יריב קלרמן – המתמודד השישי לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון

מנהל הקהילה ביד מרדכי ובדורות רוצה להיות ראש מועצה. קלרמן הודיע כי הוא מתמודד על ראשות המועצה האזורית חוף אשקלון. "הגיע הזמן לקחת אחריות על האזור שלנו" אמר

פורסם בתאריך: 19.6.18 10:30

     

פנים חדשות במרוץ לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון. יריב קלרמן הודיע על התמודדותו לתפקיד הנחשק. קלרמן הוא חבר הקיבוץ היחידי המתמודד על התפקיד בין כל 6 המועמדים תושבי ישובים כפריים ומושבים חקלאיים המתמודדים כרגע על התפקיד, ביניהם גם ראש המועצה המכהן, יאיר פרג'ון, המתגורר בישוב ניצן.

קלרמן, בן 46, דמות ידועה ומוכרת בקיבוץ יד מרדכי ובכלל באגפי ומחלקות המועצה. בשנים האחרונות צבר ניסיון רב בתפקידים שמילא כמנהל קהילה ביד מרדכי, מנהל קהילה ומזכיר בקיבוץ דורות וחבר מליאת המועצה. שירת כמ"פ בשריון בסדיר ובמילואים ולאחר מכן כמג"ד בחטיבה הצפונית של עזה.

בתפקידיו הוביל תהליכים ששינו את פני הישובים: גייס משאבים לשדרוג תשתיות הכבישים והמדרכות, הקים קומפלקס בית אבות ממוגן וגייס לכך משאבים מהממשלה, יזם את הקמת בתי הספר הממוגנים "שקמה" ו"חופים" והוביל את התכנון לבנייתם. הפך את חדר האוכל לקייטרינג מצליח, הקים מפעלון לתעסוקת האוכלוסייה הבוגרת ועוד.

"כשאני מסתכל על המועצה בעוד 10 שנים, אני רואה אותה עם חינוך פורץ דרך שמהווה מקור לגאווה וחינוך חברתי מושקע ופעיל, שני פארקי תעשייה חדשים ותקציבי מועצה מוגדלים: אמר קלרמן בהכרזתו על ההתמודדות "אני רואה מועצה ששמה לה למטרה להיות לעזר לישובים, להקשיב לצרכים ולהגדיר תכניות עבודה מותאמות להם. פעילויות תרבות וספורט משותפות, בית אבות שישרת את ותיקי האזור עם מגוון תכנים ועוד".

קלרמן אף התייחס ליכולתם לדעתו של המתמודדים האחרים להוביל את המועצה לעתיד טוב יותר. "אם הייתי חושב שיש מי שיכול לבצע את העבודה הזאת – לא הייתי מתמודד. נכנסתי "למגרש" כי הגיע הזמן לקחת אחריות על האזור שלנו. הגיע הזמן לקחת אותו קדימה ואף אחד לא יעשה את העבודה בשבילנו" אמר.

לעת עתה מתמודדים שישה לתפקיד ראש המועצה: יאיר פרג'ון שמשמש כרגע בתפקיד, חבר המועצה דודי סעדה, סגן ראש המועצה לשעבר ציון יצחק, עו"ד איתמר רביבו, חבר המועצה עו"ד רונן ליבנה, וחבר המועצה דוד סעדון וכעת כאמור גם קלרמן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר