סיון אסרף ז"ל. צילום: אלבום פרטי
סיון אסרף ז"ל. צילום: אלבום פרטיה

מקיף ד' דרכא בערב לזיכרה של בוגרת ביה"ס סמלת סיון אסרף ז"ל

לקראת יום הזיכרון יקיימו בביה"ס מקיף ד' דרכא באשקלון ערב לזכרה של סמלת סיון אסרף שנפלה בבסיס נחל עוז ב-7.10. הערב יתקיים לקראת יום הזיכרון, במהלכו יתקיים מופע שירי מלחמה ותקווה

פורסם בתאריך: 4.3.24 16:55

     

בית הספר מקיף ד' דרכא יערוך מופע שירי מלחמה ותקווה לזיכרה של סמלת סיון אסרף ז"ל, בוגרת בית הספר, שנפלה בבסיס נחל עוז ב-7.10. הטקס יתקיים בנוכחות הוריה של סיוון, שיישאו דברים לזכרה.

כזכור, סמלת סיוון אסרף ז"ל הייתה בבסיס נחל עוז באותה שבת בה החלה מתקפת הטרור של חמאס. זו הייתה אמורה להיות השבת האחרונה שלה בצה"ל, לפני השחרור. היא חגגה עם החברים בבסיס, והצטלמה עם זר על ראשה עליו כתוב 'השבת האחרונה', שקיבל משמעות אחרת לאחר נפילתה.

סיון אסרף ז"ל. צילום: אלבום פרטי

סיון אסרף ז"ל. צילום: אלבום פרטי

סיון ז"ל הייתה כאמור בוגרת מקיף ד' דרכא, לשם גם תעלה אחותה הקטנה בשנה הבאה. ההודעה על הירצחה של סיוון הכתה את בית הספר בזעזוע ואבל כבד, וכעת, חמישה חודשים אחרי, הוחלט לקיים את הערב לזכרה, שיתקיים בסמוך ליום הזיכרון. "סיוון הייתה תלמידה יוצאת דופן ואדם נפלא. היא הייתה מאוד מחוברת לבית הספר", אמרה ליאת פרטוק, מנהלת בית הספר. "הידיעה על הירצחה במתקפת הטרור הקשה הכתה את מורי ותלמידי בית הספר בתדהמה ועד היום כולנו אבלים על לכתה. כשהלהקה הייצוגית של בית הספר החלה לתכנן את המופע הבא שלה שיתקיים ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, זה היה ברור לכולנו שהמופע יוקדש לזכרה של סיוון".

סמלת סיון אסרף ז"ל. צילום: אלבום משפחתי

סמלת סיון אסרף ז"ל. צילום: אלבום משפחתי


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר