ערב הצדעה לשחקן יוסף סגל. צילום: אלדד עובדיה
ערב הצדעה לשחקן יוסף סגל. צילום: אלדד עובדיה

מצדיעים ליוסף סגל: תיאטרון 'הבמה של סלין' בערב לכבודו באשקלון

תיאטרון 'הבמה של סלין' ערך השבוע ערב הצדעה לשחקן יוסף סגל, והעלה את המחזמר 'כנר על הגג' שנכתב על ידו. לערב ההצדעה הגיעו מיטב השחקנים ביניהם כלות פרס ישראל, ליא קינג ומרים זוהר, והשחקן יובל סגל, בנו של יוסף

פורסם בתאריך: 5.7.23 07:41

     

ערב הצדעה נערך לפני מספר ימים במרכז הכנסים הבינלאומי באשקלון, לשחקן יובל סגל, בן ה-87, במהלכו גם עלה המחזמר 'כנר על הגג' אותו ביים סגל כשהיה בניו יורק.

 

לסגל קריירה מפוארת ועשירה כשחקן וקריין בעשרות הצגות תיאטרון, סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה, בהם אילוף הסוררת, גבירתי הנאווה, הדיבוק, הרימו עוגן, החברים של נאור, סאלח שבתי, סברי מרנן ועוד.

ערב הצדעה לשחקן יוסף סגל. צילום: אלדד עובדיה

ליא קניג, בערב הצדעה לשחקן יוסף סגל. צילום: אלדד עובדיה

לערב ההצדעה לכבודו התכנסו מיטב השחקנים בישראל, ביניהן: בנו – יובל סגל, כלות פרס ישראל, השחקניות ליאה קניג בת ה-93 ומרים זוהר בת ה-91, השחקנים אברהם סלקטור, שרון אלימלך, מוצי אביב, נתן הכט, יניב גולדברג, אלעד אקרמן, דניאל אביטל, וסוכנו ומייצגו של חיים טופול ז"ל, גדי בר לביא, אשר קיבל תעודת הוקרה אף הוא על הזדהותו של טופול עם הדמות הראשית במחזמר 'כנר על הגג' הלא הוא טוביה החולב.

במהלך המחזמר שעלה בערב, הוקרנה ברכה אישית ומרגשת מנשיא המדינה יצחק הרצוג לכבודו של סגל. הרצוג היה בילדותו אחד השחקנים בהצגה שעלתה דאז בניו יורק, שם הוא שהה במסגרת עבודותו של אביו חיים הרצוג, שהיה קונסול דאז.

הערב התקיים ביוזמת אגף תרבות נוער וספורט בעיריית אשקלון ובשיתוף תיאטרון 'הבמה של סלין', אשר ביימה את המחזמר. מידי שנה מתמקד 'הבמה של סלין' בשחקן אחר ומוקירה לו כבוד בהפקה מחודשת. את הערב הפיק תלמידה של סלין, גיא מן ועל הכוראוגרפיה היה עוז עמיר.

במהלך הערב עלו בזה אחר זה קבוצות שחקנים מהבמה של סלין כאשר את דמויות המפתח ביניהן טוביה החולב, אשתו גולדה, 7 בנותיו, השדכנית ינטה, לייזר וולף האלמן, הרב של אנתבקה, הסטודנט פרציק, מוטל החייט העני, החמה נחמה פיידקה הגוי ועוד הובילו קאסט הבוגרים בגילאי 16-17 וביניהן שולבו בקטעי משחק, שירה וריקוד שאר הקבוצות בסצנות השונות.

ערב הצדעה לשחקן יוסף סגל. צילום: אלדד עובדיה

ערב הצדעה לשחקן יוסף סגל. צילום: אלדד עובדיה

את סצנת המסורת הובילו קאסט גילאי 5-7, את סצנת השבת הובילו קאסט גילאי 7-9, את סצנת המשתה הובילו קאסט גילאי 10-12, את סצנת נערות הכפר הובילו קאסט גילאי 14-15 ואת סצנת השידוכים הובילו קאסט גילאי 16-17.

ערב הצדעה לשחקן יוסף סגל. צילום: אלדד עובדיה

ערב הצדעה לשחקן יוסף סגל. צילום: אלדד עובדיה

בימאית המופע, סלין אבוטבול: ״הערב היה הפסגה שבסוף תהליך ארוך. לאורך השנה ילדי הסטודיו שיננו טקסטים, למדו ריקודים וערכו חזרות רבות לקראת המופע שנערך השבוע. בחרנו להקדיש את המופע לאחד ממביימיו בעבר – השחקן יוסי סגל, אחד מגדולי התרבות הישראלית. לאורך השנה הילדים למדו והכירו את פועלו בענפי התרבות השונים וההוקרה שנערכה לו בסיום הערב הייתה מרגשת מאוד. אני מודה על הזכות שניתנה לי לכבד ולהוקיר בשנים האחרונות את גדולי התרבות זאב רווח, אלי גורליצקי, אלברט כהן ועוד רבים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר