ציון יצחק. צילום: אדי ישראל

חוף אשקלון: ציון יצחק פורש מהמירוץ ותומך בדודי סעדה

סגן ראש המועצה לשעבר שהכריז אך לא ממש הורגש עד עתה במירוץ פנה באיגרת לתושבי המועצה. "אני מעדיף לוותר על האגו, להיות שלם עם מצפוני, ולא לגרום, בשל התמודדותי, להמשך שלטונו הכושל של פרג'ון"

פורסם בתאריך: 19.8.18 18:04

     

חודשיים וחצי לפני הבחירות לראשות המקומיות בכל רחבי הארץ ובמועצה האזורית חוף אשקלון, מודיע סגן ראש המועצה לשעבר כי הוא מסיר את מועמדותו לראשות המועצה ועובר לתמוך במועמד דודי סעדה.

מי שחי את השטח ברחבי מועצת חוף אשקלון חש כי במירוץ לראשות המועצה בולטים בעיקר ארבעה מתמודדים: ראש המועצה המכהן, פרג'ון, דודי סעדה, איתמר רביבו ויריב קלרמן. גם רונן לבנה עושה עבודה ומאמץ אך נראה פחות ברחבי המועצה. ההרגשה שהמועמד ציון יצחק שהכריז כבר לפני מספר חודשים על התמודדותו לא ממש פועל בשטח, כאילו נעלם ולא ממש מקבל את ההתייחסות באווירת הבחירות שאט אט נכנסת לשלבים מתקדמים בכל רחבי הארץ.

היום הגיע ההסבר. יצחק פרסם איגרת לתושבי המועצה ובה הוא מפרט את ההחלטה החדשה שקיבל. "במדינה דמוקרטית העתיד נקבע ע"י נבחרי הציבור ולכן אני מתייחס במלוא הרצינות לבחירות. עתיד תושבי מועצת חוף אשקלון מצוי תמיד בראש מעייני ולכן הסכמתי, בעבר, לכהן בתפקידים ציבוריים ומתוך אותה תחושת אחריות ושליחות ציבורית, החלטתי גם להתמודד בבחירות הקרובות לראשות המועצה" פותח יצחק את דבריו באיגרת.

ציון יצחק. צילום אדי ישראל

"כיום, כחודשיים וחצי לפני מועד הבחירות, יש 6 מתמודדים (כולל אותי) לראשות המועצה. ריבוי מתמודדים מצביע על חולשה וכישלון של ראש רשות מכהן, וכלל זה נכון גם למועצה האזורית חוף אשקלון" הוא מסביר את המניעים להחלטתו וממשיך "הבעיה היא שריבוי המתמודדים יגרום לפיצול גדול של קולות מצביעים שרוצים וחפצים בשינוי, והסכנה היא, שבמקום להדיח ולהחליף את ראש הרשות הכושל, התוצאה תהיה הנצחת המשך כהונתו".

סעדה, רביבו ופרג'ון. שלטי בחירות בבאר גנים. צילום: אלירם משה

"כאחד שעבד לצדו של פרג'ון, ברור לי מעבר לכל ספק, שהמשך כהונתו לא יעשה טוב למועצה ולתושביה, וזאת עוד בלשון המעטה, לכן החלטתי לפני כמה חודשים להתמודד לראשות המועצה.

זכותו של כל אזרח במדינה להתמודד בבחירות וכל המתמודדים שהציגו את מועמדותם לבחירות במועצה, טובים וראויים להחליף את פרג'ון. יחד עם זאת בשל ריבוי המתמודדים, הבחירות למועצה עשויות להיות מוכרעות על חודם של קולות בודדים, ואסור לנו להמר על עתידנו. לאחר לבטים רבים, והתייעצות עם בני משפחתי וחברים, קבלתי את ההחלטה שלא להתמודד, ולתמוך במועמדותו של דודי סעדה לראשות המועצה. אני מעדיף לוותר על האגו, להיות שלם עם מצפוני, ולא לגרום, בשל התמודדותי, להמשך שלטונו הכושל של פרג'ון".

דודי סעדה שיצחק מבקש מציבור הבוחרים לבחור בו מתגורר עמו במושב מבקיעים. סעדה שימש כחבר מועצה מטעם המושב ומן הסתם השניים עבדו יחד במסגרות השונות של המועצה.

דודי סעדה. צילום: אדי ישראל

יצחק מבקש לרכז את המאמץ כדי להפיל של שלטונו של פרג'ון. "אני קורא לכל שאר המתמודדים – איתמר רביבו, יריב קלרמן ורונן ליבנה, לגלות אחריות ובגרות, להבין שעתיד המועצה ותושביה חשוב יותר משאיפות אישיות, ולהתאחד כולם סביב דודי סעדה, שהוא המועמד בעל הסיכויים הטובים ביותר לנצח בבחירות. אני יודע שזה לא פשוט וקל, כי הרי כל אחד מכם ראוי לכהן כראש המועצה, אך אם אתם, כמוני, באמת ובתמים מאמינים שחובה להחליף את פרג'ון, אין כל דרך אחרת".

יאיר פרג'ון. צילום: אורי קריספין

לבסוף פונה יצחק לפעיליו ומתנצל אם אכזב מי מהם בהחלטתו לפרוש מהמרוץ "אני מבקש להודות מקרב לב לפעילים שהתלכדו סביבי, למשפחות הרבות שאירחו אותי בביתן, לחברי ולבני משפחתי. אני מתנצל אם אכזבתי מי מכם, אך טובת תושבי וילדי המועצה, חשובים הרבה יותר מטובתי האישי".

מבחינתו של דודי סעדה מדובר בחיזוק משמעותי. לבד מציון יצחק נודע כי גם הרב נתן בן דוד, שמוכר מאוד בקרב ציבור הבוחרים הצעיר בישוב ניצן תומך בסעדה לראשות המועצה וקרא למכריו לעשות כן.

מחר צפוי סעדה לארח את שר האוצר משה כחלון בכנס שיותר מכל נראה כמו מפגן כח לסעדה שמבקש להראות שאת קשריו עם שרים בכירים בממשלה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר