אדיר טאייב ז"ל, ואימו זהבה. צילום: אלבום פרטי
אדיר טאייב ז"ל, ואימו זהבה. צילום: אלבום פרטי

"הוא היה יהלום של אמא": בראיון קורע לב, מספר מאור טאייב על הטרגדיה שפקדה את משפחתם

בשבוע שעבר נהרג אדיר טאייב ז"ל בתאונת אופנוע קשה בצומת סילבר. אחיו הגדול, מאור, סיפר לכאן דרום על האח שכל כך אהב, על החלל הגדול שהשאיר בלב, ועל הטרגדיה שפקדה את משפחתם, בדיוק בשבוע שהם מציינים אזכרה לאבי המשפחה, שנפטר לפני 20 שנה. "אדיר היה רק בן 7 כשאבא נפטר. עכשיו שניהם שומרים עלינו מלמעלה"

פורסם בתאריך: 11.8.23 10:15

     

עשרים שנה לאחר לאחר שאבי המשפחה, רס"ב שרלי טאייב, נפטר כתוצאה ממחלה קשה, טרגדיה נוספת פקדה את משפחת טאייב מאשקלון. הבן הצעיר, אדיר, רק בן 27, נהרג בתאונת אופנוע. התאונה הקשה התרחשה ביום שני בשבוע שעבר, כאשר האופנוע שלו ורכב פרטי התנגשו זה בזה בעוצמה.

אנשי מד"א שהגיעו למקום תיארו תאונת דרכים קשה מאוד. "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו", סיפרו.

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

איך שמעתם על התאונה?
"אמא שלי לא הצליחה להשיג אותו בטלפון, ודאגה כי לא הגיע לפגישה שהיה אמור להיות בה", סיפר מאור. "משום מה הייתה לי תחושה שמשהו קרה לו. אני עובד במשטרה באזור אשקלון, והתקשרתי לתחנה כדי לבדוק האם הייתה תאונה היום. סיפר. השוטר בקו השני שאל אם אני מתכוון לתאונה עם ההרוג. אני זוכר שהנשימה שלי נעתקה לרגע. שאלתי אותו מה שם ההרוג. הוא ענה לי: 'אדיר. תאונת אופנוע'. הדרך שבה זה נודע לי הייתה הדבר הכי קשה שיש".

אנשי זק"א בזירת האירוע

המומים וכואבים

אדיר הותיר אחריו שני אחים ואחות, ואמא שנושאת כאב קשה מנשוא. "הוא היה היהלום של אימא", סיפר מאור. "היא שמרה עליו והוא היה הילד הקטן של הבית. הוא נשאר לגור איתה ביחד לאחר ששאר האחים פרחו מהקן".

לפני מספר שנים חזר אדיר בתשובה והחל ללמוד בישיבה, באשקלון ובקריית מלאכי. הוא גם היה גאון מחשבים ואהב להתעסק בהם. "האהבה שלו לאופנועים הייתה תמיד, והוא החל לרכוב לפני שנתיים. הוא אהב לטייל עם האופנוע, לבד עם עצמו, ולמצוא אתרים יפים".

אדיר טאייב ז"ל. צילום: אלבום פרטי

אדיר טאייב ז"ל. צילום: אלבום פרטי

בדיוק שבוע לפני המקרה הוא חגג יום הולדת 27. היו לו הרבה תכניות, הרבה דברים להספיק, אך תאונה מצערת גדעה את חייו, ככה פתאום. "הוא לא הספיק למצוא זוגיות ולא הספיק להקים בית", סיפר מאור בצער. "הוא היה כזה שנחבא אל הכלים. היה ביישן, ואוהב אדם".

"שומרים עלינו מלמעלה"

התאריך בו נהרג אדיר קרה באופן מקרי, בסמוך למועד מותו של אבי המשפחה, רס"ב שרלי טאייב, שהיה שוטר משמר הגבול. הוא נלחם במחלה קשה ונפטר כאמור לפני 20 שנה. "אדיר היה רק בן 7 כשאבי נפטר, והשבוע תתקיים האזכרה שלו", אמר מאור. בפוסט מרגש שפרסם ברשת החברתית, כתב מאור: "אבא שואל אותך בטח מה אתה עושה שם כל כך צעיר? ובד בבד מחבק אותך ושניכם עכשיו שומרים על הנותר פה למטה".

מאור טאייב ואדיר טאייב ז"ל. צילום: אלבום פרטי

מאור טאייב ואדיר טאייב ז"ל. צילום: אלבום פרטי

"אחי הקטן שלי, אהוב ליבי מאז ומתמיד, אני לא יודע איך לעכל את זה, הלכת ממני בהפתעה גמורה. הכל כל כך קשה, אין לי מילים ואני שבור לחתיכות, אני אוהב אותך ועוד ניפגש לחיבוק העצום שתמיד היה בינינו, אתה במקום שכולו טוב אני בטוח. אני אוהב אותך עד עמקי נשמתי תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים".

אדיר טאייב ז"ל (משמאל), והאחים. צילום: אלבום פרטי

אדיר טאייב ז"ל (משמאל), והאחים. צילום: אלבום פרטי


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר