בית ספר לאמנויות
בית ספר לאמנויות

אירוע מדאיג בבי"ס לאמנויות באשקלון: "הורה נכנס לבית הספר ואיים לפגוע בבני"

הורה לתלמיד בבית ספר לאמנויות, נכנס לשטח לבית הספר, איתר שני תלמידים שהיו מעורבים בקטטה עם בנו ולטענתם הוא איים לפגוע בהם, זאת בנוכחות מנהלת בית הספר שלא התערבה, כך לדבריהם. בהמשך, נאלצו הוריו של אחד התלמידים לשלוח חבר משפחה שילווה ויאבטח את צאתו של בנם מבית הספר, מאחר ולדבריהם, אותו הורה המתין לבנם מחוץ לשער בית הספר. ממשרד החינוך נמסר כי המנהלת הייתה זו שהרגיעה את האב ודרשה כי יצא החוצה

פורסם בתאריך: 17.1.23 15:37

     

השבוע התרחש אירוע מדאיג בבית הספר "אמנויות" באשקלון, הורה נכנס לשטח בית הספר והתעמת עם שני תלמידים שלכאורה התקוטטו עם בנו.

אחד התלמידים סיפר כי אותו הורה, איים עליו בנוכחות המנהלת, היועצת ואנשי צוות נוספים שלא עשו דבר. לדבריו, אותו הורה הגיע בליווי של שניים נוספים, תוך שהם מאיימים לפגוע בהם ולבוא אליהם הביתה. בנוסף, טוען אחד התלמידים, כי אותו הורה הגיע בליווי של שניים נוספים ואחד מהם תפס אותו ביד ומשך אותו.

האירוע הסתיים רק לאחר שאב הבית התערב באירוע וליווה את האנשים אל מחוץ לכותלי בית הספר, לא לפני שאותם אנשים אומרים כי ימתינו להם מחוץ לשער בית הספר. כך שבזה לא הסתיים האירוע.

בית ספר אמנויות. צילום: פבל

בית ספר אמנויות. צילום: פבל

הוריו של אחד התלמידים מספרים כי האיום מומש והם אכן המתינו לבנם מחוץ לבית הספר. בנם התקשר אליהם בדאגה וחשש לצאת מבית הספר וההורים שלא היו בקרבת מקום, נאלצו לשלוח חבר משפחה שילווה את בנם ויאבטח את צאתו מבית הספר.

אחד מהוריו של התלמיד פנה במכתב למשרד החינוך בטענה כי מנהלת בית הספר, שושי בויטום, עמדה בסמוך ולא מנעה את התקרית ולא הזמינה משטרה כפי שנדרש במקרה שבו נשמעים איומים.

עוד נטען במכתב כי לאחר האירוע, התקשרה מנהלת בית הספר להורים ולתדהמתם, במקום להסביר הכיצד התרחש אירוע כה חמור בשטח בית הספר, היא הביעה את מורת רוחה מהתגובה של בנם לאותו האב ועל כך שהוא השיב לו בגסות רוח. "הגב' שושי בויטום אשר נכחה בכל האירוע, שמעה וראתה את האיומים שהופנו כלפי התלמידים שלה בתוך כותלי בית הספר על ידי זרים שנכנסו לשם ללא מפרע, אף לא ראתה לנכון להתנצל על התנהגותה הבזויה והשערורייתית", נכתב במכתב, "מכל האירוע, בחרה מנהלת בית הספר להתייחס לקללות שבני הטיח בפני אביו של הילד, וזאת לאחר שאוים על ידי אדם מבוגר בנוכחות מי שאמון על בטחונו האישי, אשר כאמור, לא עשתה מאומה.

"אני תוהה עם עצמי, איך ייתכן הדבר שתלמיד בית ספר נאלץ להתמודד לבדו מול הורה ושני קרובי משפחה נוספים המאיימים לפגוע בו ואף ממתינים ליציאתו מבית הספר. מה מנהלת בית הספר, אשר מפקירה את תלמידיה, מצפה שבני יעשה כאשר מופנים אליו איומים ישירים מאת איש מבוגר ממנו, שנוכחות מי שאמון על בטחונו האישי וזאת במקום שהוא אמור להיות בטוח בו, בתוך כותלי בית הספר", נכתב במכתב.

ממשרד החינוך נמסר: "האב ביקש להיכנס למזכירות בית הספר. משפנה אל התלמידים נסער ניגשה אליו מנהלת בית הספר, הרגיעה אותו ודרשה יציאתו אל מחוץ לשטח המוסד. לאחר שיצא שוחחה גם עם התלמידים על חלקם באירוע, אשר דווח גם להוריהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר