הודעות מחרידות. אילוסטרציה: אלירם משה.

חיזור גורלי: "אני מבטיח לך את נרצחת בקרוב"

פחות מחודש לפני החתונה שלח צעיר תושב אשקלון הודעות מחרידות לארוסתו שנושאת ברחמה את בנו. עד שהיא החליטה להציל. להציל אולי את חייה, יותר מאשר את הזוגיות המסוכנת

פורסם בתאריך: 21.6.17 11:55

     

תאריך החתונה כבר נקבע וכן גם האולם בו תונצח האהבה בין צעיר תושב אשקלון, 30, לחברתו שכבר שלושה חודשים נושאת ברחמה את פרי אהבתם. אבל מה שקרה לפני שבוע היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתה ושם קץ לסיפור אהבה מסוכן, שעשוי היה להיגמר בתוצאות טראגיות.
הויכוח שהתגלע בין הצדדים בענייני תכנון החתונה והטענות של החתן המיועד שחמיו לעתיד מתערב יתר על המידה, חשפו את פרצופו האמיתי של החתן. סביר להניח שהכלה המיועדת, הכירה את הצד הזה, אך בתחילת השבוע, לאחר שקיבלה מאהובה צרור הודעות עסיסיות, היא נמלטה מבוהלת לתחנת המשטרה ובצעד אמיץ עשתה את המהלך, שהציל את חייה.

זוועות על המסך. אילוסטרציה: אלירם משה.

קריאת הודעות הטקסט המצמררות שקיבלה באותו בוקר מבן זוגה, מעוררת חלחלה: "ימסכנה את תדעי אצלי רק סבל", "חכי עוד לא התחלתי", "עכשיו תביני על איזה באמת פסיכופט נפלת.. חחח.. אמיר זה כלום לעומתי", "אני אדקור אותך בכל חלקי הגוף מבטיח לך", "כו.. אמ… שלך, מחנות השמדה אני אשים אותך, את מתה שרמ…", "אני מבטיח לך את נרצחת בקרוב", "מגיע לך שהכל יתפוצץ לך בפנים, מגיע לך גדלי אותו עכשיו תמותי מצידי", "הלו יא אוכלת בת… עכשיו תודיעי לאבא המזד… שלך אני בדרך לאולם", "קחי את הבגדים שלך לפני שאני מגיע ומז… לך את כל הפנים לבת זו… כו… אמ… שלך השרמו… והאבא שמזד… בתחת שלך עכשיו את לוקחת הכל או שזורק לך אותם באלוהים", "אני ארצח אותך מבטיח", שרמוטות כמוך לא צריכות לחיות צריכות למות", "אני בדרך אלייך יבת זו… אני בא לשחוט אותך", "אני עם סכין חרב ביד", "את מתה היום", "תני לזמן זמן ותראי", "עכשיו את נרצחת באלוהים בספר תורה תערבי את מי שאת רוצה תני לי להגיע אלייך ותראי", "נראה לך שאני באמת פוחד חח צאי לדרך' אני אגיע לתחנה את ממש לא מפחידה אותי.. חחח אבל הכל טוב", "ממש לא הפחיד אותי להיות עצור אבל את תשלמי על זה בטוח".
הצעירה המבוהלת כאמור הגיעה להגיש תלונה במשטרה ומשנודע לחבר על כך הוא לא היסס להמשיך במסכת האיומים והוסיף שמן למדורה: "אף פעם לא תצליחי לאהוב וקללה מהשמים תפול בקרבך, סיכנת את עצמך ואת משפחתך, אנשים לא יעברו על זה בשתיקה, לא מאיים חלילה אבל יש תוצאה לכל דבר ועשית טעות באמת חמורה היית צריכה לברר לפני שפנית. כל טוב וגם לך מקווה שתהיה בהצלחה". הצעירה שכבר החלה להתחרט על פהתלונה שהגישה במשטרה ניסתה להסביר וכתבה לו "שהוא הרס לה את החיים, שהשאיר אותה לבד. אבל זאת בגללו, בגלל שהוא לא משתלט על עצמו ועל המעשים שלו, שאולי ישב קצת בכלא אבל מה שעשה עמוק בחייה לא יפתור דבר" כך מילה במילה בכתב האישום שהוגש השבוע בבית משפט השלום באשקלון. וחתן המיועד לא מרפה אולי קצת מתעדן "מה הייתי עושה המון, אבל מאוחר מידי. זה שפנית לתחנה לא פותר.. יש אלוהים שרואה הכל ואני אומר לך כבר כל מעשייך בספר נכתבים, ענין של זמן".
בפתח הדיון טענה התביעה כי מסוכנותו של הצעיר גבוהה מאוד, לאור חמש הרשעות קודמות שהיו לו בגין עבירות רכוש, אלימות וניסיון שוד ושבגינן ישב בכמה תקופות מאחורי סורג ובריח.
המשפט נפתח כאמור ומתנהל ממש בימים אלה בבית המשפט השלום באשקלון. סניגורו של החתן עו"ד איתמר סיוון מסר השבוע ל'כאן דרום' כי "מדובר בסכסוך עם מרשי, שהיה בסערת רגשות, והוא מצר מאוד על ההתנהלות. בית המשפט דחה את בקשת המדינה לעצרו עד תום ההליכים, קיבל את טענותינו ולאור חרטתו, הורה על שחרורו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר