פסטיבל חנופארק באשקלון
טלי ומורן. צילום: שרון גניש

הכניסה חופשית: מתקני לונה פארק, ג'ימבורי ועוד בפסטיבל 'חנו-פארק' באשקלון

היכל הספורט באשקלון יהפוך בחג החנוכה למתחם פעילויות לכל המשפחה עם פסטיבל 'חנו-פארק', ליומיים של כיף ומופעים, מתקני לונה פארק, מתחמי גיימינג ומולטימדיה, ג'ימבורי, היי ג'אמפ ועוד, ללא עלות

פורסם בתאריך: 6.12.22 01:54

     

פסטיבל 'חנו-פארק' בהיכל הספורט באשקלון: במשך יומיים שלמים, יהפוך היכל הספורט באשקלון למתחם פעילויות לכל המשפחה. במסגרת הפסטיבל יוקמו מתקני לונה פארק, מתחם גיימינג ומולטימדיה, היי ג'אמפ לבני הנוער, עמדות קיפול בלונים, עמדות איפור אמנותי ועוד.

לילדי הגיל הרך יוקמו מתחמי היי ג'אמפ וג'ימבורי מותאמים לקטנטנים, ומופעים של הצמד האהוב והמקומי טלי ומורן, והמופע של ג'ורדי.

מופע הילדים של ג'ורדי

מופע הילדים של ג'ורדי

המתחם, בהובלת אגף תרבות נוער וספורט בעירייה, יפעל בימים שלישי ורביעי בין התאריכים 20-21.12.22 החל מהשעה 16:00 ועד השעה 20:00, ללא עלות. "כמיטב המסורת גם השנה אנו זוכים לקיים את חגיגות חג האורים בשמחה ולהאיר את העיר עם שפע פעילויות לכל המשפחה", אמר ראש העיר, תומר גלאם.

"לאחר קיץ וחגי תשרי שהיו גדושים באירועים, מופעים ופסטיבלים מהשורה הראשונה בישראל, אנחנו ממשיכים להציע לתושבים הנאה גדולה וחגיגות לכל המשפחה וללא עלות. אני מזמין את תושבות ותושבי אשקלון, מקטן ועד גדול, להגיע ליהנות, לשמוח ולחגוג את חג החנוכה יחד״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר