ניסו הדייג ומכולת האייפונים. צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום

ניסו הדייג טוען: המכולה עם האייפונים שייכת לי, אגיע לבית המשפט

ניסו הדייג האשקלוני טוען כי הוא שם את ידו על המכולה היקרה וגרר אותה במשך שעות ארוכות בחושך ולכן היא שייכת לו. הוא אף הצטייד בעורך דין ולדבריו בכוונתו לנהל הליך משפטי בעניין

פורסם בתאריך: 29.12.22 09:24

     

מכולת האייפונים והטאבלטים ממשיכה לעורר עניין בעיר והפעם מדובר בניסו נחום, הידוע בכינויו ניסו הדייג מאשקלון שטוען כי המכולה שייכת לו וכי השיטור הימי לקח אותה ממנו שלא כחוק.

"זה החוק הימי בארץ, ברגע שאתה מוצא משהו אצלנו בים ואין לו בעלים והוא נטוש ואני גורר אותו 10 שעות גרירה ממרחק של 4 מייל ועד לחופי אשקלון, עם שתי סירות, יצאנו 2 צוותים. מן הצדק שיש לנו חלק בעניין", כך הסביר נחום בתוכנית "הצינור".

מכולת האייפונים בקרבת החוף. צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום

לדבריו: "עשינו הכל כדי להציל את התוצרת ומשכנו אותה וגררנו אותה. התחברנו, קשרנו לה חבל, ולא הצלחנו לגרור אותה, אז הקפצנו עוד סירה".

הוא מספר כי מעבר לטענות הללו שהוא משמיע הוא אף הצטייד בעורך דין ומתכוון לדרוש זאת מהמשטרה: "יש לי עו"ד סער רשף שהוא כבר הגיש בקשה ומחר זה יטופל בבית המשפט".

המכולה החדשה שעשתה אתמול את דרכה לעבר חופי אשקלון עוררה התרגשות רבה בקרב התושבים שרצו לשים את ידה עליה, אך השיטור הימי הגיע לשם והשתלט על המכולה.

המכולה ממול לחופי אשקלון ולצידה הסירות. צילום: מתניה הדר

המכולה ממול לחופי אשקלון ולצידה הסירות, מוקדם יותר היום. צילום: מתניה הדר

המשטרה לקחה אותה למקום סודי, ופתחה אותה ואז נגלה האוצר – אלפי מכשירי אייפון וטאבלטים יקרים. אבל במשטרה לא יאפשרו כמובן למי שרוצה לבוא ולקחת אותה, המשטרה יצרה קשר עם חברת הספנות שתבוא ותיקח את המכולה היקרה.

צפו בתיעוד מיוחד של המכולה ושל החופים באשקלון היום:

במשטרה אומרים כי במכולות הקודמות עד שהמשטרה הגיעה לחופים עם חברת הספנות, כבר נלקחה משם רוב הסחורה. הפעם השוטרים הקדימו את הגעת המכולה ויצרו קשר עם חברה שסייעה לשיטור הימי לגרור את המכולה היקרה לחוף וכעת היא שמורה במקום סודי, עד שתועבר לידי חברת הספנות ממנה נפלה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר