ד"ר נועם שוורץ ז"ל
ד"ר נועם שוורץ ז"ל

"נעים הליכות עם חיוך תמידי": רופא השיניים האהוב ד"ר נועם שוורץ נפטר במפתיע

הוא עסק ברפואת שיניים במשך עשרות שנים והיה ידוע ומוכר באשקלון. הוא הלך לעולמו בטרם עת בעת ששהה בחו"ל ועדיין לא נקבע מועד להלוויתו

פורסם בתאריך: 10.4.23 13:45

     

ד"ר נועם שוורץ הוא אחד מרופאי השיניים האהובים באשקלון, הלך לעולמו במפתיע, ביום שישי האחרון, בעת שהיה בחוץ לארץ.

שוורץ, בן 57, הותיר אחריו שתי בנות, דנה ורומי. מועד הלוויתו ייקבע לאחר שתוסדר הבאת גופתו לישראל.

שוורץ, עסק ברפואת שיניים במשך כשלושים שנה ונחשב לרופא אהוב במיוחד בקרב מטופליו. רק בערב החג האחרון הוא פרסם פוסט בו כתב: "חג פסח ואביב שמח לכל קהל לקוחותינו, חג של שגשוג פריחה והגשמה, חג של שפע בריאות ושמחה".

ד"ר נועם שוורץ ז"ל

ד"ר נועם שוורץ ז"ל בקליניקה שלו

פטירתו בטרם עת הותירה את מכריו המומים, "שמשהו יסביר לי למה הטובים ביותר, הולכים", כתבה מרב כהן שוטסרמן, "נעם כשמך כך אתה נעים הליכות, אבא גאה, רופא בחסד עליון . ואני ואתה יודעים היטב כמה היית מלאך של מטה!! נועמיקו איך אפשר לדבר עליך בלשון עבר??? חיוך תמידי, אופטמיות חסרת תקנה, אנושיות ממדרגה ראשונה שתהיה מנוחתך עדן, וזכרונך חיים. מתגעגעת".

חברו מאיר שונק ספד לו וכתב: "דוק, חלפו שעות בודדות מרגע הידיעה על מותך הפתאומי… אי אפשר להבין, כל כך הזוי ולא מתאים לך ללכת ככה… הפרלמנט המשותף כבר לא יהיה אותו הדבר… התווכחנו וגם כעסנו אבל תמיד החברות הייתה מעל כל מחלוקת… אני יושב וכואב את הכאב של דנה ורומי המקסימות שהיו כל עולמך, איזו אהבה נתינה ורגישות, תמיד אמרת 'עד הבנות'… איזה עולם אכזר, לא הגיע לך ללכת כל כך מוקדם, לא מצליח לעכל שהלך לי חבר/אח… כולי תיקווה שלא סבלת, תמיד אמרנו אחד לשני 'עדיף למות בריא'… וואלה דוק, הלכת בריא והשארת פצע פתוח שלא יגליד במהרה/אם בכלל… נוח לך בשלום דוק יקר, לך לדרכך לעולם שכולו טוב ואני מקווה מאוד ורוצה להאמין ששם תמצא שקט לנפש אותה ביקשת לעצמך… דע לך שרומי ודנה יהיו לי ולחברים הקרובים כבנותינו, נדאג להן ונשמור עליהן מכל משמר, זו מחויבותינו אליך חבר יקר ואהוב… היה שלום דוק…".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר