ליגת כדורגל חופים 2022. צילום: אלדד עובדיה
ליגת כדורגל חופים 2022. צילום: אלדד עובדיה

סיכום המחזור הראשון בליגת כדורגל חופים באשקלון

פורסם בתאריך: 14.8.22 14:12

     

ביום שישי, בשעה 15:00 נשמעה בחוף דלילה שריקת הפתיחה של העונה ה-16 בליגת כדורגל חופים באשקלון, מאות צופים מכל רחבי המדינה גדשו ובאו אל המתחם בחוף דלילה כדי להשתתף בחגיגה אמיתית של כדורגל חופים משובח, מוסיקה טובה ואוירה לוהטת. הטורניר באשקלון הפך עם השנים לספינת הדגל של ענף כדורגל החופים בישראל. ככזה, קיבץ ומשך אליו השנה לא מעט כדורגלנים בכירים, שמות נוצצים וכוכבי נבחרת ישראל בכדורגל חופים.

הטורניר שקיבל גם העונה את החסות הראשית של חברת האבטחה ׳צוות 3 – מוקד ח.א.ש׳, שדרג את עצמו מכל הבחינות. את ליגת כדורגל חופים באשקלון מנהל השופט הבינלאומי גל לייבוביץ׳, כאשר את משחקי מחזור הפתיחה ניהל גל לוי, שופט ליגת העל.

המשחק שפתח את השנה ה-16 הפגיש את אלופת אשתקד קבוצת אוטובר פחחות ברמה אחרת נגד קבוצת מילניום. האלופה, שחיזקה העונה את שורותיה, הגיעה לטורניר השנה במטרה אחת ברורה- לא לאבד את התואר.
משחק הבכורה לא אכזב והביא עמו לא פחות מחמישה שערים.

ליגת כדורגל חופים 2022. צילום: אלדד עובדיה

ליגת כדורגל חופים 2022. צילום: אלדד עובדיה

קבוצת אוטובר מנצחת בסיום בתוצאה 1-4 עם רביעיית שערים של אסיף עמירה (שניצב בראש טבלת המבקיעים) ושער מצמק של ויטלי גנון מקבוצת מילניום.

המשחק השני הביא עמו גם כן לא מעט שערים, כאשר מרכז הבשר/ רימקס פגשו את קבוצת רשפים. הפיינליסטית מהעונה הקודמת פתחה מבערים כבר משריקת הפתיחה ובתוך כך הצהירה כוונות: רק גביע. בסיום, ניצחון מרשים בתוצאה 0-5 למרכז הבשר/רימקס שהציגה לראשונה את אליחי צברי (עם שלושער) וחיים מלכה ואדיר דנין שחתמו את תוצאת המשחק.

המשחק השלישי זימן דו קרב קולינרי וטעים במיוחד בין שווארמה ראש העיר לשניצל בוארון. משחק רב שערים ושקול התפתח על החול החם כשבסופו נרשם ניצחון לשווארמה ראש העיר שהציגה שוב את החלוץ הבלתי נגמר, שלומי גואטה (עם צמד) ושער נוסף עצמי. לשניצל בוארון כבשו: גבריאל מלול ואופק זרביב.

ליגת כדורגל חופים 2022. צילום: אלדד עובדיה

ליגת כדורגל חופים 2022. צילום: אלדד עובדיה

המשחק שנעל את המחזור הראשון לא אכזב גם הוא והעניק לצופים משחק רב שערים בין קבוצת החמניה למ.א.ש אור 2000/מ.א.ש קרמיקה. ביתרון מספרי מובהק, הצליחה קבוצת החמניה לפצח את ההגנה הקשוחה של מ.א.ש אור והכניעה אותה בסיום בתוצאה 0-4. כבשו לקבוצת החמניה: אלירן שמש (שלושער) ואורי גבסי.

19 שערים! נכבשו במחזור הראשון של ליגת כדורגל חופים באשקלון, כאשר בשבוע הבא יתקיים המחזור השני שיביא עמו את המפגשים הבאים: מרכז הבשר/רימקס – החמניה. אוטובר פחחות באמה אחרת – שניצל בוארון. רשפים – מ.א.ש אור 2000/מ.א.ש קרמיקה. שווארמה ראש העיר – קבוצת מילניום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר