אלוף אליעזר טולדנו. צילום: דובר צה"ל
אלוף אליעזר טולדנו. צילום: דובר צה"ל

אנאל, אלין, תמה ודניאל: קבלו את מצטייני פיקוד הדרום מאשקלון

בטקס מצטייני מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו לכבוד יום העצמאות ה-75, נבחרו ארבעה תושבי אשקלון: סמ"ר אנאל אסולין, רס"ר אלין מרזוק, צוערת תמה בן חגי ורס"ר (מיל') דניאל אברהם

פורסם בתאריך: 3.4.23 19:37

     

לפני מספר ימים, התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו לכבוד יום העצמאות ה-75.

סמ"ר אנאל אסולין

בין כלל המצטיינים נבחרה סמ"ר אנאל אסולין מאשקלון המשרתת כרס"פית בפלוגת לוחמות בגדוד 727 בחטיבת פארן, שם קיבלה את ההצטיינות בזכות מחויבותה לתפקיד והאווירה שמשרה בקבוצה.

סמ"ר אנאל אסולין. צילום: דובר צה"ל

סמ"ר אנאל אסולין. צילום: דובר צה"ל

אסולין באה מבית דתי להורים וארבעה אחים שתומכים מאוד ואוהבים את העובדה שהיא התגייסה, היא מאורסת ועתידה להתחתן באוגוסט כשהיא משתחררת.

היא התגייסה ללוחמה בתור לוחמת איסוף קרבי בנובמבר 20. היום היא משרתת כרס"פית כבר חצי שנה בפלוגת לוחמות בגדוד.

על ההצטיינות היא מספרת בהתרגשות: "קבלת ההצטיינות מסמלת עבורי ההערכה והקרה במה שאני עושה ובמאמץ שאני משקיעה בתפקיד שאני אוהבת. לא רק זה, אני גם מתחתנת באוגוסט הקרוב בסמוך לשחרור שלי לכן ההתרגשות כפולה ומכופלת".

רס"ר אלין מרזוק

בין כלל המצטיינים נבחרה קצינת משא"ן במפאו"ג 162, רס"ר אלין מרזוק, בת 29 מאשקלון. אלין אמא לשני ילדים – אריאל בן 4 ועלמה בת שנה ונשואה לשי. אלין היא נגדת הקישור מפקדת האוגדה ומשרתת בה כבר 9 שנים.

רס"ר אלין מרזוק. צילום: דובר צה"ל

רס"ר אלין מרזוק. צילום: דובר צה"ל

היא גדלה באשקלון, התחילה בפיקוד הדרום ועברה לאוגדה בתחילת מבצע צוק איתן, תחילה כקצינת קישור ואחרי זה כרמ"ד תע"ם – תעסוקות מילואים.

מרזוק מספת כי הכניסה לתפקיד הייתה לה קשה אך הכי טובה שיכולה להיות – כך יצא לה ללמוד על בוריה את התפקיד. במהלך מבצע שומר החומות הייתה בהריון מתקדם: "היה לי קשה מאוד מנטלית ופיזית. קשה מאוד לשלב, פחדתי לחזור הביתה לנהוג הביתה ופחדתי על בעלי ועל הילד הגדול שלי".

על ההצטיינות היא אומרת: "מאוד אוהבת את האוגדה. אני מאוד שמחה על ההצטיינות".

תמה בן חגי לוי

בין כלל המצטיינים נבחרה צוערת בבה"ד 1, תמה בן חגי לוי מאשקלון. היא התגייסה ושובצה להיות תצפיתנית בנחל עוז, פיקדה על אות חמ"ל תצפיות ולאחר מכן יצאה לבה"ד 1 ועתידה לסיים בחודש הקרוב.

תמה בן חגי לוי. צילום: דובר צה"ל

תמה בן חגי לוי. צילום: דובר צה"ל

היא מספרת כי בזמנה הפנוי היא אוהבת להיות עם משפחה וחברים, לטייל, לבשל ולאפות. בתיכון למדה באולפנה מרכז שפירא ולפני הצבא עשתה שנת שירות בכפר נוער חקלאי בחולון.

על ההצטיינות מספרת בהתרגשות: "באמצע ארוחת הצהריים בחדר אוכל, המ״פ שלי מתקשרת אליי ומודיעה לי שאני מצטיינת מפקד פיקוד דרום. באותו הרגע הייתי בהתרגשות שיא וחשתי שזה אינו ברור מאליו״.

לפני הטקס אמרה לחיילותיה שזה בזכותן: "זה לא אני זה הן". בנוסף היא משתפת ומספרת כי תפקידה בעוטף עזה גורם לה להתחבר עוד ייתר לרעיון שהיא מגנה על הבית ועל משפחתה שגרה בעוטף.

רס"ר במיל' דניאל אברהם

בין כלל המצטיינים נבחר קצין רכב בגדוד 271 באוגדת עזה, רס"ר (מיל') דניאל אברהם מאשקלון.

רס"ר במיל' דניאל אברהם. צילום: דובר צה"ל

רס"ר במיל' דניאל אברהם. צילום: דובר צה"ל

אברהם, בן 36, נשוי פלוס שלוש, עובד כקבלן בחברות הובלות. דניאל התגייס בתור נער מקא״ם, בשירותו הסדיר היה נהג בג׳וליס, ואחרי שנתיים גויס לגדוד 271 להיות נהג משא כבד.

על ההצטיינות מספר בהתרגשות: "זה מסמל עבורי כבוד והערכה. המפקד שלי הודיע לי והתרגשתי לשמוע. האנשים שאיתך במילואים הם אנשים שהפכו לחברים טובים לכל דבר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר