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו, ברחוב משעול הסירה ביישוב ניצן שסמוך לאשקלון.

שאלתיאל קהלת, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזעיק מתנדבים לכתובת והרגיע את האמא. בן זוביב, מפקד יחידת הג'יפים מרכבה, ואליסף אוחיון, מתנדב הסניף המקומי, נענו לקריאה, הגיעו למקום ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוק, ללא גרימת כל נזק לרכב.

"הייתי בבית בשיא התארגנות הבוקר לגן הילדים", סיפר זוביב, "לפי דברי האבא הייתה נעילה אוטומטית. לא היה קושי מיוחד ובתוך פחות מדקה הרכב כבר היה פתוח והתינוק בזרועות הוריו. זו הפעם השנייה שאני מחלץ תינוק מרכב נעול. זו הרגשת סיפוק ושליחות מדהימה. ההורים הודו לי ולארגון ידידים שהגעתי כל כך מהר והחילוץ היה זריז. אני שמח שלא רק בערים יש כוננים זמינים אלא גם ביישובים סמוכים. מיד כשסיימתי את החילוץ הגיעו עוד שני מתנדבים מהיישוב שרצו לסייע ועוד כמה שהיו בדרך מאשקלון. תודה לא-ל הכול עבר בשלום".

האמא שיתפה בתחושותיה: "איזו צורה להתחיל איתה את הבוקר. התינוק הקטן שלך ננעל וזו הרגשת חוסר אונים משווע. התקשרתי למוקד ידידים, ענה לי מוקדן נחמד, ותוך 4 דקות הגיע מחלץ. אני רוצה להודות לכל צוות ידידים, העשייה שלכם מבורכת, אלפי תודות".

ליאור ועקנין, מנהל סניף אשקלון: "ראיתי את קריאת החירום ואת המענה של צוות אשקלון. שימח אותי במיוחד לראות את היענות מתנדבים מתחום המועצה האזורית חוף אשקלון, שיצאו וחילצו. אין ספק ששיתוף הפעולה שנרקם לאחרונה, מראה תוצאות יפות בפועל בשטח".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד, "במקרה נעילה יש ליצור קשר מידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית", אומרים שם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר