אסף ברוק
אסף ברוק

סוף עצוב: זוהתה גופתו של הנעדר אסף ברוק ז"ל

בשבוע שעבר נמצאה גופה בשטח פתוח מצפון לאשקלון. לאחר בדיקות במכון לרפואה משפטית, היא זוהתה כגופתו של הצעיר האשקלוני שנעדר לפני שלושה חודשים. מועד הלוויה טרם נקבע

פורסם בתאריך: 8.6.20 18:04

     

שלושה חודשים חלפו מאז נעלמו עקבותיו של הצעיר האשקלוני אסף ברוק והיום הגיעה הבשורה הקשה לבית הוריו: הגופה שנמצאה בשבוע שעבר בשטח פתוח סמוך למכון הטיהור, מצפון לעיר היין היא של בנם הנעדר. במשטרה מציינים כי אין כל חשד לפלילים וכי נסיבות טראגיות הן שהובילו למותו של אסף ז"ל.

בני משפחתו של ברוק במבצע החיפושים במקום שבו נמצאה גופתו. צילום: אלירם משה

ברוק בן ה-24, התפרסם לפני שנתיים בכל הארץ כשהופיע בתכנית 'הצנרת' כשהציג לראווה את בקיאותו בשפה הרוסית, למרות שהוא בכלל בן לעדה האתיופית.

אסף ברוק. נעדר

כאמור לפני שלושה חודשים ממש בהפתעה גמורה ומבלי שהשאיר רמז לכך נעלמו עקבותיו של אסף ולאחר שנמסרה הודעה למשטרה הוא הוכרז כנעדר. רכבו נמצא נטוש בשכונת נווה דקלים וחקירת המשטרה העלתה כי האיכון האחרון של הטלפון הסלולרי שלו היה בשכונת ברנע.

מאז ועד היום התקיימו כמה וכמה ימי חיפושים בהשתתפות עשרות מתנדבים מהמשטרה, מתנדבי יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל), בני משפחתו וחבריו שלמרות החיפושים בשטחים הפתוחים מצפון לעיר, התפללו שאולי הוא בכלל ימצא אי שם בארץ בריא ושלם.

יחידת הכלבנים לישראל ובני משפחתו של ברוק ז"ל יוצאים לחיפושים אחריו מהמקום בו נמצא רכבו. צילום: דוברות יכ"ל

ביום רביעי האחרון נתקל עובר אורח בגופה באזור הנמצא בצפון העיר אשקלון, והזעיק למקום את המשטרה. בשל הזמן הרב שחלף נזקקה המשטרה לפנות את הגופה היישר לזיהוי במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

רק היום, ארבעה ימים לאחר מכן הושלם הזיהוי הסופי ובצהריים נמסרה הודעה רשמית לבני משפחתו.

ממידע שהגיע לכאן דרום מתברר כי למרות הזיהוי במכון לרפואה משפטית, עדיין מתבצעים בזירה חיפושים אחר ממצאים נוספים בשטח רווי הצמחייה שבסמוך אליו נמצאה הגופה. הבוקר הוזעקו מתנדבי ארגון זק"א לביצוע המשימה, דבר שככל הנראה יעכב את הקבורה בכמה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ממשטרת מרחב לכיש נמסר כי באירוע אין חשד לפלילים והודעה נמסרה למשפחתו של המנוח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר