חוזרים ללימודים באשקלון. צילום: אלדד עובדיה
חוזרים ללימודים באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

50 אחוז מתלמידי אשקלון מחוסרי מיגון: אבל ביום ראשון כולם חוזרים ללימודים

רק היום הוצג בכנסת מחדל המיגון החמור במערכת החינוך באשקלון ולפי כ-50% מהתלמידים הם מחוסרי מיגון וכבר יוצאת הודעה מהעירייה על החזרת התלמידים לשגרת לימודים מלאה

פורסם בתאריך: 3.1.24 14:56

     

מוקדם יותר היום התקיים דיון בועדת החינוך של הכנסת והוצגו בו פערי המיגון ולפיו כ-50 אחוז מתלמידי אשקלון הם חסרי מיגון. על פי הנתונים – רק כ-14 אלף תלמידים מתוך 28 אלף תלמידים יש להם מיגון תקני וקרוב לכיתה. שאר התלמידים הם חסרי מיגון.

מחדל המיגון של אשקלון

מחדל המיגון של אשקלון

במצגת שהוצגה בוועדה התברר כי חסרים קרוב ל-400 ממ"דים במערכת החינוך.

למרות זאת, היום הודיעה עיריית אשקלון כי החל מיום ראשון הקרוב, 7.1.23 תחזור מערכת החינוך העירונית באשקלון לפעילות פרונטלית מלאה בכל מסגרות החינוך, כולל החינוך המיוחד ומעונות היום. ההחלטה התקבלה בשיתוף פורום ההורים העירוני ולאור המצב הביטחוני בימים האחרונים.

ראש העירייה וראש מינהל החינוך בוועדת החינוך בכנסת

כזכור, העיר מוגדרת ירוקה על פי מדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף מה שמאפשר חזרה מלאה לשגרה והתנהגות לפי המתווה הכי מוגן שיש.

אמש, קיימו ראש העיר והצוות המקצועי מפגש בזום עם מנהלות ומנהלי בתי הספר בעיר במטרה להודות להם על התגייסותם והירתמותם למאמץ המלחמתי העירוני בחודשים האחרונים. המנהלים ביקשו להודות גם הם לעירייה, לעומד בראשה ולמינהל חינוך על כל מנהליו על שיתוף הפעולה ועל הליווי הצמוד, המקצועי והרגיש במהלך המלחמה וגם בימים אלו. המנהלים גם הביעו שביעות רצון מהחזרה לשגרת לימודים מלאה ומהמשך הפעילויות ההפגתיות באולמות הקולנוע הממוגנים בקניון חוצות.

נזכיר, שלפני כשבוע ימים, בהמשך להנחיית ראש העיר למיגון סביבת תלמידות ותלמידי אשקלון ככל הניתן החלה עיריית אשקלון בהצבת מיגוניות בקרבת מוסדות חינוך ותחנות המתנה לתלמידים. הצבת המיגוניות תימשך ביתר שאת כל העת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר