מימין למעלה בכיוון השעון: שינדלר, למס, מימון, כהן, בר אושר, עקיבא. צילומים: גלית מזוז, עיריית לוד, ירון שיין
מימין למעלה בכיוון השעון: שינדלר, למס, מימון, כהן, בר אושר, עקיבא. צילומים: גלית מזוז, עיריית לוד, ירון שיין

חסר תקדים: מנהל שישי בשמונה שנים למקיף אמי"ת ב' – גדעון שינדלר

תחלופת המנהלים הבלתי נתפסת במקיף ב' נמשכת גם השנה כאשר לניהול בית הספר נבחר גדעון שינדלר. כך נקבע השבוע בתום מכרז שניהלו נציגי עירית אשקלון, רשת אמי"ת ומשרד החינוך ובו נבחר שינדלר פה אחד לתפקיד

פורסם בתאריך: 15.6.20 10:44

     

אחרי הסאגה בין עיריית אשקלון לרשת אמי"ת וההגעה לעמק השווה כשכבר היה נראה שכלו כל הסיכויים, יש מנהל חדש למקיף ב' בשנה הנוספת שהוא מנוהל על ידי רשת אמי"ת.

השבוע נבחר למנהל הבא של המקיף את גדעון שינדלר, לאחר הליך מכרז שניהל העירייה יחד עם רשת אמי"ת ומשרד החינוך.

אין ספק שמדובר בתחלופת מנהלים אולי חסרת תקדים בהיקפה: שינדלר הוא המנהל השישי של בית הספר בשמונה השנים האחרונות. קדם לו רפאל מימון שכיהן בתפקיד שנת לימודים אחת בלבד. מימון החליף בתפקידו את יניב עקיבא שהודיע כי החליט לסיים את תפקידו, לאחר כהונה בת שנה וחצי בלבד. עקיבא החליף את המנהל יהודה כהן שהודיע על סיום תפקידו לאחר שלוש שנים בתפקיד. כהן עצמו נבחר לתפקיד מנהל בית הספר בחודש ספטמבר 2014 כאשר בית הספר עבר לניהול של רשת אמי"ת.

גדעון שינדלר מקיף אמית ב'. צילום: ירון שיין

גדעון שינדלר, המנהל החדש של מקיף אמית ב'. צילום: ירון שיין

כהן החליף בתפקידו את המנהל דאז, יצחק בר אושר שכיהן בסך הכל שנתיים בתפקיד ונכנס אליו רק בספטמבר 2012. לפניו ניהלה את בית הספר, המנהלת הוותיקה, שרה למס זינגר.

שינדלר, בן 39, מנהל כיום את התיכון השש שנתי, קרית חינוך בבית שמש. בשנות עבודתו בקרית החינוך עלו נתוני הזכאות לבגרות בעשרות אחוזים ועלה באופן משמעותי אחוז הבוגרים שיצאו למסגרות המשך תורניות ולמסלולי לימוד אקדמאים. קודם לכן היה מורה פורץ דרך, רכז חברתי וחבר צוות ההנהלה בתקופת צמיחתה של ישיבת אמי"ת 'נחשון' במטה יהודה ובעבר ניהל את מרכז ההפצה של בית מדרש להתחדשות בישיבת 'מקור חיים'.

מקיף אמי"ת ב'

מקיף אמי"ת ב'

שינדלר, תושב ראש צורים, אב לשישה, למד בישיבה התיכונית 'אור עציון' ובישיבת ההסדר אורות 'שאול' פ״ת. הוא בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל עסקים והיה עמית בתוכנית המצטיינים של המכללה למדינאות. הוא בוגר תוכנית הכשרת מנהלי בתי ספר מטעם "אבני ראשה" וכיהן כחבר מליאת מועצת גוש עציון.

כאמור, בחצי השנה האחרונה התנהל מאבק בין רשת אמי"ת לעיריית אשקלון. הראשונה טענה כי העירייה אינה עומדת בסיכומים בנוגע בתקצוב בית הספר כדי לשקם אותו והחליטה כי תחזיר לעירייה את מפתחות הניהול ובשנת הלימודים הבאה לא תנהל את בית הספר. העירייה ניסתה להגיע לעמק השווה ורשת אמי"ת לא נענתה ואפילו בהתערבותו של הממונה על מחוז הדרום במשרד החינוך. בעירייה אף איימו שאם רשת אמי"ת לא תשב למשא ומתן יהיו לכך השלכות על הפסקת ניהול את אמי"ת טכנולוגי הוותיק. לאחרונה הגיעו הצדדים לעמק השווה כאשר רשת אמי"ת תישאר לשנה נוספת, במהלכה מי שינהל את המקיף הוא שינדלר, ובמהלך השנה יצא מכרז לניהול שנת הלימודים תשפ"ב.

ראש העירייה, תומר גלאם, בירך את שינדלר על הבחירה ואמר כי תחת ניהולו תימשך התנופה של התיכון, החתירה להישגים והרוח הטובה וכי הוא יקדם את המצוינות הלימודית והחינוכית בפדגוגיה חדשנית במגמה להוביל את התיכון יחד עם מערכת החינוך באשקלון לקדמת החינוך בארץ. בהזדמנות זו הודה ראש העיר למנהל היוצא, רפי מימון, על ההשקעה, ההתמדה וטיפוח דור העתיד בבית הספר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנכ"ל רשת אמי"ת, ד"ר אמנון אלדר, אמר כי גדעון שינדלר הוא האיש הנכון במקום הנכון וכי בהנהגתו ובשיתוף המורים והנהגת ההורים, קהילת מקיף אמי"ת ב' בעיר, תעפיל לפסגות חדשות. אלדר הודה לרפי מימון המנהל היוצא ולמנהלת החטיבה מיכל פלג על שנה יוצאת מן הכלל של השקעה, מסירות והצלחה בבניית ובהצמחת הקהילה החינוכית המיוחדת כל כך בעיר.

ראש מינהל החינוך, יובל זוזט, איחל לשינדלר הצלחה רבה ואמר כי הוא נכנס לניהול תיכון עם מורים המאמינים בשליחות החינוכית, הורים הנותנים אמון רב בתיכון ותלמידים שמקבלים חינוך לערכים ולמצוינות. בעזרת המשך תמיכת העירייה, משרד החינוך ורשת אמי"ת, התנופה וההתחדשות יימשכו ביתר שאת. כמו כן, הודה ואיחל המשך הצלחה למנהל היוצא, רפי מימון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר