פרוספר אזגי. צילום: אילן אסייג

פרוספר אזגי: "אם העירייה תשתף פעולה – ארכוש את הפועל אשקלון"

בעלי הקבוצה בעבר לא שולל את חזרתו לקבוצה אותה עזב בטונים צורמים במידה ועיריית אשקלון תעבוד איתו בשיתוף פעולה ויש לו גם בטן מלאה על העמותה הקיימת: "אנשים שלא מסוגלים לנהל פיצוציה לא יכולים לנהל את הפועל אשקלון"

פורסם בתאריך: 12.6.19 21:04

     

קיץ ארוך עומד בפני הפועל אשקלון. אמש הוגשה הבקשה לפירוק הקבוצה בפני בית המשפט המחוזי בבאר שבע ע"י קבוצת נ. ג'אן אשר עשויה להביא לפירוק הקבוצה. במידה והקבוצה לא תובא לפירוק בעירייה מתכוונים להעמיד אותה על המדף ולנסות למשוך רוכש אשר יוכל להשקיע בה מכיסו הפרטי.

יחזור להפועל אשקלון? פרוספר אזגי

אחד המעוניינים הוא לא אחר מאשר פרוספר אזגי, שכזכור שימש כבעלי הקבוצה במשך 12 שנים ומכר אותה לעירייה לאחר שהקבוצה ירדה לליגה א'. אזגי אשר נמצא כעת בחופשה במונאקו הסכים להתראיין ל"כאן דרום" ואמר הערב: "אם העירייה רוצה אותי אני אשתף פעולה ואם לא אני לא אשתף פעולה. גם במידה והקבוצה תפורק חשוב לי לדעת שיש עירייה שמוכנה לעבוד בשיתוף פעולה, שתתן הקצבות ואני מוכן לתת להם מאזנים כדי לדעת להיכן הכסף שלהם הולך. אם אני בא, אני מגיע לעשות טוב ולא להיכנס למלחמות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד אמר אזגי: "אני ווינר ואני רוצה להגיע לליגת האלופות אבל כרגע צריך לייצב את המועדון כי שחקנים לא רוצים להגיע ומאמנים לא רוצים להגיע. גם אם הקבוצה בידיים פרטיות, העירייה היא שותפה כמו שהתושבים והקהל הם שותפים בקבוצה. אני חושב שחייב להיות שקיפות מלאה במועדון ואני לא שולל שיהיה נציג עירייה בקבוצה. אם יהיה שיתוף פעולה מצד העירייה – זה יעניין אותי. לא יהיה שיתוף פעולה – זה לא יעניין אותי".

התכניות של אזגי לגבי הקבוצה בעונה הקרובה היא הבראת הקבוצה והכנתה לקראת שנים הבאות מוצלחות יותר. "הייתי בהפועל אשקלון 12 שנה, כשביקשו את המאזנים שלי הם קיבלו והם ראו שמעולם לא הוצאתי משכורת. צריך לאזן את הקבוצה ולצמצם הוצאות כי עמותה שהביאה את הקבוצה לפירוק עם התקציבים שהעירייה נתנה בשנים האחרונות לקבוצה זה בושה וחרפה. המצב של הקבוצה גרוע מאוד. שחקנים לא קיבלו משכורות, ספקים לא קיבלו משכורות כי אנשים לא מסוגלים לעבוד לפי תקציב. אנשים שלא מסוגלים לנהל פיצוציה לא יכולים לנהל את הפועל אשקלון".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר