דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין
דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין

הפועל אשקלון: דרור אלמלם יחזור כמנכ”ל או כבעלים

ל”כאן דרום” נודע כי בימים אלה מתגבש מתווה שבמסגרתו ישוב דרור אלמלם לכס מנכ”ל הקבוצה, ובתנאי שחברי העמותה יתפטרו. מתווה נוסף שנבחן הוא רכישה של הקבוצה על ידי אלמלם

פורסם בתאריך: 21.6.19 12:45

     

אחרי אינספור משברים ועננה גדולה סביב עתידה של הקבוצה, האם סוף כל סוף נמצא המתווה שיוביל לשקט יחסי בהפועל אשקלון? ייתכן מאוד שכן. ל"כאן דרום" נודע כי בימים אלו מתגבש הסכם בין ראש העירייה תומר גלאם לביןבעל הבית הבא? עע מנכ”ל הקבוצה עד לא מזמן דרור אלמלם, שבמסגרתו ישוב האחרון לאחוז בתפקידו הקודם. בתמורה לכך וכתנאי הכרחי שהציב גלאם יוחלפו כל החברים בעמותת ותיקי אשקלון ויוכנסו במקומם אנשי אמון של גלאם.

המתווה למעשה יוביל לעזיבתו של האיש החזק כיום אמנון גלולה ושל חברי עמותה נוספים שנחשבים למקורבים לשלטון הקודם שבו אחז איתמר שמעוני. למרות השיחות החיוביות ואישור הצדדים, הרי שגם הפעם קיימת סקפטיות רבה באשר להצלחת המתווה, עקב ניסיון העבר הלא רחוק שבו כבר היו דברים מוסכמים, אך לבסוף לא מומשו. במידה שמתווה זה אכן ייצא אל הפועל, העסקתו של אלמלם עשויה להימשך כשנתיים עד לסיום האופציה של העמותה. נוסף לכך, גם שכרו, שנאמד בכ-40 אלף שקלים לעונה לאורך השנים האחרונות, צפוי להיות מופחת בצורה ניכרת.

הוא חוזר? דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין

כזכור, שכרו של אלמלם נחשף באופן רשמי במכתב התראה כנגד העמותה, ובו דרש את מלוא שכרו. עדיין לא ברור בשלב זה מה אמור לעלות בגורלם של צ’יקו מגיה ופרוספר וקנין, ואם אף הם יאחזו בתפקידים במועדון.

כך או כך, במידה שראש העירייה ילך על אותו מהלך, ניתן לומר כי הקבוצה תמשיך תחת כנפיה הבטוחות של עיריית אשקלון ותבוצע הזרמת כספים נוספת אשר תבטיח את פתיחת העונה של הקבוצה מהליגה הלאומית. בפן המקצועי, עמי ג’רבי צפוי להתמנות למאמן הקבוצה, קל וחומר אם אלמלם אכן ישמש מנכ”ל.

בעל הבית הבא? דרור אלמלם (צילום: אורי קריספין)

עוד נודע ל”כאן דרום” כי נוסף לניסיון להגיע למתווה, על השולחן מונחת גם הצעה של אלמלם לקניית הקבוצה בפני ראש העיר, ושההתדיינות כרגע היא בנוגע לתקצוב שתעניק העירייה מדי שנה. בינתיים הם לא הגיעו להסכמה על הסעיף הזה.

מחבר העמותה אמנון גלולה נמסר בתגובה: “נכון שדיברנו וההצעה שדרור ימונה למנכ”ל עלתה כאפשרות, ואני בעד, אולם לא סיכמנו כי חברי העמותה יתפטרו. אני מתכוון להיפגש עם דרור ולהבין את המתווה, ככל שאנו חברי העמותה נבין שהמתווה הזה משרת את טובת הקבוצה, והתנאי הוא התפטרות שלנו מהעמותה נשקול זאת בחיוב”.

השחקנים בדרך לתביעה

לנוכח הלנת השכר המתמשכת שחקני הפועל אשקלון לא מתכוונים לשתוק ולחכות יותר לאיש. ל"כאן דרום" נודע כי ארגון השחקנים מינה לשחקני הקבוצה עורך דין שיטפל עבורם בנושא המשכורות וכי תיק ההוצאות המשפטיות יוכר כהוצאה על ארגון השחקנים.

עורך הדין למעשה יגיש מכתב תביעת שכר כנגד המועדון ויפעל לטובת קבלת כספם. עוד נודע כי במידה שיצליח עורך הדין להוציא לכל השחקנים את מלוא כספם, הוא יקבל אחוז מסוים מכל שחקן. מבחינת השחקנים, הרי שאין מנוס מלבצע מהלך שכזה, שכן עד כה הם הביעו סבלנות מעוררת כבוד ולא פנו לערכאות משפטיות מתוך אמונה שהדברים יסתדרו. כעת, משנראה כי לא נותרה ברירה ובשיתוף עם ארגון השחקנים, הדברים ייפתרו בין כותלי בית המשפט.

חזרו להתאמן. שחקני הפועל אשקלון צילום: (דוברות הפועל אשקלון)

יקבלו את שכרם? שחקני הפועל אשקלון צילום: (דוברות הפועל אשקלון)

נוסף לשחקנים, גם המאמן שלומי דורה לא נותר מאחור וכבר גלגל מכתב תביעה באמצעות עורך דינו, ובו הוא דורש את שכרו ואת תשלומי הדלק שחייב לו המועדון. באותה נשימה יש לציין כי השחקנים והמאמן מודעים לשיחות שמתקיימות בימים אלו בין ראש העירייה לבין דרור אלמלם ועוקבים אחר ההתפתחויות. לא מן הנמנע כי אם ייסגר הסכם בין הצדדים, השחקנים והמאמן יקבלו את שכרם, דבר שיגרום להם לקחת צעד אחורה.

תגובת ארגון השחקנים: "ארגון השחקנים מינה מטעמו את עורך הדין שי אליאס לטפל בנושא של הפועל אשקלון. עו"ד אליאס מוביל מהלך של פניה לבית המשפט לבקש את פירוק העמותה המנהלת את הקבוצה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר