ערב ההעצמה בהיכל התרבות. צילום: תומר שונם הלוי

שווים: ערב העצמה לבני הקהילה האתיופית בעיר

במסגרת הערב התקיים מופע סטנדאפ לצעירים. יוזמת הערב: " ניצור עוד ערבי קהילה מקרבים ומשפרי תקשורת שיוציאו את האנשים מהבתים"

פורסם בתאריך: 16.1.18 22:30

     

ערב תרבות, במה ושיח לצעירים בני הקהילה האתיופית התקיים בשבוע שעבר בהיכל הרבות. במהלך הערב נהנו המשתתפים מהמופע 'ראש נקי' של השחקן שמואל ברו, הכולל קטעי סטנד אפ שעוסקים באתגרי החיים של הצעירים. הסיפורים שהועלו, בצורה הומוריסטית, תובלו באמירות ובקודים תרבותיים של הקהילה במטרה להעביר מסרים ותובנות מחכימות ולתת לצופים חומר למחשבה. בפתח הערב הופיעו גם הזמרת, רבקה סיום, והשחקן, נועם טקלה, שייצג את תיאטרון הנוער של 'עיר ללא אלימות' באשקלון בהובלת גולן עוזרי. את הערב הנחה פעיל הציבור, אבי יצחק, אשר גדל והתחנך באשקלון.

אמנים בני העדה האתיופית. צילום: תומר שונם הלוי

"המעורבות והמחויבות בכל התוכניות הפועלות בעיר חשובה לצמיחה אישית ושינוי העתיד וחשוב שבני נוער ייקחו חלק באותם פרויקטים" מסר השבוע ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "אנו משקיעים משאבים רבים ומקדמים פרויקטים ותוכניות לטובת הקהילה. זו הזדמנות נהדרת, לומר תודה לכל הצוות המקצועי שפועל רבות להעצמת אותם בני נוער וצעירים".

פעיל הציבור אבי יצחק הוא זה שהנחה את הערב. "הגיע הזמן שניקח את האחריות לידיים שלנו ונדע לנצל את המשאבים הקיימים לקהילה לטובת העצמה של אחד את השני, כי הדור שלנו מחויב לקחת את המושכות, המורשת והערכים שקיבלנו מהורים הגיבורים שלנו ולהצמיח בקרב בני הנוער והצעירים את המנהיגים של המחר" מסר יצחק לאחר הערב.

אטגייב, גלאם ופולאט נהנים גם. צילום: תומר שונם הלוי

מי שיזמה את הערב היא מולו אטגייב, רכזת מניעה, בת הקהילה האתיופית שגם סיפרה על ערבים נוספים דומים שמתוכננים כדי לקדם את בני הקהילה.  "זהו אירוע ראשון מסוגו שאנחנו מקיימים לטובת צעירים יוצאי אתיופיה. מטרתנו ליצור ערבי קהילה מקרבים ומשפרי תקשורת שיוציאו את האנשים מהבתים, כדי שיבואו להשתתף בפעילות קהילתית בעלת מסר תרבותי, חברתי וחיובי" מסרה אטגייב "כולי תקווה שנמשיך להעניק פעילויות תרבות ופנאי איכותיות ומהנות לקהילה וההיענות רק תלך ותגדל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר