שירי מימון באשקלון. צילום: סיון מטודי
שירי מימון באשקלון. צילום: סיון מטודי

אירוע יום האישה באשקלון: מאות נשים בהופעתה של שירי מימון

את אירועי יום האישה ציינו השבוע בעירייה במופע מרכזי של שירי מימון, בערב מרגש שכלל הענקת תעודות הוקרה לנשים גיבורות, תערוכת תמונות של צלמות מאשקלון, ותפילה להשבת החטופים ולשלום החיילים והחיילות

פורסם בתאריך: 22.3.24 08:03

     

את חודש האישה הבינלאומי ציינה השבוע העירייה באירוע מרכזי עם הופעתה של שירי מימון ומאות נשים שהגיעו לצפות. האירוע היה בסימן הצדעה והוקרה לנשים גיבורות בחזית ובעורף.

 

 

הערב התקיים בהובלת המשרד לקידום מעמד האישה בעיריית אשקלון בשיתוף ג'וינט ישראל והיה במעמד ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, סגנית ראש העיר והממונה על קידום מעמד האישה, מיריי אלטיט, מנכ"ל עיריית אשקלון, חזי חלאויה, מנכ"לית ג'וינט ישראל, ד"ר סיגל שלח, הממונה על המשרד לקידום מעמד האישה בעיריית אשקלון, עו"ד תמר יוספי.

שירי מימון באשקלון. צילום: סיון מטודי

שירי מימון באשקלון. צילום: סיון מטודי

בפתיחתו של הערב נערך טקס מרגש במהלכו הוענקו תעודות הוקרה לחמש גיבורות בחזית ובעורף, סמלת (צוערת) רון בן עזרא – מפקדת ולוחמת בקרב הקשה במוצב זיקים ב -7.10, סמלת קרן מאיר – סמב"צית שלחמה בקרב על מוצב כיסופים ב-7.10, ד"ר דקלה מצליח מהמרכז הרפואי ברזילי – רופאה א.א.ג וכירורגית ראש צוואר, לוחמת בעזה, בחאן יונס ובג'נין, ואתי ג'ין מנהלת המשק בברזילי וממונה על שוויון מגדרי קיבלה הוקרה בשם כלל הרופאות, האחיות, העו"סיות והעובדות בברזילי.

אירוע יום האישה באשקלון. צילום: סיון מטודי

אירוע יום האישה באשקלון. צילום: סיון מטודי

בנוסף, נערכה תפילת נשים מרגשת ועוצמתית עם הזמרת רבקה כהן בשיר: "שיר למעלות", תפילה לשובם הביתה של כל החטופות והחטופים במהרה, לשמירה על כל החיילים וכוחות הביטחון, להחלמתם המהירה של כל הפצועים והפצועות ולמען אחדות בעם ישראל.

תערוכת צילומים, צלמות מאשקלון. צילום: סיון מטודי

תערוכת צילומים, צלמות מאשקלון. צילום: סיון מטודי

בכניסה להופעה הוצגה תערוכת צילומים מרהיבה של צלמות מקומיות בהובלתה של הדר אדרי אסילה, צלמת מאשקלון ונציגת נשים יוצרות בקהילה.

"הערב הצדענו לנשות אשקלון במסגרת חודש האישה הבינלאומי עם הופעה מעצימה ומרגשת של שירי מימון", אמר ראש העיר תומר גלאם. "הערב כלל גם תערוכת תמונות שצולמו ע״י נשות העיר וחלוקת תעודות הוקרה לנשים גיבורות בחזית ובעורף, בהן הצוערת רון בן עזרא, סמבצי"ת קרן מאיר, ד"ר דקלה מצליח ואסתר ג'ין, שתיהן נושאות תפקיד במרכז הרפואי ברזילי. יחד, קיימנו קריאת תהילים משותפת להחזרת כלל החטופות והחטופים ולשלום כלל חיילות וחיילי צה״ל וכוחות הביטחון".

"השנה אנו שמים דגש לא רק על עצם היותנו נשים, אלא על עצם היותנו נשים ישראליות", אמרה סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט. "הנשים הישראליות שלנו, האחיות שלנו שנמצאות בשבי החמאס ומתמודדות עם מציאות נוראית מידי יום, שאנו נאבקים ומתפללים לחזרתן עוד היום! ועל הנשים הישראליות, הנשים שלוחמות בחזית בשדה הקרב, והנשים שלוחמות בעורף. נשים גיבורות, עוצמתיות וחזקות שצולחות כל יום ביומו על הצד הטוב ביותר. אני רוצה להגיד לכן שאני גאה בכן, גאה להיות חלק מהבריאה הנשית שעושה הכל מהכל ועושות את זה הכי טוב".

תערוכת צילומים, צלמות מאשקלון. צילום: סיון מטודי

תערוכת צילומים, צלמות מאשקלון. צילום: סיון מטודי

הממונה על המשרד לקידום מעמד האישה בעיריית אשקלון, עו"ד תמר יוספי: "מתוך משבר המלחמה נוצצות אלומות של אור ותקווה- נשים גיבורות בחזית ובעורף. זהו נחשול של עוצמה נשית שכולו מוכוון לבנייה, לחוסן, לשיקום ולאחדות. הגבורה הנשית ממחישה כי נוכחות של נשים בצבא, בקבינט, בהנהגה, בכלכלה ועוד… היא קריטית לעתידה של מדינת ישראל. רק ככה ננצח בשורות טובות לכל עם ישראל."

לכל אירועי חודש האישה היכנסו לאתר העירייה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר