ליזט שכטר וזירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
ליזט שכטר ז"ל וזירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"אישה למופת, אבידה גדולה": נפרדים מליזט שכטר שנהרגה בתאונה בכניסה לגלובוס מבקיעים

היום תתקיים הלוויתה של ליזט שכטר, בת 74 מאשקלון. היא הותירה אחרי שלושה ילדים ונכדים. "אישה שכולה נתינה", ספדה לה חברתה לאה ינקו

פורסם בתאריך: 10.2.23 11:53

     

אבל כבד ותדהמה בקרב מכריה ומשפחתה של ליזט שכטר, תושב אשקלון בת 74 שנהרגה בתאונה הקטלנית אתמול בכניסה למתחם המסחרי במבקיעים.

שכטר, יצאה אתמול מהמתחם בדרכה לבקר חברה באשקלון ואז התנגש בה רכב מסחרי בעוצמה רבה ומותה נקבע מקום. היא הותירה אחריה שלושה ילדים: שתי בנות ובן וכן נכדים.

הלוויתה תתקים היום בשעה 12:45 בבית העלמין החדש בגבעת ציון. המשפחה יושבת שבעה בבית המנוחה, רחוב מעלות אשר 14/17 קומה ד', אשקלון.

"אני וליזט חברות מגיל 16", מספרת חברתה לאה ינקו, "גרנו ביחד עוד בזולוטוב ואחרי זה בשדרות ירושלים. הבעלים שלנו חברים והילדים שלנו בערך באותם גילאים. חברות של 60 שנה. היא הייתה אישה חייכנית, כולה מלאה אנרגיות חיוביות, כולה נתינה ועזרה לכולם. אני לא אשכח אחרי שילדתי את בתי והוריי עזרו לי והלכו, אבל היא נשארה איתי והייתה איתי. תמיד דאגנו אחת לשניה. רק אתמול בבוקר דיברנו והיא אמרה לי שהיא הולכת לעשות קניות. אחרי זה קיבלתי את הבשורה הקשה. לא מגיע לה מוות כזה. היא רק רצתה לעשות חיים טובים ועשתה הכל כדי לחיות".

ליזט שכטר עם חברתה לאה ינקו

ליזט שכטר עם חברתה לאה ינקו

ליזט ואפרים שכטר עם איציק ולאה ינקו

ליזט ואפרים שכטר עם איציק ולאה ינקו

 

ליזט שכטר נולדה בברזיל להורים ממוצא רומני ועלתה לישראל בצעירותה. היא עבדה בתחום מכירת התכשיטים, רבים מוותיקי העיר בטח זוכרים אותה עוד מהשק"ם בשכונת מגדל, מעבודתה במשביר וגם מחנות התכשיטים "קאשי" בקניון גירון. בעלה אפרים, הלך לעולמו לפני מספר שנים.

"היא הייתה אישה משכמה ומעלה, אשת בית למופת", מספרת חברתה נאוה יוסובש שמכירה אותה כבר 54 שנים, "היא הקדישה את כל חייה לילדים שלה וגידלה אותם ואת נכדיה. זאת אבידה גדולה, אין לי מילים. אין לתאר את הכאב והצער. אישה טובה מאוד, אישה לבבית וחברה מהימנה, עם הרבה נתינה. הייתה עוזרת לכולם לכל מי שמבקש".

ליזט שכטר ז"ל

ליזט שכטר ז"ל

נאוה מספרת כי הלקוחות שלה בחנויות התכשיטים אהבו אותה מאוד, בעיקר לאור סבלנותה וסבר פניה. היא מספרת גם כי ליזט נהגה לעשות קניות במתחם הגלובוס סנטר, "היא הלכה לחנות חדשה שנפתחה שם. היא דיברה עם חברה משותפת שלנו שאמרה לה 'תסיימי את הקניות ותבואי', אבל היא לא באה, אחרי חצי שעה התאונה קרתה. רק אתמול בערב, אחרי שהיא מתה נזכרו לעשות כיכר".

העבודות להקמת הכיכר, אמש


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר