אדיר גץ ומאיה דדון. צילומים: אלי חדידה וקסם צלמים
אדיר גץ ומאיה דדון. צילומים: אלי חדידה וקסם צלמים

ככה פותחים את 2023 – שתי הופעות בערב אחד: אדיר גץ ומאיה דדון בהיכל הספורט באשקלון

סילבסטר ענק עם שני מופעים בערב אחד: אדיר גץ ומאיה דדון ישרפו את הבמה בהיכל הספורט העירוני באשקלון, במוצ"ש, 31.12

פורסם בתאריך: 13.12.22 14:59

     

כולם כבר יודעים – שנת 2022 הייתה שנה מדהימה ומלאת הישגים עבור אדיר גץ. 2 מופעי סולד אאוט ענקיים בהאנגר 11, סיבוב הופעות בתור אורח ראשי יחד עם אייל גולן, להיט שטח ורדיו ענק – "אני אוהב, אני מכור, אני שרוף", להיטים שכתב לזמרים אחרים ועוד המון הופעות מרגשות ברחבי הארץ. בתאריך 31.12 מגיע אדיר גץ לסגור שנה מדהימה בהיכל הספורט אשקלון עם מופע סוחף וכל הלהיטים הגדולים!

גץ מיצב את עצמו כאחד מהאמנים המצליחים ביותר בשטח, בהופעות בקופות פתוחות, כשכל הכרטיסים להופעותיו נמכרים מראש ומוכרזים כ'סולד אאוט'. בצניעות ועם עבודת שטח קשה ועקבית, הצליח לכבוש את לב הקהל הרחב עם שיריו, כשהוא חתום על כמה מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות ("עשר אפס לך", "בדיוק כמו שהיא", תמיד נשארת", "דירה קטנה בחיפה", "לא ביקשתי מלחמה", "ילד בשדות", "מיליונרים" ועוד…) – שירים שחצו גילאים, מגדרים והפכו אותו לאחד מיצרני הלהיטים הבולטים בעשור האחרון בישראל. גץ נחשב לפרפורמר ענק בהופעות חיות אשר מעביר הופעה על כל גווניה, החל מרגש וביצועים מיוחדים על פסנתר ועד לשירים מקפיצים שמרימים את כולם על הרגליים.

ומאיה דדון? תעשו הרבה כבוד לנערה שכבשה את המדינה. תוך חצי שנה, הפכה דדון מתלמידה בחטיבת ביניים בקרית שמונה, לזמרת הכי אהובה ומושמעת. דדון, פרצה בשנה האחרונה בענק, והיא ללא ספק השם החם והבולט ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל בשנה החולפת בקרב הזמרות הצעירות.

לאחר שכבשה מדינה שלמה עם סינגל הבכורה שלה "חוץ ממך", "כמו שאני", "יאללא ביי" שהניבו עשרות מיליוני צפיות ושימושים ביו טיוב וברשתות הניו מדיה – אפל מיוזיק וספוטפיי, כבשו את המקום הראשון בזה אחר זה במצעדים והעניקו לה את התואר פריצת השנה במוזיקה.

על הגילוי של מאיה דדון אחראים לא אחרים מאשר המנטורית שלה, זמרת העשור- עדן בן זקן, שוקי ביטון והסוכן רוברטו בן שושן שמייצגים את מאיה מיומה הראשון.

אחרי אלבום הבכורה המצליח, מאיה דדון שברה את הרידינג 3, ת"א במופע השקה ענק, אליו כל הכרטיסים נמכרו מראש, ובקרוב תצא לסיבוב הופעות ארצי עם כל הלהיטים הגדולים.

את השיר החדש "משפיענים" כתבו והלחינו עבורה רון ביטון ומאור שטרית, אותו צוות שעבד איתה על להיטי הענק הגדולים שלה מאלבום הבכורה. "משפיענים" שיר שמדבר על הדור הזה, על הדור שמחפש תשומת לב ברשתות, ומאיה מצליחה לבצע את השיר בצורה מרגשת ואותנטית, חודרת ישר ללב, ותוך רגע מכניסה את כולם לפרופורציה מה באמת חשוב בחיים.

אז למה אתם מחכים? שריינו כרטיסים לחגיגה אמיתית של מוזיקה ישראלית עם שניים מהאמנים המובילים כיום בתעשייה. שני מופעים, זה באחר זה – של מאיה דדון ולאחר מכן של אדיר גץ

כרטיסים: 119-149 ש"ח
סדר המופעים: (פתיחת שערים בשעה 19:30)
מאיה דדון מהשעה 21:00
אדיר גץ מהשעה 22:00
לרכישת כרטיסים לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר