שי סטפנסקו. צילום: IBJJF
שי סטפנסקו. צילום: IBJJF

אליפות אירופה בג'ו ג'יטסו: שי סטפנסקו חזר עם מדליה והרבה כבוד

סטפנסקו, בן העיר אשקלון שהתאמן באקדמיה של של זורי חזר מרומא עם מדליית ארד והרבה כבוד. "חוויה מרגשת לייצג את המדינה שלי", הוא אומר

פורסם בתאריך: 22.2.22 09:36

     

אליפות אירופה בג'ו ג'יטסו ברזילאי הסתיימה השבוע עם הרבה כבוד למשלחת לישראלית. מדובר באמנות לחימה ברזילאית שהפכה לחלק בלתי נפרד מתחרויות הלחימה המשולבת (MMA).

לאחר שנתיים של קורונה שבמהלכן לא התקיימה התחרות הבין לאומית של התאחדות ה-IBJJF הנחשבת לליגת האלופות של הג'ו ג'יטסו, היא נערכה בשבוע האחרון ברומא, איטליה. מדובר בתחרות ספורט אחת הגדולות בעולם, בה השתתפו למעלה מ-7,000 לוחמים מכל רחבי העולם, כאשר המשלחת הישראלית חזרה כאמור עם הרבה כבוד ומדליות.

אחד הישראלים שכיכבו בה הוא שי סטפנסקו, בן העיר אשקלון, בן 31 ואב לשניים. כיום הוא מתגורר בנתיבות והוא מאמן MMA באקדמיה זורי שדות נגב.

בקטגוריה בה התחרה סטפנסקו, חגורה כחולה במשקל של עד 94 ק"ג, היו ארבעה קרבות, הוא ניצח שתיים ועלה לחצי הגמר וזכה במקום השלישי במדליית ארד. "זו הפעם הראשונה שלי בתחרות בינלאומית ובטח לא האחרונה", אמר סטפנסקו לאחר הזכייה. "המטרה הייתה לכבוש עוד יעדים ולאתגר את עצמי כלוחם וכמאמן ולתת דוגמא אישית לחניכים שלי. כל האקדמיה של זורי לחימה משולבת הינה תחרותית שמייצגת בכבוד את מדינת ישראל בארץ ובעולם".

סטפנסקו על הפודיום. צילום: IBJJF

סטפנסקו על הפודיום. צילום: IBJJF

זמן רב לפני כן כבר החל סטפנסקו להיערך לתחרות, "ההכנות לתחרות היו מאוד מסיביות כ-4 חודשים בהם האימונים היו כוללים ירידה במשקל ב-14 ק"ג, נסיעות למחנה האימונים של נבחרת ישראל בנתניה אצל אמיר בוארון ובאקדמיה של שרון זורי באשקלון".

איך התחושה אחרי הזכייה?
"הייתה חוויה מרגשת להיות עם דגל ישראל וידיעה שאני עולה לייצג את המדינה שלי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר