מנהל מחלקת הפיקוח, ללו אנקה
מנהל מחלקת הפיקוח, ללו אנקה

משפט שמעוני: מצעד עובדי העירייה מתחיל היום

משפטו של איתמר שמעוני חזר למסלולו וימי ההוכחות חזרו להתקיים באינטנסיביות, כאשר הפעם עולים לדוכן העדות מספר עובדי העירייה ובהם: ללו אנקה, יובל זוזט וחברת המועצה מירי אלטיט

פורסם בתאריך: 11.6.18 07:57

     

במסגרת שני ימי ההוכחות במשפטו של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני, שאמורים להתקיים השבוע, היום יום שני ומחרתיים ביום רביעי, אמורים לעלות לעדות מספר עובדי עירייה. חלקם עדיין בעירייה, חלקם כבר עזבו ויש אפילו חברת מועצה אחת.

היום יעלה לעדות ללו אנקה, מי שהיה מנהל מחלקת הפיקוח בעירייה. אנקה יידרש להעיד בין היתר על הבקשות שהופנו אליו בענייני המרכולים שאז היו בבעלותו של יואל דוידי הנאשם בפרשה.

יובל זוזט. צילום: דוד לוי

יובל זוזט

"במהלך התקופה הרלוונטית היה הנאשם דוידי שותף עם יוסי דוידי, אחיו, ברשת מרכולים 'האחים דוידי' אשר סניפיה פזורים באשקלון", כך על פי כתב האישום. "מעת לעת פנה הנאשם דוידי, בעצמו ובאמצעות הנאשם עופר (שמעוני) ואחרים, אל הנאשם איתמר בבקשה כי זה יפעל אל מול גורמי האכיפה בעיריית אשקלון בעניינים הקשורים למרכולים. במסגרת זו פנה הנאשם דוידי לנאשם עופר לגבי עיכוב במתן רישיון עסק לאחד המרכולים. הנאשם עופר פנה בנושא למנהל מחלקת הפיקוח בעיריית אשקלון (ללו אנקה, ד"ל), וביקש לדעת מדוע מתעכב רישיון העסק. בנוסף, בהזדמנויות אחרות, פנה הנאשם עופר למנהל מחלקת הפיקוח (ללו אנקה, ד"ל) וביקש ממנו להתערב בנושאים נוספים הקשורים לרשת המרכולים אשר יקדמו את האינטרסים של הנאשם דוידי".

איתמר שמעוני עצמו, הכחיש כמובן את הדברים בחקירתו.

עוד צפויים היום להעיד: אלעד רוקח וכן נסים סילוק.

באותו עניין:

ביום רביעי צפויים לעלות להעיד: סגן ראש מינהל החינוך, יובל זוזט; עו"ד שני שטרן מהייעוץ המשפטי של עיריית אשקלון, רחל ארביב אסתרזון וכן חברת המועצה מיריי אלטיט שצפויה להעיד על מה שהתרחש בוועדה המקומית לבניין ערים.

מיריי אלטיט. צילום: דוד לוי

מה קרה בוועדה המקומית? חברת המועצה, מיריי אלטיט


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


עדה נוספת באותו היום היא גלית כהן, כיום עוזרת ראש העירייה ובעבר העוזרת של מנכ"ל העירייה לשעבר חיים סופר. היא העידה במשטרה על כך שקיבלה הוראה לפנות למנכ"ל תאגיד המים דאז, שלום שרעבי בבקשה לכאורה, לפצל מכרז על מנת שתוכל להשתתף בו גם חברה בבעלות איש העסקים גבי מגנזי. איתמר שמעוני מואשם כי קיבל 100 אלף ש"ח כספי שוחד ממגנזי.

במקרה זה, שמעוני עצמו הכחיש כי נעשתה מעורבות לטובת מגנזי וציין כי פנייה שהגיעה ממגנזי הועברה בסך הכל לטיפול ובדיקה ללא כל הוראות מיוחדות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר