פירות וירקות. צילום: תומר שונם הלוי
פירות וירקות. צילום: תומר שונם הלוי

תקף שוטרים ופצע אחד מהם: חנות הירקות באשקלון נסגרה בגלל העסקת שב"ח

שב"ח שנלכד בחנות ירקות במגדל, תקף את השוטרים שניסו לעצור אותו וגרם לאחד מהם לדמם. לאחר שהתברר שזו הפעם השנייה שאותו השב"ח מועסק באותה החנות, הורה מפקד מחוז דרום על סגירה מנהלית של החנות למשך 15 ימים

פורסם בתאריך: 5.4.21 18:49

     

מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה מנהלי למשך 15 ימים, לעסק בעיר אשקלון שהעסיק תושב שטחים בניגוד לחוק – נגד החשוד תושב השטחים, הוגש היום כתב אישום בגין תקיפת השוטרים שאיתרו אותו עובד בבית העסק.

בתאריך 31.3.21, במהלך סיור של שני שוטרי תחנת אשקלון ברחוב דוד רמז בעיר, הבחינו בחנות ירקות ובה עובד אדם שהעלה את חשדם. השוטרים ראובן סהלו ואלירן אלחרר ניגשו אליו וביקשו ממנו להזדהות באמצעות תעודת זהות, הוא השיב: "אין בעיה" ומיד ניסה להימלט מהמקום, אלחרר הבחין בכך והניח את ידיו על החשוד ומנע את בריחתו.

החשוד בתגובה דחף את אלחרר בכוח, אלא שהשוטר לא שחרר מאחיזתו בחשוד ויחד הם נפלו על הקרקע כאשר הוא מונע מהחשוד לברוח. סהלו סייע לאלחרר לאזוק את החשוד, אלא שחשוד המשיך להיאבק בהם וגרר אותם יחד עמו, בעט בהם וניסה להשתחרר מאחיזתם. בשלב כלשהו הוא הצליח לדחוף את אחד השוטרים על ארגזים שעמדו שם, מה שגרם לפציעתו של השוטר בפניו.

מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

החשוד החל בבריחה, אלא שלרוע מזלו עבר במקום השוטר נתי סוסן שלא היה בתפקיד ותפס את החשוד ויחד עם השוטרים האחרים הם אזקו אותו והעלו אותו לניידת תוך שהוא ממשיך לבעוט ולהתנגד בכוח.

מבירור זהותו של החשוד, עלה כי מדובר בתושב השטחים כבן 23, השוהה בישראל בניגוד לחוק. מה שעוד התברר זה שאותו השב"ח כבר נתפס עובד בדיוק באותו עסק בתאריך 6.1.21 והוגש נגדו כתב אישום על כך. החשוד נחקר בחשד לשהייה בלתי חוקית, והיום הגישה נגדו יחידת התביעות במרחב לכיש, כתב אישום בגין כניסה לישראל שלא כחוק, תקיפה והפרעת שוטר. כמו כן המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במקביל, פעלו חוקרי המשטרה גם נגד בעלת העסק, שנחקרה אף היא בחשד להעסקת שוהה בלתי חוקי זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים, ולאור כך, החליט מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, להוציא צו סגירה למשך 15 ימים לבית העסק.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תבצע שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למנוע כניסתם, שהייתם ועבודתם של שוהים בלתי חוקיים בשטחי ישראל ותנקוט ביד קשה כנגד מי מהמעסיקים\מלינים המאפשרים ומעודדים שהייתם בתחומי ישראל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר