שיפוד הזהב בערב הפתיחה
שיפוד הזהב בערב הפתיחה

"חילקתי 2,500 מנות; הזעקתי לפה את המשטרה": מה קרה כשחילקו שווארמה בחינם באשקלון?

מסעדת "שיפוד הזהב" נפתחה באשקלון לאחר חודשים של שיפוצים והחליפה את "פלאפל משיח" המיתולוגי. לרגל הפתיחה חילקו הבעלים שווארמה בחינם, מה קרה ולמה הוזעקה למקום משטרה? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 23.3.23 20:06

     

לאחר חודשים ארוכים של עבודה, פתח השבוע אליקו זארד את השווארמה החדשה "שיפוד הזהב" ליד התחנה המרכזית באשקלון.

לרגל הפתיחה, הוא החליט לעשות מבצע שכולם ידברו עליו וכולם באמת דיברו עליו: שווארמה בחינם בקניית שתיה. אבל אפילו הוא לא האמין למה שיקרה, כמה דקות לפתיחה ומאות אנשים צבאו על פתח החנות החדשה, הם דחפו ונדחפו מכל עבר – אחת הויטרינות אפילו נשברה. אבל דבר לא עצר את ההמונים שנדחקו פנימה כדי לקבל את המנה הנכספת ללא תשלום. היו מי שהלכו וחזרו ולקחו עוד מנה ועוד מנה, אולי לקחו מנות לבני המשפחה שלהם, אבל איש לא עצר זאת – כי זה יום חג.

רק כדי להבין את סדר הגודל – זארד מספר כי בערב הפתיחה חולקו כ-2,500 מנות שווארמה, אפשר לעשות לבד את החישוב כמה זה עולה, אבל התמורה הוא קיבל בפרסום של המקום ובכך שכל מי שנהנה יחזור לשם כשיהיה רעב, "נתנו פה לאנשים שיהנו, שירגישו את הטעם, שיגידו טוב לא טוב, עוד 10 אלף ש"ח עוד 20 אלף ש"ח אתה חייב שיכירו אותך. היו פה אנשים 6 פעמים נכנסו ויצאו לקחו לכל המשפחה", מסביר זארד ומספר כי היה אפילו רגע מלחיץ של לחץ ודוחק שזארד כבר חשש לחיי אדם והזעיק למקום משטרה שתעשה סדר, "הזעקתי לפה משטרה, לא הצלחתי להשתלט, שברו לי פה את הזכוכית".

צפו במה שהתרחש שם באותו הערב:

המסעדה החדשה נפתחה במיקום מיתולוגי מאוד – היכן שעמד במשך שנים רבות "פלאפל משיח", המקום שופץ לגמרי ואף המבנה עצמו עבר חיפוי מלא ומסתבר שגם בני משפחת משיח הגיעו. "כל המשפחה היו פה, הם נדהמו מהמקום", הוא מספר.

פלאפל משיח המיתולוגי

אם השם אליקו זארד לא מצלצל לכם מוכר, אז אתם בטח זוכרים את "אליקוס" השווארמה הפופולרית מקרית האקדמיה. זארד פתח אותה בשנת 2008 והחזיק אותה עד שנת 2012 ועכשיו, אחרי כעשור הוא שוב חוזר לשווארמה.

של מי היה הרעיון לחלק שווארמה בחינם?
"לא תאמין אבל כשפתחתי את אליקוס גם עשיתי את זה. במסעדה הייתה עלי מעלית קטנה, אבל ביום של הפתיחה אמא שלי שתהיה בריאה, הורידה לי אותה על הרגל וריסקה לי את הרגל, אז לא הייתי בפתיחה ולא ראיתי את זה, אז היום אני עושה חוויה מתקנת", הוא מסביר בחיוך.

אליקו זארד

אליקו זארד

הוא מספר כי כבר מגיל 13 הוא עובד בענף השווארמה, "הייתי בורח מהלימודים כדי לעבוד בזה. אז היה לאחי במרכז אפרידר את 'מרכז השווארמה', אחרי זה עברתי ל'בית הגריל' של פפי ואלי בקניון ומשם נדדתי לנובי ולבראקה עד שהחלטתי לפתוח את אליקוס. ועכשיו חזרתי שוב פעם לענף".

שיפוד הזהב בערב הפתיחה

שיפוד הזהב בערב הפתיחה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר