איציק אליאב. צילום: אוהד רומנו
איציק אליאב. צילום: אוהד רומנו

מדלג בין תפקידים בכירים: איציק אליאב, תושב אשקלון ובכיר באלעל מונה לסמנכ"ל כספים בתנובה

אליאב, המשמש עדיין בתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברת התעופה אלעל מונה כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של קבוצת תנובה. הוא צפוי להיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים

פורסם בתאריך: 16.1.23 17:24

     

דירקטוריון תנובה, בראשות חיים גבריאלי, אישר את מינויו של תושב אשקלון, רו"ח איציק אליאב לסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של קבוצת תנובה ולחבר הנהלת הקבוצה. איציק אליאב, משמש כיום כסמנכ"ל הכספים של אלעל, ובתנובה הוא ינהל את כל מערך הכספים והרכש, יהיה אחראי על החברות הבנות והשותפויות של קבוצת תנובה, וכן על תחום הפיתוח העסקי של הקבוצה. איציק יכנס לתפקידו בסוף הרבעון הראשון של 2023.

איציק אליאב הוא רואה חשבון בעל ניסיון רב של כ-20 שנה בניהול וגיוס כספים בחברות ציבוריות, לרבות עבודה מול שוק ההון בארץ ובחו"ל, וכן רכישות ומיזוגים וניהול ותפעול גלובלי.

מרלו"ג תנובה במודיעין. צילום: דוברות תנובה

מרלו"ג תנובה במודיעין. צילום: דוברות תנובה

בשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל הכספים בהנהלת אלעל החדשה, לאחר שהגיע לחברה בתקופת הקורונה, והתמודד עם אחד האתגרים המורכבים ביותר, בעקבות עצירת שוק התעופה הכלל עולמי. בין היתר הוביל באלעל את המו"מ מול הממשלה ומול לווים וספקים, וכן את תוכנית ההתייעלות והשקעת חברת הפניקס ב-FLY CARD של אלעל.

קודם לכן שימש אליאב במשך כשש שנים כסמנכ"ל הכספים והתפעול של חברת אבגול הבורסאית, העוסקת בייצור בדים לתעשיית ההיגיינה, וכן כסמנכ"ל כספים בחברות תעשיה וריטייל גלובליות מובילות בהן קבוצת פוקס, וקבוצת בגיר פולגת.

"אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לצוות הנהלת תנובה ועובדיה, לתרום מניסיוני הניהולי והמקצועי למען הצלחת תנובה, תאגיד המזון הגדול בישראל, לשנים הבאות", מסר אליאב, "אני מסיים באל על בגאווה עם הזכות שניתנה לי לסייע לחברת התעופה הלאומית של ישראל לצאת מחוזקת ממשבר הקורונה, ומאחל לה ולעובדיה להמשיך להמריא אל על".

תנובה. צילום: דוברות תנובה

תנובה. צילום: דוברות תנובה

אליאב בעל תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק ומימון מהמכללה למנהל, ובעל תואר ראשון בראיית חשבון וכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר