אסף ברוק. נעדר

שבועיים עברו ואין קצה חוט: מה קרה לאסף ברוק?

תעלומה סביב היעלמותו של הצעיר האשקלוני. מלבד רכבו שנמצא נטוש והאיכון האחרון של הטלפון הנייד שלו, לחוקרים ולמשפחתו אין קצה חוט באשר לפתרון התעלומה. אחותו לכאן דרום: "ייתכן שמעורבים פה גורמים פליליים שאנחנו לא יודעים עליהם"

פורסם בתאריך: 24.3.20 12:53

     

הוא הדהים את המדינה כשהופיע בטלוויזיה ודיבר רוסית שוטפת בתכנית "הצנרת" למרות שהוא בכלל ממוצא אתיופי. חלקכם אולי מכיר אותו מהשכונה, אבל כרגע אסף ברוק עולה לכותרות בנסיבות מעוררות דאגה.


אתיופי מדבר רוסית שוטף. הראיון המדהים של של אסף ברוק בתכנית הצנרת לפני כשנתיים

ברוק, צעיר תושב אשקלון בן 24 נעדר מזה כשבועיים ובני משפחתו חוששים מאוד לחייו.

לפני קרוב לשבועיים הודיעה המשטרה על היעדרותו ונראה היה כי כמו נעדרים רבים, הוא יאותר בתוך מספר שעות או ימים,  אך למרבה הצער זה לא קרה וככל שחולפים הימים החשש לחייו גובר.

כרוז שהפיצה יכ"ל על היעדרותו של אסף ברוק הנעדר. צילום: דוברות יכ"ל

ברוק יצא מביתו כשהוא לבוש בחולצה אדומה ועליה סווצ'ר בצבע כחול אפור ולבש גם מכנסי ג'ינס כחולים. מבנה גופו רזה ורחב קצת, שיערו קצוץ ומקריח מעט.

מי שהשתתף בחיפושים אחריו בימים הראשונים לאחר היעדרותו יכול להסכים שמדובר בתעלומה.

רכבו של ברוק נמצא נטוש ברחוב שאר ישוב בשכונת נווה דקלים באשקלון, מקום שבעברו האחד בתי קרקע ובעברו השני שטח פתוח בו מוקמת שכונת עיר היין. האיכון האחרון של הטלפון הנייד שלו מראה כי שהה בשכונת ברנע עד אשר איבד את הקליטה הסלולרית.

יחידת הכלבנים לישראל מחפשים אלי הנעדר. צילום: דוברות יכ"ל

במשך שעות ארוכות נערכו חיפושים בהם השתתפו בני משפחה ומתנדבים גם ואפילו כלבני יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) שסרקו את כל השטח הפתוח עם כלבי חיפוש אך ברוק טרם אותר.

בני משפחתו אפילו ערכו אתמול חיפושים בעיר חיפה, לאחר שמישהו התקשר למשטרה וסיפר כי ראה אותו שם. החיפושים העלו חרס וככל הנראה מדובר בטעות בזיהוי.

יחידת הכלבנים לישראל יוצאים לחיפושים אחרי אסף ברוק הנעדר מהמקום בו נמצא רכבו. צילום: דוברות יכ"ל

"כרגע אין לנו ממש כיוון. בוחנים את הכיוון הפלילי וייתכן שמעורבים פה גורמים פליליים שאנחנו לא יודעים עליהם", אומרת היום אחותו נאני ברוק ומוסיפה: "מעבר לאיפה הרכב היה ואיפה איכנו את הטלפון שלו, אין לנו עוד מידע מוצק. אני חושבת שיש אנשים שיש להם מידע שיכול לסייע. לא נשמע לי הגיוני שמישהו יוצא מהבית והרכב שלנו נמצא בשכונה אחרת בעיר ואף אחד לא רואה אותו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הימים הרבים שחלפו מאז נעלם מעלים את ההשערה שככל הנראה הוא בכלל לא נמצא באשקלון ואולי נסע לאשדוד, שם עבד לאחרונה.

"יכול להיות שהוא מבולבל למרות שהוא לא משתמש סמים ולא שותה", אומרת נאני ומציינת כי המאמצים שלהם לאתר את אסף לא זוכים לתמיכה רבה, היות וכרגע הכל עסוקים במשבר הקורונה "אנחנו רוצים לייצר לחץ כדי שהסיפור שלו לא ירד מהפרק. בגלל הקורונה הצוותים מצומצמים והחיפושים נעשים בצורה אחרת".

המשפחה מתפללת שהתעלומה תסתיים בסוף טוב ומבקשת גם מכם הקוראים: אם ראיתם את אסף, אם יש לכם מידע שיכול לסייע למשטרה או למשפחתו באיתורו, אנא התקשרו לתחנת המשטרה ומסרו את המידע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר