אביתר סדון. צילום: תומר בורמד
אביתר סדון. צילום: תומר בורמד

אביתר סדון מכה שוב: הקמפיין שמשגע את מאזיני הרדיו

פורסם בתאריך: 20.3.23 16:43

     

קמפיין יצירתי, ייחודי מסוגו בעולם, עם מטרה נעלה והכי חשוב: הקמפיין, החשיבה והביצוע פרי מוחו של תושב אשקלון ובעלי משרד הפרסום 'בלאנקו' אביתר סדון, שנעשה בהתנדבות לטובת המטרה.

בניסיון להילחם בתופעת האלימות בכבישים: גלגלצ, תחנת הרדיו המואזנת בארץ, בקמפיין ראשון מסוגו, בו תשדר אותות של תחנות רדיו מתחרות תחת הכותרת "כשעולים על ההגה – מורידים את האגו" במהלך שידוריה. בצעד יוצא דופן, גלגלצ תשמיע בתשדיריה אותות של תחנות רדיו מתחרות כחלק מקמפיין שתוביל נגד האלימות בכבישים.

צפו בקמפיין:

גלגלצ, שחוגגת השנה 30 שנים להקמתה, חרטה על דגלה להילחם בתאונות הדרכים ולעודד סולידריות וסובלנות בכבישים.

נדב רביד, מנהל גלגלצ, מסר: "כתחנת הרדיו המובילה בישראל, חיפשנו דרך מקורית להעלות לסדר היום את הצורך בתרבות נהיגה אחרת. אנחנו מקווים שהקמפיין פורץ הגבולות הזה יהווה השראה לנהגים ולכל הפחות יעורר מחשבה. הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה פרו בונו עם משרד הפרסום בלאנקו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר