איציק פרידמן והעגל המאושר
איציק פרידמן והעגל המאושר

חלב של אהבה: מחלבת "החלבן" במושב שפיר בגיוס המונים לטכנולוגיה מהפכנית

איציק פרידמן הבעלים של מחלבת 'החלבן' במושב שפיר, השקיע מאות אלפי שקלים לטכנולוגיה בה העגל ואמו לא יופרדו לאחר הלידה. העגל ישתה את חלב אמו, והאם המאושרת תפיק חלב איכותי יותר. כעת הוא יוצא במבצע לגיוס המונים לטובת הטמעת הטכנולוגיה המהפכנית. היעד הוא חצי מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 5.1.23 23:51

     

איציק פרידמן, הבעלים של מחלבת "החלבן" במושב שפיר יודע מתי החלב איכותי: כשהפרה מאושרת. הוא השקיע כ- 600,000 שקלים לטובת טכנולוגיה בה העגל לא יופרד מאמו הפרה לאחר לידתו, כך שיוכל לינוק ממנה. התוצאה: העגל אוכל מזון טבעי ומזין, וגדל בצורה בריאה וטובה יותר. האם עצמה הופכת לפרה מאושרת ובעלת איכות חיים טובה יותר, וההשפעה על איכות החלב שלה היא מיידית.

כיום מופרדים העגלים מאמם מיד לאחר הלידה ואוכלים אוכל תעשייתי. האפשרות של לא להפריד את העגל מאמו מיד לאחר הלידה היא מהפכה של ממש.

מחלבת "החלבן" הוקמה בשנת 2011 על ידי פרידמן. כיום נמצאת המחלבה במושב שפיר והיא בצמיחה מתמדת. פרידמן שם לנגד עיניו – מלבד המוצרים האיכותיים המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר – גם את רווחת חיי הפרות והעגלים. לטובת העניין השקיע פרידמן יחד עם שמעון אביו – כ-600 אלף שקלים בבניית מכשור שיאפשר כאמור לעגלים לינוק את חלב הפרות מיד עם לידתם.

איציק פרידמן והעגלים

איציק פרידמן והעגלים

כעת פרידמן יוצא במבצע לגיוס המונים באמצעות רכישת מוצרים מהמחלבה. הכספים יועברו לצורך הטמעת הטכנולוגיה המהפכנית. היעד הוא חצי מיליון שקלים שיאפשרו לסיים את הפרויקט. "מדובר בצעד הומני, שישפר את חיי העגל והפרה".

המחלבה מייצרת גבינות חלומי, מוצרלה, גבינת שוקולד, בוראטה, קשקבל, ריקוטה במגוון טעמים חלב משק מיוחד ועוד. פרידמן פונה לציבור ומציע את מוצרי המחלבה למכירה באמצעות מימון המונים, כאשר היעד הוא חצי מיליון שקלים שיאפשרו לסיים את הפרויקט.

"אני קורא לכולם להתגייס לפרויקט. המוצרים שלנו איכותיים וטעימים, ומי שקונה גם תורם לחקלאות וגם נעשה שותף בפרויקט הומני וייחודי. בהמשך נעביר את הידע לרפתות נוספות ונשפר את איכות המזון של כולנו ואת איכות חיי הפרות והעגלים", ציין פרידמן.

איציק פרידמן והעגלים

איציק פרידמן והעגלים

להצטרפות כנסו לקישור https://headstart.co.il/project/70602


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר