הקינוח שהכי הולך באשקלון. צילום: אור שפיץ
הקינוח שהכי הולך באשקלון. צילום: אור שפיץ

לא עוזבת את העיר: אור שפיץ מאוהבת באשקלון ונשארת עד החורף

הפוד-טראק של אור שפיץ הפך לאטרקציה טעימה מאז שנפתח בחודש יוני האחרון, עם תורים ארוכים ואנרגיות שמחות בכל שעות היום. למי שחשב שהתחנה הראשונה באשקלון תהיה קצרצרה, אור שפיץ מבהירה: "אני מאוהבת בעיר ואני נשארת עד החורף". רק שימו לב לשעות הפתיחה שישתנו עם תחילת שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 15.8.23 22:12

     

בחודש יוני האחרון פתחה הקונדיטורית אור שפיץ את הפוד-טראק הראשון השלה, והחליטה להתחיל בעיר אשקלון, בטיילת בר כוכבא. היום, חודשיים אחרי הפתיחה, היא מסכמת את החוויה בעיר אשקלון, ולא ממהרת לעזוב. "כל הזמן מביאים לי קוסקוס ומטבוחה, אמרה ל'כאן דרום'. "והחיבוק האשקלוני – זה משהו שאני לא מכירה והתאהבתי בו בטירוף".

מיד עם פתיחת הפוד-טראק הגיעו המוני אנשים לפרגן לקונדיטורית האהובה, וליהנות מהמנות הטעימות המזוהות עם אור, וגם מאלה שנוצרו במיוחד עבור אנשי העיר אשקלון.

אור שפיץ. צילום: אור שפיץ

אור שפיץ. צילום: אור שפיץ

מה הקינוח שהכי הולך באשקלון?
"ה'רד וולווט' הולך ברמות שלא האמנו. אנחנו כבר יודעים שהוא אחד הטעימים אבל המכירות שלו הפתיעו גם אותנו. מאפה נוסף שממש הולך חזק הוא מאפה מלוח שנקרא 'סמוראי' –  שמוכן במקום כמו פנקייק, בפנים גבינה צהובה ועליו מוטבע המשפט 'מי שמעז מצליח', זה מאפה יפה עם טעם חלומי".

אז איך את מסכמת עד כה את אשקלון?
"התאהבתי באשקלון, התאהבתי באנשים שמחבקים אותי ומרגשים אותי כל פעם מחדש. העיר יפה, עם חוף מטורף – אחד היפים שיש בארץ, ולמזלי הפוד-טראק מול הנוף הקסום הזה. אני פה תקופה קצרה, וכבר היו פה כמה פסטיבלים מדהימים שעושים לך חשק להישאר בעיר הזו. בבייקרי באשקלון ישנו צוות שמלווה אותי כמעט מהפתיחה ואני מאוהבת בהן".

ואיך את מסתדרת עם הנסיעות מתל אביב לאשקלון כל יום?
"בימים שאני מסיימת בלילה מאוחר ואני גמורה מעייפות ולא יכולה לנהוג, אני ישנה באשקלון. שכרתי דירה באשקלון עם טל המנהלת של הסניף בעיר".

פודטראק של אור שפיץ. צילום: אור שפיץ

פודטראק של אור שפיץ. צילום: אור שפיץ

מתי את נוסעת עם הפוד-טראק ליעד הבא?
"עד החורף נישאר באשקלון. כרגע פתוח בימים-א-ה בין 10:00 עד 22:30, ובימי שישי מה-8:30 ועד 16:00. בסיום החופש הגדול ייפתח הפוד-טראק החל מהשעה 16:30".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר