שחקני הפועל אשקלון, מתי יראו שכר? (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

ארגון השחקנים לעמותה: "שלמו תוך 3 ימים או שנדרוש פירוק"

ארגון השחקנים מצטרף לתביעתו של משה ג'אן לפירוק העמותה בשל חובות לשחקנים שלא שולמו עד כה. אמנון גלולה: "צר ומצער שזו הסיטואציה. פירוק הקבוצה לא יוסיף כבוד לעיר"

פורסם בתאריך: 25.6.19 08:50

     

עמותת וותיקי הפועל אשקלון חשבו שהם יכולים לנשום לרווחה לאחר שנודע לה כי משה ג'אן שוקל למשוך את הבקשה אך כעת חרב הפירוק שוב מונחת מעל צווארה.

שישה משחקני הקבוצה בעונה החולפת פנו לארגון השחקנים בשל הלנת שכרם כפי שפורסם לראשונה בכאן דרום ארגון השחקנים נערך לבקשת פירוק, ארגון השחקנים באמצעות עו"ד שי אליאס, סיים להכין את בקשת הפירוק ובעתיד מתכוון הארגוו לפנות לבית המשפט המחוזי בבאר שבע עם בקשת פירוק בידו לאור הלנת שכרם של שחקני הפועל אשקלון ופרמיות שמגיעות להם מזה מס' חודשים.

מארגון השחקנים נמסר: "עו״ד שי אליאס בשם ארגון השחקנים ושחקני הפועל אשקלון הודיע לקבוצת הפועל אשקלון היום, במסגרת התראה טרם הליכי פירוק, כי היה ולא ישולם בתוך 3 ימים מלוא חוב שכר העבודה לשחקנים וכן מלוא התנאים הסוציאליים לרבות הפרשות לקופת הפנסיה תוגש בקשת פירוק לבית המשפט.

יו"ר עמותת וותיקי הפועל אשקלון, אמנון גלולה, מסר בתגובה: "צר ומצער שזאת הסיטואציה. העירייה התחייבה להעביר תקציב של 4.2 מיליון ובפועל העבירה רק 3.2 מיליון בלבד. אני וחברי העמותה פועלים בכל המישורים לחייב את העירייה לשלם. פירוק הקבוצה לא יוסיף כבוד לעיר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר