"להעביר את האזור הזה למקום טוב יותר". רונן ליבנה

מועמד חדש לראשות מועצת חוף אשקלון: סא”ל במילואים רונן ליבנה

סא”ל במילואים ואיש העסקים רונן ליבנה ממושב גיאה משיק בימים אלה את קמפיין הבחירות שלו לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון. בסביבתו מדגישים כי הוא המועמד היחיד מול פרג’ון שלא ממפוני ההתנתקות

פורסם בתאריך: 26.1.18 14:04

     

הבחירות הקרבות לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון מתחממות, עוד ועוד מועמדים מצטרפים למרוץ, ומתחיל להיות צפוף. המועמד האחרון שהכריז הוא רונן ליבנה המבדל עצמו משאר המכריזים בכך שהוא אינו ממפוני ההתנתקות.

נכון לעכשיו הכריזו על מועמדותם דודו סעדה, איתמר רביבו, ציון יצחק וככל הנראה גם דוד סעדון.

“כל חיי אני תמיד במקום שעושים”, אומר ליבנה. “במערכות הבחירות הקודמות הרצתי מועמדים שחשבתי שהם ראויים. אני מרגיש עכשיו שזה נכון לי בשלב זה של חיי, כי אני לא זקוק לעשות לביתי. אני חושב אני יותר מראוי ויותר ממתאים ומרים את הכפפה כדי להעביר את האזור הזה למקום יותר טוב ולמועצה שעובדת עם הציבור, והציבור מרגיש חלק ממנה”.

מסמן את היעד. רונן ליבנה בכניסה למועצה האזורית

ליבנה הוא עורך דין ואיש עסקים מצליח, נשוי ואב לשלושה ילדים. בשנות ה-80 הוא התגייס לצה”ל ולאחר שפרש ממסלול קורס טייס, סיים קורס קצינים ונשלח לשרת במלחמת לבנון. את שירותו הצבאי במילואים סיים כמפקד פלוגת הסיור של שריון בדרגת סא”ל.

לאחר שחרורו מצה”ל פנה ליבנה לעולם העסקים וללימוד התחום. כיום הוא שותף יחד עם משפחתו בקבוצת ליבנה אחזקות, המחזיקה בכמה חברות, שהבולטת בהם היא צ.מ.ד, שעוסקת ביבוא, שיווק ושירות בתחום ציוד ההנדסי כבד. בבעלותו גם חברות כמו חברת אודין גרופ, שעוסקת בתחום התשתיות, וחברה נוספת העוסקת באספקת ציוד הנדסי בקזחסטן.

נוסף לתואר במנהל עסקים, הוא מחזיק גם בתואר במשפטים וכן בתואר עו”ד ונוטריון. בתחום המוניציפלי צבר ליבנה ניסיון כחבר מליאת מועצת חוף אשקלון וכחבר ועד מושב גיאה.

“אני מביא איתי כמה דברים”, מוסיף ליבנה. “אני בא מעולם העסקים, כך שלנהל את תקציב כמו של המועצה זה לא זר לי, אני מנהל אנשים כל חיי, גם בחברות שלי וגם בתפקיד שלי במילואים. מי שמכיר אותי היטב יודע שאני איש של אנשים ויש לי את היכולת לחבר בין הצעירים והוותיקים, בין המושבניקים והקיבוצניקים, עם כולם אני יודע לדבר בגובה העיניים, ואני אדע ליצור את המרקם הנכון כדי שזה היה משהו שאוכל להתגאות בו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר