מתוך הסרטון שפרסם חמאס
מתוך הסרטון שפרסם חמאס

"יותר דחוף שנקבל אותו": חמאס פרסם סרטון של אדם המציג עצמו כאברה מנגיסטו

במערכת הביטחון עדיין לא אישרו כי אכן מדובר באברה מנגיסטו. משפחתו מסרה: "יותר דחוף שנקבל אותו בחזרה מאשר שנראה אותו בסרטון"

פורסם בתאריך: 16.1.23 16:56

     

למעלה משמונה שנים לאחר שאברה מנגיסטו נפל בשבי החמאס בעזה, מפרסם ארגון הטרור סרטון בו מוצג אדם שנטען כי הוא אברה מנגיסטו.

"אני האסיר אברה מנגיסטו. עד מתי אני נמצא פה בשבי אני וחבריי? אחרי שנים ארוכות וכואבות איפה היא המדינה וישראל מגורלנו?", אומר מי שמוצג בסרטון כאברה מנגיסטו.

הסרטון הזה פורסם לרגל חילופי הרמטכ"לים והוא נפתח בכך שהוא מאשים את "כוכבי וממסדו" בכשלון. עוד נכתב כי הרמטכ"ל הנכנס הרצי הלוי אף הוא צריך להכין את עצמו "לשאת בנטל של הכישלון".

ממשפחת מנגיסטו עדיין לא אישרה כי אכן מדובר בבן המשפחה. "יותר דחוף שנקבל אותו בחזרה מאשר שנראה אותו בסרטון. זו עוד הוכחה שהוא חי. המדינה צריך לפעול במהרה כדי להחזיר אותו הביתה. הוא נראה בריא ומטופל. אין שום סיבה שהוא יישאר בכלא עוד יום אחד נוסף. מעבר לזה, מרגש מאוד לראות אותו. זאת הפעם הראשונה שאנחנו רואים אותו".

בעקבות פרסום הסרטון, הנחה ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, את מינהל הרווחה להיות בקשר שוטף עם האם, אגרנש, ולעמוד מקרוב אחר מצבה. עובדות סוציאליות מטעם העירייה עושות את דרכן ברגעים אלו אל בית המשפחה על מנת להיות לצדם בשעות אלו.

תומר גלאם ואגרנש מנגיסטו. צילום: דוברות עיריית אשקלון

תומר גלאם ואגרנש מנגיסטו. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בהמשך, גם גלאם בעצמו הגיע לבית המשפחה, חיזק את האם ומסר כי הוא סומך את ידיו על ממשלת ישראל שתעשה את המאמצים להשיב את אברה ואת שאר שבויי ונעדרי ישראל לביתם במהרה. "נמשיך לעמוד לצד משפחת מנגיסטו ולצד האם היקרה. אשקלון כולה מתפללת לשובו של אברה ומייחלת לרגע בו ישוב לביתו". הוסיף ראש העיר.

האם, אגרנש, מסרה כי היא ממתינה לבדיקות אודות מהימנות הסרטון ולאחר מכן תשתף בתחושותיה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר