השף חיים כהן. צילום: ירון ברנר
השף חיים כהן. צילום: ירון ברנר

מנות ב-15 ש"ח: חיים כהן, ישראל אהרוני, אבי ביטון בפסטיבל האוכל באשקלון

חיים כהן עם הכנפיים המפורסמות של 'הדיקסי', אבי ביטון עם חלת השניצל של סוליקה, ספיישלים מיוחדים של ישראל אהרוני ואור שפיץ, וזה גם יהיה כשר. פסטיבל האוכל של אשקלון יוצא לדרך בשבוע הבא, עם שלל מנות טעימות של השפים הכי טובים, ובמחירים שפויים

פורסם בתאריך: 9.8.23 22:07

     

בשבוע הבא זה מתחיל: פסטיבל האוכל של אשקלון, עם מיטב מיטב השפים, המנות המפורסמות, שתי במות עם מוסיקת עולם והופעות של הרכבי מוסיקה שונים, נוף לים ואווירת קיץ מושלמת.

הפסטיבל יימשך יומיים (16-17.8.23), ויחל ברביעי – החל מהשעה 18:00 עד 23:00, ובחמישי החל מהשעה 18:00 ועד חצות בטיילת הצפונית בשדרות רפאל איתן.

הכניסה לפסטיבל חופשית, והמנות האהובות של השפים יימכרו בעלויות מיוחדות. עלות מנה בגודל טעימות תימכר ב-15 ש"ח ומנות אירוח גדולות במחירים של 25-35 ש"ח.

השף אבי לוי. צילום: אנטולי מיכאלו

השף אבי לוי. צילום: אנטולי מיכאלו

לכבוד הפסטיבל, נתכנסו מיטב השפים בישראל שיציעו את המנות הכי טובות שלהם במהדורה מיוחדת, כיאה לעיר המיוחדת. אבי ביטון יציע את חלת השניצל של סוליקה, גיא גמזו יציע את הלחמניות של 'נונונו' בגרסה הכשרה, ואם חלמתם לאכול את הכנפיים המפורסמות של חיים כהן ל'דיקסי' גם כן בגרסה הכשרה תוכלו לעשות זאת רק בפסטיבל האוכל של אשקלון. גם השפים אבי לוי, ישראל אהרוני והקונדיטורית אור שפיץ יגיעו לפסטיבל ויציעו את הספיישלים שלהם.

במקביל לדוכני האוכל שייפרסו לאורך הטיילת, ייהנו המבקרים משתי במות שיכללו מוסיקת עולם עם הופעות של הרכבי מוסיקה שונים; בלקני, יווני, כורדי, פרסי, ג'אז פלמנקו רטרו ועוד, אמפיתיאטרון שיכלול הופעה לגיל הרך ובמת אקרובטיקה עליה יופיע זוג רקדני אקרובאלאנס + מיצגי רחוב ודמויות רחוב עם תחפושות חוצות עולם, הולכי קביים להטוטנים מחופשים לשפים ועוד הפתעות שוות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר