אדיר טאייב ז"ל וזירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
אדיר טאייב ז"ל וזירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"נהג ברשלנות": כתב אישום נגד בן 80 שגרם למותו של אדיר טאייב ז"ל מאשקלון

תושב קיבוץ ניצנים בן 80 שנהג ברכבו הפרטי, לא נתן זכות קדימה לאופנוע שעליו רכב אדיר בן ה-27 וגרם למותו במקום, בתאונה קשה בחודש יולי האחרון, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו. מותו של אדיר ז"ל הייתה מכה נוספת למשפחה מאשקלון שאיבדה את אב המשפחה בדיוק 20 שנה לפני כן

פורסם בתאריך: 29.2.24 12:12

     

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום אשדוד כתב אישום נגד ברנקה אריברטו (80) מקיבוץ ניצנים שנהג באופן רשלני וגרם למותו של אדיר טאייב ז"ל.

מכתב האישום שהגיש עו"ד אבי ביטון מפרקליטות מחוז דרום פלילי עולה כי בתאריך 31 ביולי בשנה שעברה, בשעות הבוקר נהג אריברטו, צפונה לכיוון צומת אבא סילבר. באותה העת נהג אדיר טאייב ז"ל על אופנועו בכיוון הנגדי.

בהגיע אריברטו לצומת, הוא לא נתן זכות קדימה לטאייב שרכב על אופנוע מכיוון צפון לדרום ופנה שמאלה לכיוון תחנת הדלק. האופנוע פגע עם גלגלו הקדמי ברכבו של אריברטו שכאמור החל לחצות את הצומת. כתוצאה מהתאונה הקשה, נזרק טאייב מהאופנוע, פגע בשמשת הרכב, הוטח על הכביש ונהרג במקום, שבוע לאחר שחגג יום הולדת 27.

זירת התאונה בצומת סילבר. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זירת התאונה בצומת סילבר. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנשי מד"א שהגיעו למקום תיארו תאונת דרכים קשה מאוד. "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו", סיפרו.

לצד כתב האישום הוגשה גם בקשה לשלילת רשיון הנהיגה של אריברטו בה ציין עו"ד ביטון: "באופן נהיגתו של המשיב, אשר נהג ברכבו ברשלנות, יש כדי להעיד, כי המשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה".

לאריברטו יוחסו עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית ואי מתן זכות קדימה. לאחר שבמהלך חציית הצומת לא שם לב ולא היה ער לאופנוע אשר חצה את הצומת בנתיב הנגדי ולא נתן לו זכות קדימה כחוק.

מותו הטראגי של אדיר, הייתה מכה נוספת למשפחת טאייב, זאת לאחר שאב המשפחה רס"ב שרלי טאייב, נפטר כתוצאה ממחלה קשה, בדיוק 20 שנה לפני כן.

שרלי טאייב ז"ל

שרלי טאייב ז"ל

בריאיון לכאן דרום, סיפר האח מאור על הכאב הגדול ועל החלל הגדול שנותר במשפחה שלהם בעקבות מותו הטראגי של אדיר ז"ל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר